مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در کالج ورزشی لافبورو (LOUGHBOROUGH)

تحصیل در کالج ورزشی لافبورو (LOUGHBOROUGH)

دانشگاه لافبورو (Loughborough) در لسترشایر، در فاصله ی 90 دقیقه ای شمال لندن در سال 1966 تاسیس شده است؛ در حال حاضر، این دانشگاه میزبان بیش از 16000 دانشجو است که تقریباً 10٪ آنها را دانشجویان بین المللی از 100 کشور مختلف تشکیل می دهند. دانشگاه لافبورو (Loughborough) جزء 10 دانشگاه برتر در همه رتبه بندی های مهم ملی است و دو بار به عنوان 'دانشگاه سال' توسط مجله های تایمز و ساندی تایمز انتخاب شده است.

محوطه دانشگاه لافبورو (Loughborough) بزرگترین محوطه (campus) با طبیعتی بسیار زیبا در انگلستان است. از این روست که محوطه این دانشگاه به عنوان بهترین مرکز برای فعالیت های ورزشی در نظر گرفته شده، و توسط مجله ی Times Good University Guide مرتبا به عنوان بهترین دانشگاه برای ورزش انتخاب شده است. سایر افتخارات اخیر این دانشگاه شامل جایزه WhatUni (چه دانشگاهی انتخاب کنم) و دانشگاه سال از نگاه دانشجویان و مقام اول در نظرسنجی دانشجویان می شود.

دانشگاه لافبورو (Loughborough) مفتخر است اعلام کند که درهای آن به روی همه باز است و دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارمندان در قلب تجربه دانشگاه هستند. تجربه دانشجویی در دانشگاه لافبورو (Loughborough) به هر دانش آموز فرصتی را می دهد که برای دستیابی به توانایی های کامل خود نیاز دارد. ارتباطات قوی با صنعت، چه محلی و بین المللی، این فرصت ها را تقویت می کند.

رتبه7
مکانLoughborough, England
سال تاسیس1909
تعداد دانشجویان بین المللی10%
رشته های معروفورزش، مهندسی، بازرگانی
شهریه برای دانشجویان بین المللی16000-19000 پوند


در صورت استفاده از قطار، دانشگاه لافبورو (Loughborough)  فقط 90 دقیقه با لندن فاصله دارد و شهرهای بزرگ ناتینگهام و لستر هر دو در نزدیکی آن قرار دارند. دانشجویان به راحتی به مراکز خرید، سرگرمی و اوقات فراغت دسترسی دارند، در حالی که لافبورو خود جذابیت یک شهر کوچک را حفظ کرده است.

تحصیل تربیت بدنی در انگلستان

کشور انگلستان را می توان به عنوان کشوری با قدمت طولانی در رشته تربیت بدنی به ویژه رشته های ورزشی نظیر فوتبال دانست. این کشور، همواره در صدر برترین تیم های ورزشی در رشته های مختلف بوده و لیگ های ورزشی آن، دارای اعتبار بسیاری در سطح جهان می باشد. به گونه ای که بسیاری از ورزشکاران، تمایل به شرکت در لیگ های ورزشی این کشور را داشته و کشور انگلیس را به عنوان مقصد نهایی خود جهت فعالیت در رشته تربیت بدنی انتخاب می نمایند. مدارس فوتبال و کالج هایی در سایر زمینه های رشته تربیت بدنی در انگلستان فعال می باشند. این مدارس، به طور حرفه ای به آموزش و پرورش ورزشکاران در رشته های مختلف پرداخته و آنان را آماده حضور در میادین بزرگ ورزشی می نماید. کالج ورزشی لافبورو (LoughBorough) یکی از قدیمی ترین مدارس ورزشی در کشور انگلستان است. با تحصیل در کالج ورزشی لافبورو (LoughBorough) می توان تجربه آموزش حرفه ای فوتبال و رشته های دیگر را در کشوری پیشرفته و با سابقه در زمینه های ورزشی تجربه کرد.

شرایط تحصیل در کالج های انگلستان

تحصیل در کالج های ورزشی انگلستان از جمله تحصیل در کالج ورزشی لافبورو (LoughBorough) دارای شرایط و محدودیت های ویژه ای می باشد. یکی از مهم ترین شرایط تحصیل در کالج های انگلستان، شرط سنی متقاضیان است. تحصیل در کالج ورزشی لافبورو (LoughBorough) برای افراد در بازه سنی 16 تا 21 سال مجاز می باشد. با توجه به اینکه ملیت های مختلفی مشغول به تحصیل در کالج های انگلستان می باشند، داشتن دانش زبان انگلیسی و تسلط بر آن جهت برقراری ارتباط با دیگران و یادگیری لازم است. به همین دلیل ارائه مدرک حداقل آیلتس 5.5 الزامیست. بدون شک هرچه تسلط متقاضیان بر زبان رایج این کشور یعنی انگلیسی بیشتر باشد، تأثیر آن بر میزان موفقیت فرد در یادگیری و ارتباط با دیگران افزایش یافته و مانع از انزوا و گوشه گیری افراد می شود. بنابراین از مهمترین شرایط تحصیل در کالج های انگلستان، ارائه مدرک زبان و محدودیت سنی است. با توجه به طول دوره تحصیل در کالج لافبورو (LoughBorough)، ویزای tier4 برای دوره دیپلمای دو ساله با نام BTEC یا Sports Diploma و دوره لیسانس صادر می شود. گفتنیست که دوره آموزش در کالج لافبورو (LoughBorough) به مدت دو سال می باشد و در پایان دوره، دیپلم دوساله به فرد اعطا می شود و وی می تواند وارد تیم های ورزشی شود. همچنین می توان این دوره آموزشی را تا سطح لیسانس افزایش داده و پس از آن با اشتغال در حوزه مربی گری یا مدیریت در ورزش، وارد بیزنس فوتبال شد.

هزینه تحصیل در انگلیس و کالج ورزشی لافبورو (LoughBorough)

یکی از مهم ترین شرایط تحصیل در کالج های انگلستان که بایستی مورد توجه قرار گیرد، هزینه تحصیل در انگلیس می باشد. به طور کلی کشور انگلستان، کشوری گران قیمت بوده و هزینه زندگی و تحصیل در آن بالاست. تحصیل در کالج ورزشی لافبورو (LoughBorough) دارای هزینه های متفاوتی برای دوره های دوساله و لیسانس می باشد. اما قبل از پرداختن به شهریه و هزینه تحصیل در انگلیس، بهتر است به طور مختصر به امکانات و خدمات ارائه شده در این کالج ورزشی اشاره نماییم. البته در بخش های قبل، مختصری از امکانات این کالج که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد معرفی شد. امکاناتی نظیر خوابگاه با برنامه های مشاوره تغذیه و ارائه وعده های غذایی سالم و مقوی. همچنین این کالج دارای استادیوم، زمین های فوتبال اختصاصی و باشگاه بدنسازی و تناسب اندام اختصاصی می باشد. هزینه تحصیل در کالج لافبورو (LoughBorough) در دوره دو ساله آن به همراه استفاده از کلیه خدمات کالج به صورت پکیج، مبلغ 29 هزار پوند در یک سال می باشد که می توان آن را به صورت کامل و یکجا و یا در دو قسط پرداخت کرد. هزینه دوره لیسانس، 31 هزار پوند به صورت سالیانه است. علاوه بر این، هزینه دوره زبان که در این کالج برگزار شده و به همراه خوابگاه به متقاضیان عرضه می شود، مبلغ 30 هزار پوند می باشد.




خدمات ارائه شده به دانشجویان بین المللی

دانشگاه لافبورو (Loughborough) برای دانشجویان بین المللی سرویسی ارائه می دهد که در زمان های مختلف منتهی به آغاز سال تحصیلی اجرا می شود. در این سرویس، دانشجویان بین المللی در بدو ورود به فرودگاه، توسط نماینده های دانشگاه مورد استقبال قرار گرفته و به دانشگاه راهنمایی می شوند. در آغاز ترم، دفتر بین الملل برای دانشجویان جدید بین المللی جلسه آشنایی برگزار می کند تا آن ها را با زندگی دانشگاهی و بخش های مختلف آشنا کند. دوره های آموزش انگلیسی به مدت ده هفته قبل از شروع ترم نیز در دسترس است. 

رتبه ی کالج ورزشی لافبورو

  • رتبه هفتم در راهنمای دانشگاه تایمز 2021؛
  • رتبه هفتم در راهنمای دانشگاه گاردین 2021؛
  • رتبه ی 226 ام در رتبه بندی QS World 2021؛

موسسه Times Higher Education اعلام کرده است که دانشگاه لافبورو (Loughborough) بهترین تجربه دانشجویی در 10 سال گذشته در انگلیس را داشته و همچنین به خاطر برنامه های متنوع بین المللی سازی اش، توسط سازمان QS Stars Scheme پنج ستاره دریافت کرده است. براساس نظرسنجی لویدز (Lloyds Bank Survey) این دانشگاه بهترین دانشگاه انگلیس از لحاظ کیفیت زندگی دانشجویی بوده و عنوان 'دانشگاه سال' وزشی را از آن خود کرده است.

دانشگاه لافبورو (Loughborough) جزء ده دانشگاه برتر انگلستان از لحاظ استانداردهای تحقیقاتی است و به دنبال چاربرنامه های پژوهشی 2014، بخش تحقیق دانشگاه 37% گسترش یافت. لازم به ذکر است که فقط دانشگاه لافبورو (Loughborough) و دانشگاه آکسفورد هفت بار جایزه معتبر Queen’s Anniversary Award را برای تحقیقات عالی کاربردی دریافت کرده اند. 

محل اقامت دانشجویان در دانشگاه لافبورو

16 سالن محل اقامت دانشگاه لافبورو (Loughborough)، هفت هتل پذیرایی، شش سالن سلف سرویس و سه سالن دیگر که با همکاری یک ارائه دهنده خدمات اداره می شوند، آماده خدمت رسانی به دانشجویان در طول اقامت خود هستند. اقامت در سالن های دانشگاه برای دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی تا دو سال تضمین شده است.

بورسیه های دانشگاه لافبورور (Loughborough University)

اسامی بورسیه هامیزان تخفیف
بورسیه های بین المللی (دوره های کارشناسی)-
بورسیه های هنر و موسیقی-
بورس تحصیلی بین المللی (تحصیلات تکمیلی)بیست درصد تخفیف در شهریه ها
بورسیه مراقبت از نیازمندان-
بورسیه تحصیلی دانشجویان بزرگسال-
بورسیه های ورزشیحداکثر پنج هزار پوند
بورسیه های فارغ التحصیلانده درصد تخفیف در شهریه ها
بورس تحصیلی لندنحداکثر بیست درصد تخفیف در شهریه ها
بورس ورزشی لافبوروحداکثر پنج هزار پوند
بورس تحصیلی مدرسه و دپارتمان های خاص-


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: