مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
چگونگی درخواست دکترای ادینبورگ

چگونگی درخواست دکترای ادینبورگ

بسته به رشته تحصیلی مورد علاقه خود، ممکن است بتوانید برای یک پروژه دکترای از قبل تعریف شده اقدام کنید، یا ممکن است لازم باشد ایده تحقیق خود را توسعه دهید.

تحقیقات در زمینه های پزشکی، علمی و مهندسی شما را ملزم می کند:

  • برای پروژه ای درخواست کنید که از قبل اهداف مشخص و از پیش تعیین شده ای داشته باشد؛
  • برای حضور در یک برنامه با حامی مالی (اغلب با فرآیندهای درخواست رقابتی) رقابت کنید؛

تحقیقات در زمینه های هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی شما را ملزم می کند:

  • ایده تحقیق خود را توسعه دهید (برای تطبیق ایده اصلی خود آماده باشید)؛
  • بودجه خود را تأمین کنید، اگرچه ممکن است برخی از پروژه هایی که از این لحاظ تأمین شده باشند در دسترس باشد؛

پروژه های تحقیقاتی دکترا در انگلستان

پروژه های دکترا و دوره های تحصیلی studentships، زمینه های تحقیقی مشخصی هستند که یک سازمان تمایل دارد در این زمینه ها تحقیقاتی انجام دهد. ممکن است یک شورای تحقیقاتی بودجه ای را برای اطمینان از نتیجه موفقیت آمیز پروژه تأمین کرده باشد، اگرچه همه پروژه های دکترای تعریف شده لزوما همراه با بودجه نیستند.

مراکز آموزش دکترا در انگلستان

مراکز آموزش دکترا برنامه های چهار ساله ای هستند که توسط یکی از شوراهای تحقیقاتی انگلستان حمایت مالی می شوند. این مراکز بر پیشرفت شما به عنوان یک محقق مستقل تحت هدایت تیم نظارت متخصص نظارت می کنند.

از کجا می دانید ایده تحقیقاتی شما برای تحصیل در مقطع دکترا مناسب است؟ فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله زمان، موضوع، اندازه و در دسترس بودن استاد ناظر.

دوره ی آموزش دکترای حرفه ای در انگلستان

دکترا های حرفه ای مناسب کار متخصصانی است که علایق تحقیقاتی پیشرفته ای دارند و مایلند از تحقیقات کاربردی برای حل مشکلات حوزه خود استفاده کنند. پروژه های دکترا و دوره های تحصیلی studentships، زمینه های تحقیقی مشخصی هستند که یک سازمان تمایل دارد در این زمینه ها تحقیقاتی انجام دهد. ممکن است یک شورای تحقیقاتی بودجه ای را برای اطمینان از نتیجه موفقیت آمیز پروژه تأمین کرده باشد، اگرچه همه پروژه های دکترای تعریف شده لزوما همراه با بودجه نیستند.

یافتن پروژه های تحقیقاتی که از لحاظ مالی تأمین شده اند، بسته به موضوعی که به آن می پردازند می تواند بسیار دشوار باشد. آنها معمولاً در رشته های پزشکی، علمی و فنی ارائه می شوند، جایی که هزینه تحقیق زیاد است و در آنجا ممکن است از پروژه های تعریف شده برای کمک به حوزه وسیع تری از تحقیقات استفاده شود. با این حال، هنوز ارزش بررسی دارد که آیا پروژه های تحقیقاتی تأمین شده در زمینه های هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی در دسترس است یا خیر.

فرآیند انتخاب یک پروژه که بودجه دارد اغلب مانند فرآیند درخواست استخدام برای یک شغل است: معمولاً فقط یک موقعیت در دسترس است، بنابراین می تواند رقابتی باشد. شما همچنین باید شایستگی خود را برای کار در کنار دیگران در یک تیم تحقیقاتی نشان دهید.




در اینجا مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

  • پروژه هایی که از لحاظ مالی تأمین شده اند دارای مهلت براساس سال تحصیلی هستند، بنابراین شما باید قبل از ماه ژانویه سال قبل تحصیلی خود (یکسال قبل از آنکه تصمیم به شروع تحصیلات خود دارید)، اقدام کنید.
  • پروژه ها و دوره های دانشجویی در مکان های مختلف تبلیغ می شوند. اکثریت این فرصت ها در FindaPhd.com ذکر شده و در زیر نمایش داده می شوند، اما باید وب سایت های مدرسه و مرکز تحقیقاتی/ موسسات را نیز بررسی کنید.
  • وضعیت بودجه و معیارهای واجد شرایط بودن پروژه مورد نظر خود را بررسی کنید. اگر بودجه ای به آن وصل نشده باشد، برای تأمین مالی تحقیقات خود باید در مورد فرصت های دیگر بودجه تحقیق کنید.
  • برخی از پروژه ها ممکن است شما را ملزم به ارائه یک پروپوزال تحقیقاتی به عنوان بخشی از برنامه خود یا تماس با یک ناظر قبل از درخواست خود کنند، اما برخی دیگر این کار را نمی کنند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شرایط برنامه را راجع به آنچه باید ارسال کنید بررسی می کنید.
  • درخواست برای پروژه های دکترا معمولاً از طریق سامانه مدرک یاب دانشگاه ادینبورگ انجام می شود. با این حال، ممکن است موارد استثنایی وجود داشته باشد. اگر شک دارید، با سرپرست پروژه تماس بگیرید.

نحوه ی ارائه ی درخواست دکترا در انگلستان

با پیروی از دستورالعمل های گام به گام زیر، بهترین فرصت برای به دست آوردن موقعیت تحقیق را به خود بدهید.

شرایط ورود

  • برای تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی، شما باید یک مدرک در یک موضوع مرتبط داشته باشید، یا دارای یک مدرک یا تجربه پذیرفته شده به عنوان معادل آن باشید.
  • مدرک معمول مورد نیاز برای پذیرش در مقاطع تحصیلی و برنامه های کارشناسی ارشد، باید یک سند با نمرات عالی یا بسیار خوب باشد.
  • برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید شرایط علمی و مهارت های زبان انگلیسی زیر را داشته باشید.
  • برای تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی، شما باید به طور معمول دارای یک مدرک در یک موضوع مرتبط، با دسته بندی عالی یا بسیار خوب (معادل مدرک درجه دو یا درجه دوم در انگلستان) باشید.
  • شما باید سطح مهارت انگلیسی زبان را داشته باشید که به شما امکان می دهد فارغ از ملیت یا کشور محل اقامت خود در تحصیل موفق شوید.

یک مرکز تحقیقاتی را شناسایی کنید

  • یک مرکز تحقیقاتی را شناسایی کنید که با علایق تحقیقاتی شما مطابقت داشته باشد و سپس به جستجوی پروژه های تحقیقاتی مرکز و مشخصات کارمندان دانشگاه بپردازید تا ببینید آیا موردی برای شما جالب است یا خیر.
  • سپس شما باید با سرپرستان بالقوه ارتباط برقرار کرده تا درمورد پیشنهاد تحقیق خود بحث و بررسی کنید و اینکه چه کسی سرپرست مورد نظر شما خواهد بود. این امر به ویژه برای اطمینان از در دسترس بودن امکانات و نظارت متخصص بسیار مهم است.

منابع مالی

این کالج بورسیه های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهد و همچنین ممکن است بودجه ای برای هر مرکز تحقیقاتی در نظر گرفته شود. تمام پروژه های دکتری بودجه ما در سایت www.findaphd.com تبلیغ می شوند. دفتر بورسیه دانشگاه همچنین دارای لیستی از منابع مالی است. شما باید هرچه زودتر برای دریافت بودجه اقدام کنید زیرا رقابت برای بورس تحصیلی زیاد است.

نحوه آماده سازی درخواست

درخواست ها برای تحصیلات تکمیلی با استفاده از سیستم درخواست آنلاین دانشگاه به صورت آنلاین انجام می شود. شما باید هر چه زودتر اقدام کنید. علاوه بر تکمیل فرم درخواست آنلاین، شما ملزم به بارگذاری مستندات و مدارک پشتیبانی می شوید. 

به عنوان بخشی از فرآیند درخواست، از شما خواسته می شود که یک پروپوزال تحقیقاتی بنویسید، مگر اینکه خلاف آن به شما توصیه شده باشد. این به ما کمک می کند هم شایستگی شما را برای یک مدرک تحقیقاتی ارزیابی کنیم و هم اینکه آیا می توانیم نظارت را ارائه دهیم. 

کلیه دانشجویان مقطع دکترا لازم است به طور رسمی (توسط کنفرانس ویدیویی یا Skype) توسط مرکز تحقیقاتی که می خواهید در آن تحصیل کنید مصاحبه کنند.

فقط متقاضیانی که دارای پشتیبانی نظارتی هستند واجد شرایط دریافت پیشنهادات پذیرش خواهند بود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: