مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن



  • رتبه دانشگاه: 4
  • شهر دانشگاه: لندن، انگلستان
  • تاریخ تاسیس: 1895 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 48.6%
  • دوره های پرطرفدار: اقتصاد، حقوق و علوم اجتماعی
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 18408 پوند

نگاهی اجمالی به دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (London School of Economics and Political Science) در حوزه علوم اجتماعی تخصص دارد و بین المللی ترین دانشگاه بریتانیا است که در حال حاضر 100 هزار دانشجوی بین المللی دارد. همچنین این دانشگاه بخشی از Russell Group مشهور است، سازمانی که دارای 24 نماینده در بین دانشگاه های تاپ بریتانیا است.

دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن مفتخر است که دانشجویان آن در بین آکادمیک ترین و مصمم ترین دانشجویان بریتانیا قرار دارند و نرخ امانت کتابخانه این دانشگاه، که بزرگترین کتابخانه علوم اجتماعی در جهان است، چهار برابر بیشتر از میانگین ملی است. همچنین فارغ التحصیلان این دانشگاه از بهترین حقوق ها و میران استخدام پس از فارغ التحصیلی برخوردار هستند. شانزده برنده نوبل در این دانشگاه کار یا تحصیل کرده اند. دانشگاه لندن همه ساله در بین دانشگاه تاپ در بریتانیا و جهان قرار دارد.

خدمات دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن برای دانشجویان بین المللی

تقریبا دو سوم دانشجویان این دانشگاه جزو دانشجویان بین المللی هستند و به همین دلیل دانشگاه لندن از تنوع فرهنگی بالایی در بین دانشگاه های جهان برخوردار است. این دانشگاه تمام تسهیلات رفاهی، امکانات و بهترین مشاوره ها و کمک ها را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد.




رنکینگ دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن 

  • ششم در Times University Guide 2020
  • پنجم در Guardian University Guide 2021
  • چهل و نهم در QS World University Rankings 2021
  • بیست و هفتم در Times Higher Education World University Rankings 2021

دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن دارای پایین ترین میزان ترک تحصیل در بین دانشگاه های بریتانیا است و بعد از Research Excellence Framework (سیستم ارزیابی تحقیقات) در سال 2014، دارای بیشترین میزان تحقیقات برتر جهانی در بریتانیا بوده است. در حوزه علوم اجتماعی این دانشگاه حرف اول را می زند، و به خصوص در حوزه مددکاری اجتماعی و سیاست اجتماعی و ارتباطات و رسانه نتایج درخشانی داشته است.

محل اقامت در دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن به تمام دانشجویان سال اولی در University Halls خوابگاه می دهد، به این شرط که تا ماه مه اپلای کرده باشند. همچنین مؤسسات شریک آن در دانشگاه لندن گزینه های دیگری را در اختیار دانشجویان قرار می دهند، و دفتر اسکان می تواند در پیدا کردن مناسب ترین و ارزان ترین جا به دانشجویان کمک کند.

مکان دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن در مرکز لندن قرار دارد و فاصله کمی با Covent Garden و رودخانه تایمز دارد. لندن پنج فرودگاه بین المللی دارد و فاصله همه آنها تا این دانشگاه از طریق ایستگاه های قطار متعدد کمتر از یک ساعت است.

موزه ها، نمایشگاه ها، پارک ها و جاذبه های زیاد دیگر لندن، که خیلی از آنها رایگان هستند، تضمین می کنند که دانشجویان هیچوقت از مانده در این شهر خسته نمی شوند. محل قرارگیری این دانشگاه هم فرصت های زیادی را برای کارآموزی و شبکه های کاری در تاپ ترین سازمان ها فراهم می کند، شهرت و ارتباطات این دانشگاه با این شرکت ها فرصت های زیادی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: