مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل  در اسپانیا به زبان انگلیسی یا اسپانیایی

تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی یا اسپانیایی

اگر دانشجوی بین المللی هستید که قصد تحصیل در دانشگاهی در اسپانیا را دارد، خودتان را آماده کنید. اکثر دانشگاه های کشور تحصیلات خود را به زبان اسپانیایی آموزش می دهند. بسیار توصیه می شود که قبل از تصمیم گیری برای ثبت نام در کالج این کشور توانایی این را کسب کنید که به زبان اسپانیایی صحبت کنید، بخوانید، بنویسید و درک کنید. 

شانس یادگیری زبان اسپانیایی

اگر زبان اسپانیایی را نمی دانید ، دوره های زیادی وجود دارد که می توانید قبل از ثبت نام در کلاس های واقعی که می خواهید بگذرانید، شرکت کنید. مدت زمان این دوره ها متفاوت است ، بستگی به محل تحصیل شما و همچنین رشته دقیق انتخابی شما دارد. به خاطر داشته باشید که شرکت در این کلاس ها هزینه هایی دارد با این حال، آنها شما را تا حد زیادی برای آینده پیش رو آماده می کنند. به خاطر داشته باشید که گذراندن دوره زبان اسپانیایی اجباری نیست ، با این حال ، بدون اطلاع از زبان اسپانیایی ، یادگیری موضوعی که برای یادگیری آموخته اید بسیار دشوارتر است. به هر حال شما در یک کشور اسپانیایی زبان هستید و یادگیری زبان چیزی است که باید انجام دهید. هیچ چیز هیجان انگیزتر از یادگیری یک زبان از استادان بومی و کسانی نیست که به بهترین شکل ممکن صحبت می کنند. تصور کنید که به خانه برگردید و بتوانید با همه اعضای خانواده و دوستان خود به این زبان جدید صحبت کنید. همه اطرافیان شما را شگفت زده خواهد کرد - از جمله خودتان!


انگلیسی در اسپانیا

به خاطر داشته باشید که برخی از دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، اما این دوره ها معمولاً بسیار اندک هستند. برای اطلاع از اینکه آیا دانشگاهی در اسپانیا دوره های خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهد یا خیر ، باید مستقیماً با دانشگاه تماس بگیرید. چند دانشگاه در اسپانیا که به زبان انگلیسی تدریس می کنند عبارتند از:

  • دانشکده بازرگانی جهانی Global Business - این دانشگاه خصوصی واقع در بارسلونا، دارای مدرک لیسانس و همچنین مدرک کارشناسی ارشد در تعدادی از رشته مختلف است. در این دانشگاه دانشجویانی از سراسر جهان حضور دارند. برخی از دوره های موجود در این دانشگاه شامل آماده سازی زبان انگلیسی ، امور مالی ، بازاریابی ، مدیریت کسب و کار و تعدادی دیگر است.
  • دانشگاه ماربلا Marbella - دانشگاه ماربلا یکی دیگر از دانشگاه های انگلیسی زبان است که در اسپانیا یافت می شود. این دانشگاه در مالاگا واقع شده است. این اولین و همچنین تنها دانشگاه در جنوب اسپانیا است که دوره های زبان انگلیسی را ارائه می دهد و در آن می توان دانشجویانی از سراسر جهان پیدا کرد. این دانشگاه مدرک کارشناسی را در رشته های محبوب ، از جمله گردشگری ، مهمان نوازی ، روزنامه نگاری ، مدیریت بازرگانی و تعدادی دیگر ارائه می دهد.

بیشتر اوقات نمی توان گفت که برای موفقیت در یک دانشگاه در این کشور، باید با زبان اسپانیایی آشنا باشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: