مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی در چین

برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی در چین

تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی - دانشگاه ووهان

لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی MBBS

دانشکده پزشکی دانشگاه ووهان در سال 1923 تاسیس شد و شامل 5 دانشکده، 6 مرکز تحقیقاتی و 3 بیمارستان درجه A می باشد. این بیمارستان ها دارای 5080 تخت، 15 میلیون بیمار سرپایی در سال، 50/000 بیمار درون سالی، 25000 عمل جراحی بزرگ و لیست کاملی از رشته ها شامل 100 بخش بالینی و کمکی و 30 آزمایشگاه است. دارای کارکنان شایسته با رقم چشمگیر 2500 نفر است که 1125 نفر از آنها استادان، پزشکان ارشد، دانشیاران و معاون پزشکان اصلی هستند. این دانشکده در حال حاضر دارای بیش از 5100 دانشجو است که شامل 3000 دانشجوی کارشناسی، 1500 دانشجوی فارغ التحصیل و 600 دانشجوی خارجی است.  از طریق تبادلات دانشگاهی، دانشکده روابط بسیار خوبی دارد و با بیمارستان ها و موسسات آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، فنلاند، ژاپن و همچنین هنگ کنگ و تایوان همکاری می کند.

پزشکی بالینی کارشناسی جراحی(MBBS)

عمدتا برای آموزش ظرفیت های ساختار و عملکرد بدن انسان، رفتارهای انسانی و حالت طبیعی روانی دانشجویان بین المللی بکار می رود. 

همچنین شامل علل بیماریهای شایع و بیماریهای مکرر از جمله بیماریهای روانی، تأثیر عوامل محیطی، اجتماعی، رفتاری و روانی بر وقوع و توسعه بیماریها و اهمیت پیشگیری از بیماریها؛ پاتوژنز، علائم بالینی، تشخیص و راههای پیشگیری از بیماریهای شایع و بیماریهای مکرر؛ دانش پایه داروسازی و اصول بالینی استفاده منطقی از داروها، حاملگی و زایمان طبیعی، درمان اورژانسی معمول زنان، اصول مراقبت های بهداشتی قبل و بعد از تولد و تنظیم خانواده، آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماریها، بیماریهای شایع، معلولیتها، توانبخشی، مراقبت از خوابگاه و تمرین عمومی؛ آشنایی با اپیدمیولوژی بالینی؛ الگوهای اساسی توسعه و گسترش بیماریهای عفونی و پیشگیری از بیماریهای عفونی شایع است. 

توضیح درباره این دوره

این دوره شامل سه بخش است:

  • (1) دوره های فرهنگ و علوم طبیعی چین. به منظور تسهیل یادگیری و زندگی دانشجویان در چین و تماس با بیماران در عمل پزشکی، زبان چینی باید طی یک دوره اجباری در کل دوره کارشناسی پزشکی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی در چین آموزش داده شود.
  • (2) علوم پایه پزشکی، علوم رفتاری، علوم انسانی، علوم اجتماعی و اخلاق پزشکی، پزشکی پیشگیرانه و طب بالینی، همچنین گذراندن امتحانات این دوره ها به ترتیب الزامی است.
  • (3) کارآموزی. موسسات باید با دقت دوره کارآموزی را سازماندهی و برنامه ریزی کنند. مدت کارآموزی یک سال (حداقل 48 هفته) است.

دانشگاه های پزشکی چین توسط سازمان جهانی بهداشت WHO=World Health Organization به رسمیت شناخته شده است و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی جراحی MBBS واجد شرایط شرکت در آزمونهای مجوز پزشکی از جمله :

  • USMLE = United States medical Licensing Examination
  • PLAB = The Professional and Linguistic Assessments Board
  • AMC = Australian Medical Council
  • MCI = Medical Council of India
  • PMDC = Pakistan Medical & Dental Council
  • HPCSA = Health Professions Council of South Africa
  • SCHS = Saudi Commission for Health Specialties

و غیره که توسط شوراهای پزشکی در کشورهای مختلف برگزار می شود هستند. 




کارآموزی دانشگاه پزشکی ووهان

کارآموزی در سال ششم به مدت 1 سال (حداقل 48 هفته) برگزار می شود. دانشجویان می توانند دوره کارآموزی/آموزش را در چین، کشور خود یا هر کشور دیگری پشت سر بگذارند. در طول دوره کارآموزی، هزینه تحصیل هنوز همان 40/000 رنمینبی (RMB واحد پول کشور چین) در سال است.

مدت تحصیل - 6 سال (شامل 1 سال کارآموزی)

تحصیل پزشکی در چین -دانشگاه علم و صنعت Huazhong واقع در ووهان

پزشکی بالینی کارشناسی جراحی MBBS

اهداف:

هدف این دوره پرورش پزشکان ابتدایی با کیفیت بالا است که تضمین می کند آنان می توانند پس از فارغ التحصیلی تحت هدایت پزشکان ارشد، با کارآیی و امنیت، درگیر فعالیت های پزشکی شوند و پایه و اساس مناسبی برای ادامه تحصیل در زندگی خود و مطالعه پیشرفته در این زمینه داشته باشند. رشته خاصی از علوم پزشکی

توضیحات برنامه:

کالج پزشکی Tongji در دانشگاه علم و صنعت Huazhong برای اولین بار در سال 1907 تاسیس شد. قبل از ادغام با دانشگاه علم و صنعت Huazhong، یک دانشگاه پزشکی کلیدی و مستقیماً تحت رهبری وزارت بهداشت بود. هم اکنون نیز قدرت جامع در تدریس، تحقیق و رتبه برتر دانشگاه پزشکی چین را دارد. 5 بیمارستان Tri-A با 5400 تخت به دانشکده پزشکی Tongji متصل شده اند و از جمله بیمارستان وابسته به Tongji و بیمارستان وابسته به Union ، بیمارستان های درجه یک در چین هستند. دپارتمان های پزشکی کامل، قدرت تکنولوژیکی قوی، تجهیزات تشخیصی پیشرفته و تجربه بالینی غنی، آنها را به پایگاه استاندارد آموزش بالینی استاندارد چین و همچنین مرکز تشخیص و درمان در مرکز چین تبدیل کرده است. 

دوره کارشناسی جراحی MBBS شامل 6 سال است که در 5 دوره طی می شود :

  • سال اول: مطالعه پیش پزشکی با آموزش انگلیسی
  • سال دوم: مطالعه تئوری با آموزش زبان انگلیسی
  • سال سوم - چهارم: مطالعه پزشکی پایه و بالینی با آموزش دو زبانه به زبان انگلیسی و چینی
  • سال پنجم: مطالعه و تمرین پزشکی بالینی با آموزش چینی
  • سال ششم: کارآموزی در بیمارستان با آموزش زبان چینی

دوره های اصلی

آناتومی انسان ، بافت شناسی و جنین شناسی ، میکروبیولوژی پزشکی ، جراحی ، داخلی ، ایمونولوژی پزشکی ، بیوشیمی ، فیزیولوژی ، آسیب شناسی ، پاتوفیزیولوژی ، فارماکولوژی

توجه: با هدف افزایش مهارت های زبانی دانشجویان در ارتباط با بیماران و آماده شدن برای کارآموزی بالینی در چین، آموزش های دوره کارشناسی جراحی MBBS به شرح بالا تنظیم شده است. کتابهای درسی، امتحانات و پایان نامه فارغ التحصیلی همگی به زبان انگلیسی است.

مدت تحصیل: 6 سال (شامل 1 سال کارآموزی)

تحصیل پزشکی در چین - دانشگاه ژجیانگ Zhejiang, ، هانگژو Hangzhou 

لیسانس پزشکی و جراحی MBBS

دانشگاه ژجیانگ (ZJU) یک دانشگاه جامع ملی است که در 1897 تاسیس شد. این دانشگاه مستقیماً تحت مدیریت وزارت امور خارجه است. برنامه درسی دوره لیسانس پزشکی و جراحی MBBS مطابق مقررات وزارت آموزش جمهوری خلق چین MOE = Ministry of Education of the People's Republic of China و الزامات موسسه مدیریت و مهندسی یکپارچه IIME = Institute Of Integrated Management And Engineering تنظیم شده است و دانشجویان می توانند کارآموزی/آموزش را در چین یا کشور خود انتخاب کنند.

رشته پزشکی بالینی رتبه هفتم را در چین در کنار طب داخل، جراحی ، اطفال و انکولوژی به عنوان رشته های اصلی ملی دارد. دانشگاه ژجیانگ ZJU توسط سازمان جهانی بهداشت WHO=World Health Organization  به رسمیت شناخته شده است و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پزشکی و جراحی MBBS واجد شرایط شرکت در آزمونهای مجوز پزشکی از جمله USMLE،PLAB ،AMC ، MCI ، PMDC ، HPCSA ، SCHS و غیره اند که توسط شورای پزشکی در کشورهای مختلف ارائه می شوند هستند. 

توضیحات دوره

دوره های اصلی در مرحله پزشکی پیش بالینی شامل بیوشیمی ، انسان شناسی ، جنین شناسی ، فیزیولوژی ، زیست شناسی بیماری زا ، آسیب شناسی ، داروسازی ، پاتوفیزیولوژی و تشخیص و غیره است. طبق مقررات وزارت آموزش جمهوری خلق چین MOE = Ministry of Education of the People's Republic of China دانشجویان همچنین برای گرفتن مدرک 4 HSK (آزمون مهارت چینی) که برای کارآموزی در چین لازم است، باید دوره های زبان و فرهنگ چینی را بگذرانند.  تکمیل این دوره شش سال به طول می انجامد.

برترین دانشگاه های پزشکی در مجارستان و لهستان
دوره های سال تیم سال اول نیم سال دوم
اولین سال تحصیلی (Pre-Med) حسابداری ، شیمی عمومی ، مقدمه ای بر علوم زیستی مدرن ، تربیت بدنی ، زبان چینی حسابداری ، شیمی عمومی ، فیزیک عمومی ، شیمی آلی ، زیست شناسی سلولی ، چینی ، تربیت بدنی
دومین سال تحصیلی (Pre-Clinic) آناتومی I ، بیوشیمی (شامل آزمایشگاه) ، بافت شناسی ، جنین شناسی ، زبان چینی آناتومی II ، ژنتیک پزشکی ، فیزیولوژی ، تاریخچه پزشکی ، زبان چینی و سم شناسی
سومین سال تحصیلی (Pre-Clinic) آسیب شناسی ، آسیب شناسی ، ایمونولوژی ، روانشناسی پزشکی ، طب سنتی چینی ، پزشکی چینی ، بررسی چین میکروبیولوژی ، فارماکولوژی ، پزشکی پیشگیرانه ، معرفی جراحی ، علم تشخیص
چهارمین سال تحصیلی (Pre-Clinic and Clinic) پزشکی قانونی ، انفورماتیک پزشکی ، مقدمه ای بر پزشکی خانواده ، پزشکی اجتماعی و اخلاق ، اپیدمیولوژی پزشکی I ، جراحی I ، رادیولوژی ، زنان و زایمان.
پنجمین سال تحصیلی (Clinic) پزشکی III ، جراحی III ، اطفال بیماریهای عفونی ، مغز و اعصاب ، روانپزشکی ، پوست و بیماریهای جنسی ، چشم پزشکی ، گوش و حلق و بینی ، دندانپزشکی ، اورژانس.
ششمین سال تحصیلی (Clinic) کارمند ارشد کارمند ارشد

دانشجویان باید در آزمون مهارت چینی HSK (Hanyu Shuiping Kaoshi) سطح IV یا بالاتر نمره 190 را کسب کنند و قبل از گذراندن دوره کارشناسی ارشد در چین، سطح متوسط آزمون اسپیکینگ ( HSKK =  Hanyu Shuiping Kouyu Kaoshi) را گذرانده باشند.

کارآموزی

کارآموزی در سال آخر برنامه ریزی شده است. شما می توانید کارآموزی/آموزش را در چین یا کشور خود انجام دهید. اگر می خواهید در چین دوره کارآموزی خود را انجام دهید، باید آزمون چینی سطح HSK 4 را بگذرانید تا این امکان را داشته باشید با بیماران ارتباط برقرار کنید، شهریه آن امسال 42800 رنمینبی RMB معمولی در سال است. این کارآموزی در 6 مقطع و سه کلاس A وابسته به بیمارستان های دانشگاه ژجیانگ Zhejiang انجام می شود. این بیمارستان ها در مجموع دارای بیش از 7700 تخت، 8780،000 ویزیت اورژانس و 238،000 بیمار بستری هستند.

مدت تحصیل - 6 سال (شامل 1 سال کارآموزی)

تحصیل پزشکی در چین - دانشگاه سان یات سن Sun Yat-sen ، گوانگژو Guangzhou

اطلاعات کلی در مورد دوره کارشناسی پزشکی و جراحی MBBS

در سال 2006، برای اولین بار، دانشگاه سان یات سن در مجموع 101 دانشجوی خارجی را که در رشته پزشکی بالینی تحصیل می کردند، با پنج سال آموزش کامل انگلیسی ، ثبت نام کرد. آنها عمدتا از هند ، نپال ، پاکستان ، سریلانکا و غیره بودند. برنامه درسی، الزامات آموزشی و کنترل کیفیت آنها مطابق با دانشجویان چینی بود، اما آموزش کامل زبان انگلیسی بود. به طور خاص، این دانشگاه دوره های آموزش چینی، پزشکی چینی و غیره که توسط معلمان عالی منتخب آموزش داده می شد را برای دانشجویان کارشناسی پزشکی و جراحی MBBS ارائه داد، علاوه بر این، دانشجویان برجسته چینی از سیستم آموزشی هشت ساله به عنوان دستیاران تدریس انتخاب شدند تا به دانشجویان دوره کارشناسی جراحی MBBS در حل مشکلات درسی و مطالعه کمک کنند. پس از سه سال و نیم مطالعه تئوریک، شش ماه کارمند بالینی و یک سال کارآموزی در یکی از بیمارستانهای وابسته به دانشگاه سان یات سن Sun Yat-sen، اکثریت افراد قادر به تکمیل تمام دوره ها بودند و در آزمون فارغ التحصیلی قبول شدند. 81 دانشجو شرایط مورد نیاز 'مقررات تفصیلی دانشگاه Sun Yat-sen در مقاطع لیسانس' را برآورده و مدرک گرفتند.

در سال 2007، 95 دانشجوی دوره کارشناسی جراحی MBBS را ثبت نام شده است. پس از پنج سال تحصیل، 91 دانشجو شرایط لازم را برآورده کرده و با مدرک فارغ التحصیل شدند.




ثبت نام در سالهای 2008 ، 2009 و 2010 متوقف شد. در این دوره ، با درس گرفتن از گذشته، دانشگاه با بررسی راه هایی از دیدگاه های مختلف، از جمله بهینه سازی برنامه درسی، ایجاد دوره های عالی، ویرایش آموزش زبان انگلیسی، کیفیت آموزش را برای دانشجویان دوره کارشناسی جراحی MBBS بهبود بخشید. همچنین مطالب، آموزش معلمان، نوآوری در مکانیزم نظارت بر کیفیت آموزش ، ایجاد دوره های آموزشی انگلیسی و غیره را ارتقا داد.

در سال 2011، ما مجدداً دانشجویان دوره کارشناسی پزشکی و جراحی MBBS را ثبت نام کردیم، اما سیستم آموزشی پنج ساله به شش ساله تغییر یافت. تا سال 2013 ، ما 119 دانشجوی کارشناسی بالینی در کلاس های کامل زبان انگلیسی ( از جمله دسته 2011 و دسته 2012) داشتیم که نسبت 6.6 را در بین تمام دانشجویان بین المللی در دانشگاه ما را به خودشان اختصاص داده بودند. این دانشجویان عمدتا از هند (43 - 36 درصد )، تایلند (21 ، 18 درصد)، موریس (18 ، 15 درصد) ، مالزی (9 ، 8 درصد)، نپال (9 ، 8 درصد) و سایر کشورها (15-18 درصد ) هستند.

قدرت علمی و محیط

دانشکده پزشکی جانگشن Zhongshan(ZSSOM) در محوطه شمالی دانشگاه سان یات سن SYSU در شهر گوانگژو واقع شده است. این دانشگاه بیش از 140 سال سابقه دارد و دکتر سان یات سان Sun Yat-sun یک بار در اینجا تحصیل کرده است. مساحت این مدرسه بیش از 40،000 متر مربع است و دارای تجهیزات فناوری پیشرفته است که بیش از یک میلیارد رنمینبی RMB ارزش دارد. همچنین تعدادی آزمایشگاه در سطح استان، دانشگاه و دانشکده وجود دارد، برای مثال آزمایشگاه کلیدی وزارت آموزش و پرورش برای پیشگیری و کنترل بیماریهای گرمسیری و مهندسی سلول های بنیادی و بافت.

همچنین در حال حاضر، 15 تخصص تمام وقت در کارشناسی ارائه می دهد. دوره های کارشناسی 89 رشته را پوشش می دهد، که در بین آنان 4 مورد به افتخار 'دوره های ملی نخبگان' اختصاص داده شده، و پزشکی بالینی محل ساخت رشته های برجسته در سطح ملی است. این یکی از اولین و تأثیرگذارترین رشته ها در دانشگاه سان یات سان SYSU است که به عنوان 'تخصص نخبگان استان' شناخته می شود. این دانشگاه در بین کالج های پزشکی چین رتبه 4 را دارد.

در این دانشکده ، 353 استاد شامل 43 پروفسور ، 56 استاد دانشکده ، 121 تکنسین ، 49 سرپرست دکتری و 98 استاد راهنما و غیره می شود. بسیاری از آنها پرسنل خارج از کشور در برنامه ملی 'هزار استعداد'، دانشمندان چونگ کنگ، برندگان صندوق ملی جوانان برجسته و مربیان ملی مشهور هستند. 

توضیحات دوره

برنامه ریزی درسی باید شامل سه قسمت زیر باشد:

  • دوره های فرهنگ و علوم طبیعی چین، از جمله نمای کلی فرهنگ چین ، زبان چینی ، اصطلاحات پزشکی چینی ، ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی ، تربیت بدنی و غیره. گذراندن امتحانات این دوره ها به ترتیب الزامی است.
  • علوم پایه پزشکی ، علوم رفتاری ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی و اخلاق پزشکی ، پزشکی پیشگیرانه و طب بالینی. همچنین گذراندن امتحانات این دوره ها به ترتیب الزامی است.
  • کارآموزی. موسسات باید با دقت دوره کارآموزی را سازماندهی کنند. مدت کارآموزی یک سال (حداقل 48 هفته) است.

به منظور تسهیل یادگیری و زندگی آنها در چین و ارتباط با بیماران در عمل پزشکی ، زبان چینی باید یک دوره اجباری در کل برنامه پزشکی دوره کارشناسی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی در چین باشد.

دوره های اصلی:

آناتومی، بافت شناسی و جنین شناسی ، فیزیولوژی ، بیوشیمی ، فارماکولوژی ، آسیب شناسی ، پزشکی پیشگیرانه ، ایمونولوژی ، تشخیص ، طب داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان ، اطفال ، طب چینی و غیره

مدت تحصیل - 6 سال (شامل 1 سال کارآموزی) 

تحصیل پزشکی در چین - دانشگاه سیچوان Sichuan ، چنگدو Chengdu

دوره لیسانس پزشکی و جراحی MBBS

دانشکده پزشکی غرب چین، دانشگاه سیچوان Sichuan دوره لیسانس پزشکی و جراحی MBBS را که به زبان انگلیسی به دانشجویان خارج از کشور آموزش داده می شود، ارائه می دهد. زبان انگلیسی و زبان چینی برای این دوره یک درس اجباری است. این دوره شامل دو سال علوم پایه پزشکی ، سه سال آموزش علوم بالینی و یک سال دوره بین المللی است. 




به رسمیت شناختن

دانشکده پزشکی غرب چین از دانشگاه سیچوان Sichuan دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و روابط عمومی چین برای ثبت نام دانشجویان خارج از کشور برای دوره لبسانس پزشکی و جراحی MBBS به زبان انگلیسی است.

و این در زمانی است که فقط 52 دانشکده از 150 دانشکده پزشکی دارای مجوز ثبت نام دانشجویان بین المللی در دوره لیسانس پزشکی و جراحی به زبان انگلیسی در کل فهرست سال 2010 است. دانشکده پزشکی غرب چین در فهرست جهانی دانشکده های پزشکی (فهرست راهنمای بین المللی آموزش پزشکی (IMED)، کمیسیون آموزشی فارغ التحصیلان پزشکی خارجی (ECMFG) و بنیاد پیشرفت آموزش و تحقیقات پزشکی بین المللی (FAIMER)) منتشر شده که توسط سازمان جهانی بهداشت WHO=World Health Organization  نام برده شده است .

این دانشگاه از آغاز فعالیت خود در سال2010, 9 گروه از دانشجویان پزشکی از نپال ، هند ، سریلانکا ، پاکستان ، بنگلادش ، سنگاپور ، ایالات متحده ، کانادا ، کره ، فیجی ، کامرون و غیره را در دوره ی لیسانس پزشکی و جراحی MBBS ثبت نام کرده است. شش گروه از دانشجویان بین المللی این دوره تا سال 2011 از این دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده اند. فارغ التحصیلان دوره لیسانس پزشکی و جراحی MBBS در امتحانات صدور مجوز شورای پزشکی در کشورهای خود از جمله امتحانات مجوز شورای پزشکی نپال و امتحانات تست غربالگری شورای پزشکی هند برگزیده شده اند. 

درحالیکه سایر فارغ التحصیلان موفق به گرفتن مجوز آزمون USMLE برای تمرین در ایالات متحده و مجوز آزمون شورای پزشکی AMCLE برای تمرین در استرالیا شده اند‌. فارغ التحصیلان این دانشکده پزشکی در بیمارستانهای معتبر دولتی یا خصوصی در کشورهای خود به کار گرفته شده اند. 

 مدت دوره

مدت دوره 5 سال + 1 سال کارآموزی است. کارآموزی را می توان در بیمارستان های دانشگاهی یا در کشور خود در بیمارستانی که توسط وزارت بهداشت کشور مربوطه به رسمیت شناخته شده است انجام داد. اگر دانشجویان می مایل به طی دوره کارآموزی خود در بیمارستان های دانشگاه هستند باید طبق مقررات وزارت امور خارجه چین قبل از سال 6 ام و دوره کارآموزی، آزمون مهارت های زبان چینی HSK را پشت سر بگذارند.

متوسط تدریس

دانشکده پزشکی غرب چین، دانشگاه سیچوان، از سال 2001 دوره های لیسانس پزشکی و جراحی MBBS را به زبان انگلیسی برگزار می کند. اکثر نیروهای این دانشگاه در ایالات متحده و کانادا آموزش دیده اند. بنابراین آنها می توانند دوره های لیسانس پزشکی و جراحی MBBS را به طور عالی به زبان انگلیسی آموزش دهند. هر ساله این دانشگاه بیش از 200 نیرو برای آموزش و پرورش به ایالات متحده و کانادا می فرستد. دانشکده پزشکی غرب چین یکی از بهترین و بزرگترین دانشکده پزشکی در چین است و دارای بیش از 50 درصد پزشکان با تجربه و آموزش دیده در موسسات پزشکی خارجی است.

مدت تحصیل - 6 سال (شامل 1 سال کارآموزی) 

شرایط عمومی و حداقل لازم برای ورود به دانشگاه های چین

  • داشتن سابقه تحصیلی برابر با فارغ التحصیلی از دبیرستان در چین یا گذراندن مقطع دوازدهم (10+ 2) / F Sc./A Level / STPM / Matriculation یا معادل آن با میانگین نمره بالاتر از B+ یا بیش تر از 70 درصد.
  • متقاضیان باید شهروندان غیر چینی با گذرنامه معتبر، بالای 18 سال و زیر 30 سال و در سلامت کامل باشند.
  • از کشورهای انگلیسی زبان بیایید وگرنه داشتن نمره آیلتس 6.0 الزامی است
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022
بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022

شما می توانید بدون آیلتس در کشورهای خارجی تحصیل کنید. هدف بورس تحصیلی دولت هنگ کنگ جذب بهترین و باهوش ترین دانشجویان است و هیچ هزینه ای برای ارسال درخواستتان دریافت نمی کند. بورس تحصیلی هنگ کنگ تمام هزینه ها را برای مدت زمان کامل پوشش می دهد. همچنین دانشگا ...

بیشتر بخوانید
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022

هم اکنون امکان ارسال درخواست برای بورس تحصیلی شوارتزمن Schwarzman وجود دارد. این بورسیه کامل است و تمامی هزینه ها را پوشش می دهد و برای تحصیل در دانشگاه چینهوا Tsinghua پکن ارائه داده می شود. بورسیه Schwarzman یکی از مشهورترین و معتبرترین بورسیه هایی است ک ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های چین 2022
برترین دانشگاه های چین 2022

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تعداد موسسات آموزشی این کشور در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهان مجله‌ی تایمز، تحصیلات عالی در چین رو به افزایش بوده است. طرح‌هایی همچون پروژه‌ی 211، پروژه‌ی 985 و Double First Class University Plan که هدف آن‌ها، بهبود اس ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: