مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل روانشناسی در اسپانیا

تحصیل روانشناسی در اسپانیا

در تحصیل روانشناسی در اسپانیا تمام جنبه های علمی مانند نحوه کار ذهن و روان انسان را به دانشجویان آموزش داده و منتقل می کنند. مدارک روانشناسی ارائه شده توسط دانشگاه ها و کالج های برتر در بر گیرنده مراحل رشد انسانی، درک افراد و رفتار آنها در جامعه هستند. فارغ التحصیلان مطالعات روانشناسی در مشاغل مشاوره، روان درمانی، روانشناسی سازمانی، آموزش ویژه، تبلیغات و موارد دیگر جذب کار می شوند. سالانه هزاران دانشجو از سراسر جهان راهی اسپانیا می شوند تا در یکی از 76 دانشگاه واقع در این کشور شرکت کنند. آنها به دلایل متعدد به این کشور می آیند، با این دید که تحصیل در اینجا یک تجربه واقعاً روشنگر است. اسپانیا به دانشجویان بین المللی خود این فرصت را می دهد تا نگرش ها و مفاهیم جدیدی در مورد زندگی ایجاد کنند و این به دانشجویان دید جدیدی از جهان پیرامون خود می دهد. اسپانیا از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است و بنابراین، محتوای کاملی را به هر کسی که از سرزمین های بین المللی به این منطقه می آید، ارائه می دهد. در حالی که آموزش با کیفیت یکی از دلایل اصلی تحصیل دانشجویان بین المللی در اسپانیا است، شما می توانید بسیاری از عوامل تکمیلی دیگر را که به تجربه تان می افزاید، پیدا کنید. در حالی که اکثر دوره های تحصیلی در اسپانیا به زبان اسپانیایی است، شما می توانید برنامه ها و دوره های انگلیسی را نیز بیابید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی که نمی تواند به زبان صحبت کند، گزینه های متعددی برای تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی پیدا خواهید کرد. همچنین دوره های مدرکی به صورت دو زبانه وجود دارد، به این معنی که به هر دو زبان، اسپانیایی و انگلیسی آموزش داده می شود، در صورتی که هنوز به زبان اسپانیایی تسلط ندارید و قصد دارید در بدو ورود این کار را انجام دهید. البته اگر از کشورهای غیر انگلیسی زبان هستید، ممکن است دانشگاه های اسپانیا از شما بخواهند هنگام درخواست برای دوره ای که به زبان انگلیسی تدریس می شود، مدرک مهارت زبان انگلیسی ارائه دهید.

شرایط تحصیل رشته روانشناسی در اسپانیا

رشته روانشناسی به دلیل اهمیت آن در رشد انسانی و جامعه در پزشکی، تحقیقات بهداشتی و مطالعات رفتاری بسیار مهم است. آگاهی از روندهای اساسی رفتار و شناخت انسان می تواند منجر به کشف حال فرد در شرایط پیچیده روانشناختی مانند افسردگی، صرع، آسیب مغزی و بیماری آلزایمر شود. دوره مقطع کارشناسی این رشته بر روی عناصر علمی روانشناسی و همچنین عناصر اجتماعی روانشناسی متمرکز خواهد شد. متقاضیان حوزه های مختلفی را مطالعه خواهند کرد، از جمله روانشناسی بالینی، روانشناسی اجتماعی و روانشناسی رشد و سایر موارد. مدارک صادره عمدتا از طریق سخنرانی ها و سمینارها آموزش داده می شود که دانشجویان ممکن است فرصت شرکت در برخی از دروس عملی و از جمله جلسات آزمایشگاهی را نیز داشته باشند. دانشجویانی که در یک مقطع تحصیل می کنند این شانس را دارند که دانش و مهارت خود را در تمام زمینه های روانشناسی توسعه دهند.

دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته روانشناسی در اسپانیا

دانشگاه بین المللی ماربلا دوره های کارشناسی تا دکترا را ارائه می دهد. این دوره ها سطح آموزشی پویایی دارد که درک جامعی از روانشناسی به عنوان علمی که برای همه فرایندهای اجتماعی اهمیت دارد، به دانشجویان میدهد. این دانشگاه به دانشجویان بینشی در مفاهیم نظری و روش شناختی بنیادی، مفاهیم و چارچوب های روانشناسی به عنوان یک رشته علمی ارائه می دهد. به علاوه، از طریق دوره های مختلف حرفه ای/کاربردی، دانشجو را برای ادامه تحصیل و آموزش بیشتر در زمینه های مورد علاقه خود مانند مشاوره روانشناسی، روان درمانی، مربیگری، انتخاب و استخدام پرسنل، بازاریابی واجد شرایط می کند. ماحصل این دوره یک دانشجوی تحصیل کرده است که میداند چگونه باید انتقادی و تحلیلی فکر کند، مفاهیم اساسی علم روانشناسی را درک کند، دانش به دست آمده را در زمینه های مختلف شاخه های روانشناسی اعمال کند و به اصول روش شناختی و اخلاقی حاکم احترام بگذارد.

استفاده از دانش به دست آمده در این زمینه، مهارت های زمینه ای و مهارت های ارتباطی لازم برای انجام کارهای مشاوره ای و روانشناسی را ایجاد کرده است. رایج ترین زمینه های تخصص در روانشناسی کاربردی حرفه ای عبارتند از:

  • روانشناسی بالینی و بهداشتی
  • کار در سیستم بهداشت
  • روانشناسی آموزشی
  • کار در سیستم آموزش و پرورش و مدرسه

با این حال، رشته های دیگری وجود دارد که روانشناسان در آنها برنامه های کاربردی و فعالیت های حرفه ای را توسعه داده اند. دوره هنر در روانشناسی در دانشگاه Schellhammer نیز گام مهمی برای حرفه ای شدن در رشته روانشناسی و یادگیری سیاست های مربیگری تجارت، و ورود به دنیای آموزش و پرورش است. تحصیل در این دانشگاه، همچنین یک دارایی ارزشمند برای دانشجویانی است که به سمت مدیریت یا نقش های مدیریتی، بازاریابی و منابع انسانی و همچنین علاقمندان به زمینه های مددکاری اجتماعی یا حل تعارض گرایش دارند.




زیرشاخه های رشته روانشناسی در اسپانیا

مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی، دانش آموزانی را که مایل به تحصیل در مقطع دکترا یا حرفه هایی هستند که نیاز به مهارت در تحقیق دارند، آماده می کنند. در برخی از دانشگاه ها، دانشجو با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به طور مستقیم در برنامه دکترا در روانشناسی تربیتی و آموزش در دانشگاه لئون پذیرش می شود. نوع دوم تحصیل مربوط به داوطلبانی است که دارای مدرک تحصیلی دیپلم یا بالاتر هستند و دوره آموزش معلمی را گذرانده اند. هدف برنامه دکترای روانشناسی در دانشگاه های اسپانیا، آموزش پزشکان در زمینه های مختلف روانشناسی است. از طریق دوره دکترا، دانشجویان قادر به کسب دانش نظری، فنی و عملی لازم برای تحقیقات پیشرفته در چهار زمینه اصلی هستند:

  • روانشناسی بالینی
  • علوم اعصاب شناخت
  • روانشناسی زبان
  • آموزش خانواده و مدیتیشن

ویزای تحصیلی اسپانیا

شرایط ویزای دانشجویی اسپانیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که اصلی ترین آنها کشور مبدا شما است. معمولاً مجموعه مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی اسپانیا شامل موارد زیر است:

  • دو فرم درخواست به موقع تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر شما
  • کارت شناسایی معتبر
  • دو قطعه عکس گذرنامه اخیر
  • نامه پذیرش از دانشگاه منتخب
  • مدرک بیمه درمانی
  • اثبات تمکن مالی:
    • صورت حساب بانکی.
    • مدرک کمک مالی/بورسیه.
    • نامه محضری از والدین / قیم قانونی (با فرض به عهده گرفتن مسئولیت مالی).
    • نامه از دانشگاه/مدرسه
    • اثبات توانایی پرداخت هزینه
    • گواهی پزشکی.
    • گواهی سابقه کیفری (حداکثر سه ماه اخیر).
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: