مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهرهای دانشجویی فنلاند

شهرهای دانشجویی فنلاند

فنلاند شادترین کشور جهان است و چه جایی بهتر از آن برای تحصیل. 1.3 میلیون دانشجو بخش بزرگی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و در این مقاله با شهرهای دانشجویی فنلاند آشنا می شوید.

شهرهای دانشجویی فنلاند - هلسینکی HELSINKI

هلسینکی، پایتخت فنلاند یکی از محبوب ترین شهرها در بین دانشجویان بین المللی در اروپا است. 10 موسسه و حدود 70,000 دانشجو در این شهر وجود دارند، پس به هیچ وجه احساس تنهایی نخواهید کرد. هلسینکی زندگی شلوغ شهری و فرصت های کاری زیادی را در حین و پس از تحصیل فراهم می کند. دانشجویان می‌توانند در شهری که مملو از کنسرت‌ها، رویدادها، رستوران‌ها و بارها است، همیشه کاری برای انجام دادن پیدا کنند. وقتی زمان استراحت می رسد، یافتن مناظر زیبای طبیعت نیز آسان است. یک نکته منفی برای دانشجویان هزینه های زندگی است. زندگی در هلسینکی در مقایسه با سایر شهرها می تواند گران باشد.

دانشگاه های همکار Edunation در هلسینکی

  • دانشگاه علمی کاربردی متروپولیا Metropolia 
  • دانشکده اقتصاد هنکن  Hanken
  • دانشگاه علوم کاربردی آرکادا Arcada
  • دانشکده کسب و کار هلسینکی (HELBUS)


شهرهای دانشجویی فنلاند - تامپر  TAMPERE

'منچستر فنلاند' که به سرعت در حال رشد است، محبوب ترین مکان برای زندگی در فنلاند بوده و یک شهر دانشجویی مشهور با فضایی پر جنب و جوش است. تامپر Tampere در اواسط فنلاند واقع شده است و ارتباط بسیار خوبی با شهرهای دیگر مانند تورکو Turku، هلسینکی و Jyväskylä دارد. رفت و آمد در این شهر با پای پیاده، دوچرخه، تراموا یا اتوبوس آسان است. فعالیت‌های اوقات فراغت، رویدادها و کنسرت‌های زیادی در سال برگزار می‌شود و دیدن دانشجویانی که از زندگی دانشجویی در پارک‌ها و مرکز شهر لذت می‌برند بسیار معمول است.

دانشگاه شریک Edunation در تامپر

  • دانشگاه علوم کاربردی تامپره

شهرهای دانشجویی فنلاند - تورکو TURKU

تورکو خوش منظره در جنوب غربی فنلاند قرار دارد و پایتخت قدیمی فنلاند است. تورکو تعادل کاملی از زندگی شهری و طبیعت منحصر به فرد ارائه می دهد که دسترس بوده و لذت بردن از آن ساده است. دو دانشگاه و چهار دانشگاه علمی کاربردی در این شهر وجود دارد که هر سال پذیرای حدود 5,000 دانشجوی جدید هستند. دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی نزدیک به هم بوده و در مرکز شهر قرار گرفته اند که رفت و آمد در سطح شهر را آسان و سریع می کند. قیمت‌ها هنوز مقرون به صرفه هستند و پارک‌ها، کناره‌های رودخانه، رستوران‌ها، کافه‌ها و بارها ترکیب خوبی برای لذت بردن از زندگی در حین و بعد از تحصیل در اختیارتان قرار می دهد.


دانشگاه شریک Edunation در تورکو

  • دانشگاه علوم کاربردی تورکو

شهرهای دانشجویی فنلاند -لاپرنتا LAPPEENRANTA

لاپرنتا در کنار بزرگترین دریاچه فنلاند، Saimaa واقع شده است. موقعیت مکانی این شهر جنوب فنلاند در نزدیکی مرز روسیه به دانشجویان این امکان را می دهد که در شهری زیبا و احاطه شده توسط طبیعت زندگی کنند و در عین حال فقط در چند ساعت به شهرهای بزرگی مانند هلسینکی و سنت پترزبورگ رفت و آمد داشته باشند. لاپرنتا در مقایسه با مسافتش بسیار بین المللی بوده و یک چهارم دانشجویان از خارج از کشور را به خود اختصاص داده است. رویدادهای دانشجویی و پردیس‌های نوآورانه باعث می‌شود که دانشجویان همیشه کاری جالب برای انجام دادن داشته باشند.

دانشگاه های شریک Edunation در لاپرنتا Lappeenranta

  • دانشگاه لاپرنتا فنلاند LUT
  • دانشگاه علمی کاربردی LAB


شهرهای دانشجویی فنلاند - کجاانی KAJAANI

کجاانی یک شهر کوچک ایده‌آل بوده و مکانی عالی برای زندگی افرادی که از فرهنگ، طبیعت و فعالیت‌های بیرونی لذت می‌برند، است. این شهر دانشجویان زیادی با جامعه نزدیک و صمیمی دارد. رفت و آمد با پای پیاده یا دوچرخه آسان است. در دانشگاه علمی کاربردی کجاانی (KAMK) دانشجویان این شانس را دارند که در کلاس‌های کوچک‌تری که متناسب با آنها طراحی شده است، تحصیل کنند. دانشگاه جامع علمی کاربردی کجاانی KAMK و اتحادیه دانشجویی KAMO رویدادهای زیادی را برای لذت بردن دانشجویان ترتیب می دهند.

دانشگاه همکار دانشگاه در کجاانی

  • دانشگاه جامع علمی کاربردی کجاانی
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 دانشگاه برتر  پزشکی در فنلاند
5 دانشگاه برتر پزشکی در فنلاند

فنلاند دارای استاندارد زندگی بالایی است و بر آموزش متخصصان پزشکی قوی و آماده در دانشکده‌های پزشکی خود اهمیت زیادی می‌دهد. در نتیجه، تحصیل در رشته‌ی پزشکی در فنلاند متضمن این است که شما آموزش خوبی دریافت خواهید کرد. تعداد زیادی از برنامه‌های تحصیلی در فنلان ...

بیشتر بخوانید
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند

این سوالی است که بسیاری از دانشجویان خارجی در مورد تحصیل در فنلاند می‌پرسند. پاسخ به این سوال کوتاه این است: 'بله'، اما باید برنامه‌ریزی زیادی از قبل انجام دهید تا این امر محقق شود. ...

بیشتر بخوانید
7 دلیل برای انتخاب فنلاند
7 دلیل برای انتخاب فنلاند

آیا در مورد تحصیل در فنلاند کنجکاو هستید؟ فنلاند با داشتن یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان و همچنین با داشتن چند دانشگاه با رتبه‌ی بالا، برای هر فردی که به‌دنبال تحصیل با کیفیت بالا در خارج از زادگاه خود است ایده‌آل می‌باشد. چه پایتخت ساحلی هلسینکی ب ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: