مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته ی انیمیشن در انگلستان

رشته ی انیمیشن در انگلستان

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در انگلستان به گونه ای است که می توان از آن به عنوان یک امتیاز بزرگ تحصیلی و اقامتی یاد کرد. در حال حاضر انگلستان بهترین کشور جهان از دید دانشجویان خارجی برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که فرد در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته خود در این رابطه دست پیدا کند. دانشگاه های انگلستان از دیرباز تا کنون کیفیت بسیار بالایی را ارائه کرده اند و به همین دلیل متقاضیان بسیار زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. رشته انیمیشن یکی از رشته های مشترک گروه کامپیوتر و هنر است و در اکثر دانشگاه های کشور انگلستان، در دانشکده های گروه کامپیوتر برگزار می شود. در حال حاضر انگلستان را می توان به عنوان یکی از کشورهای با گزینه های متعدد برای تحصیل در رشته انیمیشن معرفی کرد.

علاقمندان به تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور باید مراحل مختلفی را طی کنند و در اختیار داشتن برخی مدارک اضافه از جمله تاییدیه پذیرش در آزمون ورودی، از مهم ترین مدارکی است که برای تحصیل در این کشور مورد نیاز خواهد بود.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در انگلستان

انگلستان یکی از کشورهایی است که جمعیت قابل توجهی از دانشجویان خارجی در آن مشغول به تحصیل هستند و یکی از عمده ترین دلایل این مسئله، کیفیت بالای آموزش در رشته های مختلف تحصیلی است. دانشجویان رشته انیمیشن نیز به تحصیل در این کشور علاقه نشان می دهند چراکه یکی از کشورهایی است که امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکترا را به دانشجویان خارجی می دهد. در حال حاضر رشته انیمیشن در انگلستان در مقطع کارشناسی حداقل 3 الی 4 سال به طول می انجامد و بسیاری از افراد در پایان سال چهارم موفق به کسب مدرک تحصیلی خود می شوند. برای تحصیل در رشته انیمیشن در دانشگاه های انگلستان، حداقل نمره آیلتس 6.5 یا معادل آن مورد نیاز است و دانشجویان باید پیش از دریافت پذیرش مدرک خود را به دانشگاه ارائه کنند.

در برخی از دانشگاه های انگلستان برای اعطای پذیرش به دانشجویان، آزمون ورودی در نظر گرفته شده است و این مسئله ای است که دانشجویان پیش از هر گونه اقدام باید آن را مدنظر داشته باشند.

معرفی دانشگاه های رشته انیمیشن در انگلستان

افرادی که انگلستان را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که بتوانند در بهترین دانشگاه های جهان در این رشته تحصیل کنند. دریافت ویزای تحصیلی انگلستان همچنین این فرصت را به فرد می دهد که اعتبار بالایی به پاسپورت وی بخشیده شود و مسیر مهاجرت برای او به سایر کشورهای جهان نیز هموار گردد. برخی از مهم ترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته انیمیشن عبارتند از:

نام دانشگاه رتبه
University of Surrey 22
Bournemouth University 46
University College London 47
Imperial College London 51


هزینه تحصیل رشته انیمیشن در انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای برتر جهان برای تحصیل است و بر کسی پوشیده نیست که اکثر دانشگاه های این کشور در رشته انیمیشن نیز در جایگاه مناسبی در سطح بین المللی قرار دارند و به همین دلیل است که می توان آن را در دسته کشورهای برتر برای مهاجرت دانست. با این حال مهاجرت به انگلستان برای همه افراد مناسب نیست چراکه هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای انگلیسی بالاتر است. متوسط هزینه تحصیل رشته انیمیشن در انگلستان در حدود 18000£ تا 22000£ (پوند) در سال است. باید در نظر داشت که در این شرایط دانشجویان بیشتر می توانند به وام های دانشجویی دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر هزینه های زندگی در شهرهای مختلف انگلستان متفاوت است ولی به طور کلی باید به این نکته اشاره داشت که ماهیانه حدود 1100£ (پوند) برای زندگی در انگلستان مورد نیاز است. باید به این نکته اشاره داشت که انگلستان به دانشجویان امکان کار ضمن تحصیل را نیز می دهد و این مسئله می تواند برای آن ها حائز اهمیت باشد.

شرایط کار یک انیماتور در انگلستان

کار در انگلستان می تواند حکم دریافت اقامت دانشجویان را در این کشور امضا کند. خوشبختانه در حال حاضر به دانشجویان خارجی اجازه داده می شود تا به مدت 2 سال پس از تحصیل در این کشور، اقامت موقت داشته باشند تا بتوانند به دنبال کار در این کشور بگردند و در صورتی که موفقیتی در این زمینه به دست آید اقامت این کشور به دست خواهد آمد. فارغ التحصیلان رشته انیمیشن در این کشور می توانند به طور تقریبی 110000£ (پوند) در سال درامد داشته باشند و این مسئله ای مهم از نظر مالی برای افراد است. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: