مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته ی ایمنی شناسی در انگلستان

رشته ی ایمنی شناسی در انگلستان

یکی از بزرگ ترین مزایای تحصیل در رشته ایمنی شناسی در انگلستان این است که دانشجویان مجاز هستند در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنند. دانشجویان بین المللی در طول دوره تحصیلی خود می توانند هر هفته تا 20 ساعت در انگلستان کار کنند. و خبر خوب این که فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان بین المللی در این کشور وجود دارد و این گونه نیست که دانشجویان نتوانند کاری پیدا بکنند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در انگلستان

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در انگلستان را بر اساس گزارش وب سایت usnews معرفی می کنیم.

دانشگاه امتیاز بر اساس رشته (از 100)
دانشگاه آکسفورد 73.7
امپریال کالج لندن 73.4
کالج دانشگاهی لندن 68.3
دانشگاه منچستر 64.2
دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن 64.1
کینگز لندن 55.6
دانشگاه کمبریج 55.5
دانشگاه نیوکاسل 50.1
دانشگاه بیرمنگام 49.5
دانشگاه لیورپول 43.7
کوئین ماری، دانشگاه لندن 40.3
دانشگاه ساوتهمپون 39.3
دانشکده پزشکی گرمسیری لیورپول 37.0
دانشگاه بریستول 29.0
دانشگاه سنت جورج لندن 23.1
دانشگاه ناتینگهام 15.6


کارشناسی ارشد ایمنی شناسی در کینگز کالج لندن در انگلستان

کارشناسی ارشد ایمنی شناسی در کینگز کالج لندن دانشجویان را قادر می سازد تا درک درستی از ساختار و عملکرد سیستم ایمنی در سطح سلولی، مولکولی و ژنتیکی و چگونگی ارتباط آن با سلامتی و بیماری به دست آورند. این برنامه مهارت های حیاتی مورد نیاز برای پیگیری تحقیقات در سطح دکترا یا ارتقای چشم انداز شغلی را در زمینه های دیگر مراقبت های بهداشتی و صنایع مرتبط به دانشجویان می دهد. این برنامه دارای ویژگی های متمایز بسیاری است، مانند تاکید بر مطالعه گروهی و یادگیری مبتنی بر مسئله. همچنین در این برنامه تمرکز زیادی بر توسعه مهارت های اصلی که دانشجویان برای پیشرفت شغلی بیش تر نیاز دارند (مانند توانایی درک و تفسیر داده های تحقیق)، مهارت های ارائه و مهارت های طراحی تجربی وجود دارد.

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 12 ماه طول می کشد. نزدیک ترین زمان آغاز برنامه و مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در آن به صورت زیر است:

آغاز برنامه مهلت ارسال درخواست
سپتامیر 2022 قبل از مارس 2022

زبان آموزش این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

آیلتس:6.5

تافل: 92

تحصیل در این برنامه در پردیس دانشگاه انجام می شود. دروس برنامه عبارتند از:

  • فعل و انفعالات سلولی در پاسخ ایمنی؛
  • ایمنی شناسی مولکولی؛
  • اختلالات ایمنی و عفونت؛
  • مهارت های تحقیق؛

هزینه تحصیل در این برنامه برای دانشجویان بین المللی 33230€ (یورو) در سال می باشد. بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد ایمنی شناسی از کینگز کالج لندن در دانشگاه ها یا موسسات تحقیقاتی به عنوان دانشجوی دکترا یا دستیار پژوهشی جذب می شوند. برخی دیگر نیز به عنوان دانشمند بالینی در آزمایشگاه های بیمارستانی یا در مشاغلی در صنعت داروسازی مشغول به کار شده اند.


کارشناسی ارشد ایمنی شناسی در امپریال کالج لندن در انگلستان

برنامه کارشناسی ارشد ایمنی شناسی در امپریال کالج لندن دانشجویان را به سفری فشرده برای بررسی ایمنی در سلامت و بیماری می برد. این برنامه علاوه بر این که دانشجویان را برای تبدیل شدن به یک محقق در زمینه ایمنی شناسی (نتیجه حرفه ای اصلی) با کمک به آن ها برای تقویت دانش، خلاقیت و مهارت های تفکر انتقادی آماده می سازد، بلکه همچنین به دانشجویان فرصتی می دهد تا مهارت های ارتباطی و کار تیمی خود را توسعه دهند. جدول زیر این برنامه را به صورت مختصر معرفی می کند:

نوع برنامه مدت زمان تحصیل نزدیک ترین زمان آغاز برنامه مهلت ارسال درخواست زبان آموزش محل تحصیل
تمام وقت 12 ماه اکتبر 2022 قبل از آوریل 2022 انگلیسی پردیس دانشگاه

نمرات زبان انگلیسی مورد قبول برای ورود به برنامه عبارتند از:

آیلتس:6.5

تافل: 92

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 43711€ (یورو) در سال می باشد. دروس برنامه عبارتند از:

  • اصول ایمنی شناسی؛
  • ایمنی شناسی تجربی؛
  • ایمنی شناسی در عمل؛
  • ایمنی شناسی در سلامت و بیماری؛
  • پروژه تحقیقاتی ایمنی شناسی؛

تعداد زیادی از فارغ التحصیلان این برنامه به تحصیل در مقطع دکترا، یا در صورت داشتن شرایط، به کار بالینی یا تحقیق روی می پردازند. علاوه بر آموزش علمی، این برنامه مهارت های قابل انتقال دانشجویان را گسترش می دهد و به آن ها این امکان را می دهد که وارد انواع مشاغل غیر علمی از جمله امور مالی، مدیریت و انواع مختلف مشاوره شوند.

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی در دانشگاه لیورپول انگلستان

اهداف برنامه کارشناسی ارشد ایمنی شناسی در دانشگاه لیورپول، بررسی ماهیت پاسخ های ایمنی سلولی و هومورال به پاتوژن های دارای اهمیت انسانی یا دامپزشکی و چگونگی استفاده از این دانش برای طراحی واکسن ها یا سایر استراتژی های ایمنی درمانی به نفع پزشکی بالینی و دامپزشکی است. تکنیک های مورد استفاده در این برنامه عبارتند از: کشت بافت و پاتوژن، جداسازی سلول، فلو سیتومتری، سنجش تکثیر، ELISA، تولید آنتی بادی، وسترن بلاتینگ، پروتئومیکس، PCR و فناوری های رونویسی و ژئومیک، از جمله متاژنومیکس، توالی یابی مجدد و ژنوتیپ.

این برنامه هم به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت برای علاقه مندان ارائه می شود. تحصیل در این برنامه در پردیس دانشگاه انجام می گیرد. زبان آموزش برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

آیلتس:6.5

تافل:88

نزدیک ترین زمان آغاز برنامه سپتامبر 2022 است و در هر زمان می توان برای اخذ پذیرش در آن درخواست ارائه کرد. هزینه تحصیل در این برنامه برای دانشجویان بین المللی 21975€ (یورو) در سال می باشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: