مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته ی قلب و عروق در انگلستان

رشته ی قلب و عروق در انگلستان

رشته قلب و عروق در انگلستان همواره یکی از رشته های پزشکی هیجان انگیز و محبوب بوده است که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته. انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان می باشد که اولین دلیل آن برتری و اعتبار دانشگاه های این کشور در سطح جهانی است. یکی از بزرگ ترین مزایای تحصیل در انگلستان این است که دانشجویان با ویزای دانشجویی خود می توانند تا 20 ساعت در هفته در حین تحصیل و به صورت تمام وقت در طول تعطیلات و نیز قبل و بعد از شروع کورس خود کار کنند. آفرها و فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان بین المللی در انگلستان وجود دارد. برخی از جاهایی که دانشجویان می توانند در آن جا کار پیدا کنند عبارتند از پورتال دانشگاه، وب سایت های استخدام (برای مثال، Post Study) یا پورتال استخدام دانشکده.

باید خاطر نشان ساخت که دانشجویان دارای ویزای تحصیل کوتاه مدت نمی توانند در این کشور کار کنند و دانشجویان بین المللی که بیش از شش ماه در این کشور تحصیل خواهند کرد مجاز به کار هستند. همچنین، ویزای کار پس از تحصیل انگلستان به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا پس از اتمام تحصیلات تکمیلی خود به مدت دو سال برای جستجوی کار در انگلستان بمانند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در انگلستان

در جدول زیر 20 دانشگاه از 49 دانشگاه برتر انگلستان برای تحصیل در رشته قلب و عروق را معرفی می کنیم:

نام دانشگاه رتبه در انگلستان رتبه در UK  رتبه در اروپا
امپریال کالج لندن 1 1 4
کالج دانشگاهی لندن
2 2 11
دانشگاه کمبریج
3 3 14
دانشگاه آکسفورد
4 4 20
دانشگاه بیرمنگام
5 6 28
دانشگاه دورهام
6 8 30
کالج کینگز لندن
7 9 42
دانشگاه لندن، سنت جورج
8 10 47
دانشگاه لستر
9 11 64
دانشگاه لیدز
10 12 72
دانشگاه منچستر
11 13 77
دانشگاه کوئین ماری لندن
12 14 79
دانشگاه لندن
13 15 80
دانشگاه ناتینگهام
14 16 83
دانشگاه بریستول
15 17 85
دانشگاه نیوکاسل
16 18 103
دانشگاه شفیلد
17 19 118
دانشگاه لیورپول
18 20 128
دانشگاه ساوت همپتون
19 22 135
داشگاه جان مورز لیورپول
20 24 154


کارشناسی ارشد رشته قلب و عروق در دانشگاه ساسکس انگلستان

برنامه کارشناسی ارشد قلب و عروق در دانشگاه ساسکس برای آموزش متخصصان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است تا با ارائه ترکیبی از دانش بالینی و حرفه ای مرتبط با کار در زمینه قلب و عروق در مراقبت های بهداشتی معاصر، رهبران بالینی آینده باشند. این برنامه هم به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت برای علاقه مندان ارائه می شود:

نوع برنامه مدت زمان تحصیل
تمام وقت 12 ماه
پاره وقت 36 ماه-انعطاف پذیر




مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش این برنامه و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

آغاز برنامه مهلت ارسال درخواست
سپتامبر 2022 قبل از آگوست 2022

زبان آموزش این برنامه انگلیسی است و نمره زبان مورد قبول برای ورود به آن آیلتس 7 می باشد.

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 21950€ (یورو) در سال است. هزینه های زندگی در برایتون – یکی از بهترین شهرهای انگلستان برای تحصیل – که دانشگاه ساسکس در آن واقع است نیز 967€-1641€ (یورو) در ماه می باشد. هدف برنامه کارشناسی ارشد قلب و عروق در دانشگاه ساسکس، افزایش دانش عملی و نظری دانشجویان در مورد قلب و عروق بالینی و مداخله ای پیشرفته، با ترویج اکتشاف شواهد فعلی برای تشخیص و درمان است. پس از اتمام این برنامه، دانشجویان درک گسترده ای از پزشکی قلب و عروق همراه با مجموعه ای از مهارت های رهبری و تحقیقات پیشرفته برای حمایت از توسعه علاقه متخصصان به قلب و عروق و افزایش فرصت های شغلی خواهند داشت.

هزینه تحصیل در رشته قلب و عروق در انگلستان

در انگلستان، دانشجویان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا هزینه های مشابه دانشجویان محلی را پرداخت می کنند در حالی که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/ منطقه اقتصادی اروپا هزینه های بین المللی که بیش تر از هزینه های دانشجویان محلی و اتحادیه اروپا/ منطقه اقتصادی اروپا است را می پردازند. در این کشور، هزینه تحصیل دانشجویان اتحادیه اروپا/ منطقه اقتصادی اروپا 9250GBP (پوند انگلیس) است؛ هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی نیز به صورت زیر است:

نوع برنامه هزینه (به پوند)
برنامه های کارشناسی علوم پایه یا مهندسی 10000-20000
برنامه ای کارشناسی علوم انسانی یا اجتماعی10000-17000
برنامه های کارشناسی بالینیتا 38000

ذکر این نکته حائز اهمیت است که هزینه ها ممکن است بیش تر از موارد قید شده در فوق نیز باشد. همچنین باید خاطر نشان ساخت که هزینه های تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بسته به دانشگاه و برنامه متفاوت هستند.




چرا تحصیل در رشته قلب و عروق در انگلستان

انگلستان به عنوان یکی از محبوب ترین مکان ها در جهان برای تحصیل در خارج از کشور، سالانه صدها هزار دانشجوی بین المللی را جذب می کند. دانشگاه‌های انگلستان برخی از بهترین‌ها در جهان هستند – این دانشگاه ها، آموزش با کیفیت بالا، هزاران دوره برای انتخاب و آموزش مهارت‌های کلیدی آکادمیک و زبانی که برای موفقیت در محیط کار جهانی مورد نیاز هستند را به دانشجویان ارائه می‌دهند. اما چرا باید تحصیل در خارج از کشور در انگلستان را به جای دیگر مقاصد تحصیلی بین المللی انتخاب کرد؟ پاسخ این است:

  • آموزش با کیفیت بالا و شناخته شده در سطح جهانی؛
  • تنوع فرهنگی؛
  • تحصیل به زبان انگلیسی؛
  • شهریه های کم تر در مقایسه با آمریکا؛
  • دسترسی مستقیم به اروپا؛
  • دانشگاه های رتبه دار و معروف؛
  • هزاران گزینه موضوعی برای انتخاب؛
  • تقویت زبان انگلیسی؛
  • کار ضمن تحصیل؛
  • مطلوب ساختن دانشجویان برای کارفرمایان؛
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: