مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته ی مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

رشته ی مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

بدون تردید، تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی است که علاقمندان می توانند در نظر داشته باشند. افرادی که انگلستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود در این رشته انتخاب می کنند، بیش از 100 دانشگاه با شرایط مختلف علمی را در دسترس خواهند داشت و این یک امتیاز بسیار بزرگ است. مفهوم اصلی دسترسی به چنین فرصتی آن است که همه افراد با رزومه های تحصیلی مختلف این فرصت را خواهند داشت که در دانشگاه های این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کرده و شانس خود را برای ورود به این کشور امتحان کنند.

با توجه به این که رشته مدیریت بهداشت عمومی از جمله رشته های تحصیلی است که در بازار کار بسیاری از کشورهای جهان از جمله اسکاتلند مورد نیاز است، می توان گفت که تحصیل در این رشته می تواند یک امتیاز برای رسیدن به کار در آینده باشد. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که طیف وسیعی از مشاغل نیز در این کشور در دسترس خواهد بود و افراد با سلائق مختلف می توانند این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

توجه به این نکته ضروری است که تحصیل در انگلستان یک امتیاز بسیار بزرگ برای بسیاری از افراد است تا بتوانند از این طریق شرایط رزومه خود را بیش از گذشته تقویت کنند و نه تنها در این کشور بلکه در سایر کشورهای جهان نیز به ادامه تحصیل و زندگی با بالاترین کیفت بپردازند. در رشته مدیریت بهداشت عمومی انگلستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی از نظر ارائه این رشته است و رتبه دانشگاه های این کشور نیز به خوبی بر این موضوع تاکید دارد.

نام دانشگاه رتبه
دانشگاه لندن 7
دانشگاه آکسفورد 13
کالج لندن 16
دانشگاه یورک 24
دانشگاه منچستر 25
کینگز کالج 29
امپریال کالج لندن 30

قرار گرفتن 7 دانشگاه این کشور در جمع 30 دانشگاه برتر جهان به خوبی نشان از کیفیت دانشگاه های انگلستان در این رشته دارد. به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل در انگلستان یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به رزومه تحصیلی قدرتمند است و دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که برای دریافت پذیرش در این کشور، رقابتی سخت پیش رو خواهند داشت.


توجه به این نکته ضروری است که تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی معمولا 7 ترم به طول می انجامد و دانشجویان کمی در مقطع کارشناسی ارشد می توانند در پایان ترم چهارم تحصیلی مدرک خود را از دانشگاه دریافت کنند. به همین دلیل است که توصیه می شود دانشجویان یک بازه زمان 6 تا 7 ساله را برای تحصیل خود در این کشور در نظر داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در انگلستان

یکی از جدی ترین چالش هایی که پیش روی علاقمندان به تحصیل در انگلستان وجود دارد، مجموع هزینه هایی است که باید در طول سال تحصیلی توسط آن ها پرداخت شود. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان باید سالیانه مبلغی در حدود 18900£ تا 23700£ (پوند) را برای شهریه خود در نظر بگیرند. در این کشور دسترسی به بورسیه تحصیلی و وام های دانشجویی بسیار ساده تر از برخی کشورهای دیگر است اما عملکرد دانشجویان است که مشخص می کند چه بورسیه ای به آن ها تعلق می گیرد.

هزینه زندگی در انگلستان نیز به نسبت برخی دیگر از کشورهای اروپایی بیشتر است و دانشجویان باید در نظر داشته باشند که ماهیانه باید بودجه ای در حدود 1100£ تا 1500£ (پوند) را بسته به شهر محل زندگی خود در اختیار داشته باشند. البته با توجه به کیفیت بالای زندگی در انگلستان، به دانشجویان این فرصت داده شده است که به صورت نیمه وقت به کار مشغول شده و بخش اصلی هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

شرایط کار مدیران بهداشت در انگلستان

قوانین کار در انگلستان نیز به تازگی دچار تغییر شده است و دانشجویانی که در این کشور تحصیل کرده اند، می توانند از فرصت کار پس از تحصیل در این کشور به خوبی بهره ببرند و نیازی به خروج از انگلستان نخواهند داشت. فرصت 2 ساله کاریابی در انگلستان برای دانشجویان خارجی به سادگی به آن ها این اجازه را خواهد داد که شغل مورد نظر خود را به دست آورده و به درآمد دست پیدا کنند.

درآمد مدیران بهداشت در انگلستان به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل است که حقوق ماهانه آن ها به طور متوسط می تواند از 7800£ تا 17800£ (پوند) در ماه نیز متغیر باشد. دلیل اصلی این تفاوت درآمدی در پست سازمانی است که فرد اختیار می کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: