مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه Swansea

معرفی دانشگاه Swansea

در دانشکده مدیریت در دانشگاه سوانسی تحصیل کنید و بعد تجربه یادگیری فوق العاده ای را از یک ارائه دهنده برتر بریتانیا در زمینه مدیریت، امور مالی، بازاریابی، گردشگری و آموزش و تحقیق اقتصادی دریافت کنید. ما یک مجموعه برنامه گسترده و انعطاف پذیر و همچنین پشتیبانی از دانشجویان را در یک مکان خیره کننده و در دسترس ارائه می دهیم. 

چرا تحصیلات تکمیلی خود را در دانشکده مدیریت دانشگاه سوانسی بخوانید؟ 

دانشکده مدیریت در Bay Campus دیدنی واقع شده است. این سیستم پیشرفته، پژوهش، دانشگاه و صنعت را در یک مرکز نوآورانه و پویا از یادگیری و آموزش گرد هم می آورد؛ همه اینها فقط در یک قدمی ساحل. شما به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت: 

  • استاندارد TEF Gold، کارکنان آکادمیک پیشرو در جهان با انبوهی از تجربه ی صنعتی؛
  • محققان متخصص در سطح جهانی؛
  • شرکای کلیدی مدرسه از جمله فوجیتسو، فایزر و کمیسیون Bevan؛
  • مناطق تحصیلات تکمیلی اختصاصی؛
  • مجموعه رسانه ای پیشرفته ما برای فیلمبرداری و تدوین؛


بورسیه های تحصیلی دانشگاه سوانسی

ما متعهد به سرمایه گذاری در آینده دانش آموزان خود در دانشکده مدیریت هستیم که در بورسیه ی ساخت آینده (Developing Futures Scholarship) ما منعکس شده است. اگر پیشنهادی برای تحصیل با ما دارید، میتوانیم تا 3000 پوند به شما ارائه دهیم که به طور خودکار از هزینه های تحصیل کسر میشود. برنامه ساخت آینده ما چیزی بیش از یک بسته بورس تحصیلی است. شما همراه با حمایت مالی برای یک سال تحصیلی، این شانس را هم خواهید داشت که مهارت های ارزشمندی برای ارتقاء شغلی به دست آورید. دریافت کنندگان بورسیه این فرصت را خواهند داشت که با دانشگاهیان و کارکنان خدمات حرفه ای در داخل مدرسه در چندین رویداد و پروژه کار کنند.

موقعیت مکانی شهر سوانسی

سوانسی شهری است که همه نوع سلیقه ای را در خودش جای داده است. چه طرفدار ورزش باشید، چه اهل فرهنگ و چه عاشق بیرون رفتن، چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد که شما را در حال تحصیل، مشغول نگه دارند. در حالی که Bay Campus در یک مکان زیبا در کنار یک ساحل وسیع قرار دارد، همچنین: 

  • چند دقیقه از M4 بزرگراه لندن به ولز جنوبی؛
  • 15دقیقه با مرکز سوانسی؛
  • یک ساعت از کاردیف؛
  • سه ساعت از لندن با قطار فاصله دارد؛

تحقیقات تکمیلی در دانشکده مدیریت سوانسی

کارکنان آکادمیک در سطح جهانی ما پشتیبانی تحقیقاتی بی نظیری را به دانشجویان تحقیقات تکمیلی ارائه میکنند. انبوه دانش و تجربه آنها در تمام موضوعات در مدرسه محیطی منحصر به فرد و حمایتی را در حین انجام تحقیقات به شما می دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: