مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه Lincoln در انگلستان

معرفی دانشگاه Lincoln در انگلستان

دلایل بسیار خوبی وجود دارد که باعث می شود دانشجویان و کارکنان دانشگاه لینکلن، به تحصیل و کار در این دانشگاه افتخار کنند. از جمله این دلایل می¬توان به تدریس الهام بخش، تحقیقات پیشرو در جهان و پیوندهای نزدیک با صنعت اشاره کرد.

موسسه ی آموزشی مهاجرتی زنگنه نماینده رسمی دانشگاه Lincoln انگلستان در ایران می باشد، در این مقاله سعی شده است تا اطلاعاتی درباره ی مدارک لازم برای تحصیل و خوابگاه های این دانشگاه برای علاقه مندان تحصیل در انگلستان ارائه شود.

دانشگاه لینکلن، که در قلب شهری زیبا و تاریخی واقع شده است، در میان 30 دانشگاه برتر انگلستان برای رضایت دانشجویان در Guardian University Guide 2023، در فهرست 130 دانشگاه برتر جهان در Times Higher Education’s (THE) Young University Rankings و در سیستم رتبه بندی تمام دانشگاه¬های جهان در QS Stars، امتیاز پنج ستاره را کسب کرده است.

اگر به فکر رفتن به این دانشگاه برای تحصیل یا تحقیقات هستید، می توانید مطمئن باشید که در حال پیوستن به دانشگاهی می باشید که تجربه دانشجویی عالی، بخش مهمی از اهداف آن است.

کارفرمایان به طور فزاینده ای به دنبال افرادی هستند که بتوانند در محیط کار تفاوت ها را رقم بزنند. با کارکنان متخصص، امکانات مدرن، تحقیقات پیشگام و پیوندهای نزدیک با کسب و کارها، این دانشگاه ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به آرزوهای شغلی شما را ارائه می دهد.

طرحی برای مشارکت در صنعت در دانشگاه Lincoln انگلستان

چه با درگیر کردن متخصصان برای رفع شکاف‌های مهارتی خاص با راه‌اندازی برنامه‌های آکادمیک جدید، یا دنبال کردن تحقیقات پیشرفته برای حل چالش‌های تجاری دنیای واقعی، دانشگاه لینکلن برای درک و پاسخ به نیازهای کسب‌وکارها مشهور است.

دانشگاه لینکلن، به مشارکت های صنعتی خود می بالد و به ایجاد روابط بلندمدت پایدار با طیف متنوعی از سازمان ها ادامه خواهد داد. هدف این دانشگاه، کمک به رشد و شکوفایی اقتصادی محلی، منطقه‌ای و ملی با رفع شکاف‌های مهارتی و نیازهای صنعت است. این دانشگاه، دانشجویان را نیز از این ارتباط با صنعت بهره مند خواهد ساخت.


مشارکت با Siemens Energy

در سال 2009، دانشگاه لینکلن با همکاری زیمنس (و اکنون زیمنس انرژی)، اولین دانشکده مهندسی اختصاصی را در انگلستان تاسیس کرد. این همکاری طولانی مدت، برنده جوایز ملی بسیاری شده است؛ از جمله جایزه معتبر لرد استافورد و جایزه آموزش عالی تایمز.

با گنجاندن آموزش هایی مربوط به صنعت در محتوای دوره، ارائه فرصتهای شغلی برای ایجاد تجربه کاری، و ارائه فرصت های ارزشمند برای مشارکت در تحقیقات پیشرفته، دانشگاه لینکلن فارغ التحصیلان خود را برای ورود به صنعت و کار پس از فارغ  التحصیلی آماده می کند.

دانشگاه لینکلن، متشکل از جامعه دانشجویی پر جنب و جوشی می باشد. هر یک از دانشجویان، مهارت ها و رویکردهای جدیدی را به زندگی دانشگاهی آورده اند. این دانشگاه، هر ساله از هزاران عضو جدید به جامعه دانشجویی خود استقبال می کند و از به اشتراک گذاری دیدگاه ها و ایده ها از سراسر جهان بهره مند می شود. دانشگاه لینکلن، فعالانه به دنبال ایجاد 'یک جامعه (One Community)' می باشد که در آن، هر کسی که هستید و از هر کجا که می آیید، بخشی از این دانشگاه و جامعه می باشید و برای رشد و توسعه، به اندازه دیگران در این جامعه، حمایت دریافت خواهید کرد.

دانشگاه لینکلن، فرصت هایی را برای همه اعضای جامعه خود ایجاد می کند تا در پیشرفت دانشگاه و جامعه خود مشارکت داشته باشند. این دانشگاه، برای ایده‌های جدید ارزش قائل است و خود را با رشد و تغییر جامعه تطبیق می دهد. به عنوان یک جامعه، این دانشگاه متشکل از افرادی با طیفی از تجربیات، هویت ها و فرهنگ های مختلف می باشد. به دلیل این تنوع است که دانشگاه لینکلن به عنوان یک جامعه می تواند پیشرفت کند و از طریق این ایده های جدید و متفاوت، دانشجویان می توانند دنیای خود را بهتر درک کنند.

ارزش های One Community دانشگاه لینکلن

در دانشگاه لینکلن، همه افراد 'یک جامعه (One Community)' هستند و تلاش می کنند مهربان، صبور و حامی یکدیگر باشند. ارزش‌های این جامعه، چارچوبی است برای اینکه از رفتارهای محترمانه -در قبال یکدیگر، شرکا و مشتریانمان (داخلی و خارجی) چه در افکار و چه در اقدامات- اطمینان حاصل شود.

برابری (Equality)

دانشگاه لینکلن، به همه اعضای جامعه خود احترام می گذارد، برای آنها ارزش قائل می باشد، تبعیض را رد می کند و به دنبال ترویج برابری برای همه می باشد. این دانشگاه برای تنوع ارزش قائل می باشد و معتقد است در حالی که همه با هم متفاوت هستند، هر یک از آنها شایسته برابری فرصت ها و برخورداری از حق شفافیت در نحوه رفتار با آنها می باشد.

درك كردن (Understanding)

افراد در دانشگاه لینکلن به عنوان بخشی از این جامعه نظرات، دیدگاه‌ها و فلسفه‌های متفاوتی دارند. آنها سعی می کنند که دیدگاه های دیگر را درک کنند، حتی اگر با آنها مخالف باشند.

شنیدن (Listening)

در این جامعه همه افراد به یکدیگر احترام می گذارند و اجازه می دهند تا دیگران نیز در گفتگوها مشارکت داشته باشند. این جامعه به صداهای آرام و همچنین بلند گوش فرا می دهد و در صورت نیاز با آنها صحبت می کند.

مهربانی (Kindness)

این جامعه در کلماتی که انتخاب می کند و اقداماتی که انجام می دهد، همواره مهربانی با افراد دیگر را لحاظ می کند، به خصوص زمانی که هیچ کس دیگری به دنبال آن نیست یا ما شخصاً سودی نخواهیم برد.

پذیرش (Acceptance)

این جامعه افراد را همان گونه که هستند می پذیرد و به پیشینه، هویت، اعتقادات و تفاوت های هر فرد احترام می گذارد. این جامعه از طیف متنوع تجربیات و دیدگاه‌های موجود، که باعث تقویت جامعه می شود، قدردانی می‌کند.

الزامات پذیرش دانشگاه لینکلن در انگلستان

دانشگاه لینکلن محل زندگی یک جامعه از دانشجویان از سراسر جهان می باشد. برای کمک به شما به منظور آماده شدن برای سفر هیجان انگیز تحصیلی خود به بریتانیا و شهر تاریخی لینکلن، در ادامه الزامات پذیرش در این دانشگاه آورده شده است.

به عنوان یک دانشجو از کشور ایران، قبل از شروع تحصیل در دانشگاه لینکلن، باید الزامات آکادمیک زیر را برآورده کنید.


International Foundation/International Year One

دانشگاه لینکلن طیف گسترده ای از برنامه های International Foundation Year ، از جمله Kaplan، INTO، Bellerbys، Study Group و NCUK را می پذیرد.

شرایط ورود بسته به مدرک درخواست شده متفاوت است، اما یک پیشنهاد معمولی بین 50٪ تا 60٪ در International Foundation Year شما یا نمرات BCC-ABB در NCUK Foundation شما خواهد بود.

اگر یک برنامه International Year One  را به پایان رسانده اید، ممکن است برای سطح 2 از مدرک لیسانس انتخابی خود در نظر گرفته شوید. درخواست ها به صورت موردی بررسی خواهند شد.

پذیرش مقطع کارشناسی دانشگاه لینکلن انگلستان برای ایرانی ها

دانشجویان برای ورود به سال اول مقطع کارشناسی به یکی از شرایط زیر نیاز دارند:

  • گواهینامه پیش دانشگاهی با حداقل معدل 20/14 یا کنکور سراسری ممکن است برای ورود مستقیم به مقطع کارشناسی در نظر گرفته شود.
  • تکمیل موفقیت آمیز برنامه International Foundation Year شناخته شده
  • مدارک سطح A. اطلاعات بیشتر در مورد الزامات ورود به دوره خاص را می توان در هر یک از صفحات مختص به رشته های دوره کارشناسی یافت.
  • بین 27 تا 34 امتیاز International Baccalaureate (IB)، بسته به دوره ای که می خواهید برای آن درخواست دهید.

ورود پیشرفته به سال دوم یا سوم دوره کارشناسی (Advanced Entry)

بسته به پیشینه تحصیلی و دوره تحصیلی مورد نظر شما، این امکان ممکن است وجود داشته باشد که برای ورود پیشرفته به سال دوم یا سوم دوره کارشناسی دانشگاه لینکلن درخواست دهید.


پذیرش مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان ایرانی

قبل از پیوستن به یک برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه لینکلن (مدرک لیسانس)، باید honour's degree یا مدرکی معادل آن را در یک موسسه معتبر تکمیل کرده باشید. همچنین برای قبولی در این برنامه باید یک معدل خاصی را کسب کنید.

صفحات وب برنامه های تحصیلی دانشگاه لینکلن، حاوی اطلاعاتی در مورد معدل خاص مورد نیاز این دانشگاه می باشد. شرایط ممکن است از first class honour’s degree تا lower second-class honours متغیر باشد. جدول زیر، معدل معادل در سیستم آموزشی ایران را نشان می دهد.

هزینه دانشجویان بین المللی، بودجه، و بورسیه برای تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای آینده شما باشد، اگرچه قبل از شروع، مهم است که به دقت در مورد هزینه-های مربوطه و نحوه تامین مالی آن فکر کنید.

در طول تحصیل، از شما انتظار می رود که علاوه بر هزینه های زندگی مانند خوابگاه و غذا، هزینه تحصیل در دانشگاه خود را نیز بپردازید. برای کمک به برنامه ریزی مالی خود، این صفحه حاوی اطلاعاتی در مورد شهریه ها، طیف گسترده ای از بورسیه های بین المللی دانشگاه لینکلن و اطلاعات و مشاوره در مورد هزینه های زندگی می باشد.

حمایت از تحصیل شما در انگلستان

دانشگاه لینکلن، به شدت به قدرت دگرگون کننده آموزش عالی اعتقاد دارد. هر ساله این دانشگاه پذیرای دانشجویان با طیف متنوعی از زمینه‌های تحصیلی از سراسر جهان می¬باشد و انواع بورسیه‌ها را ارائه می‌دهیم که می‌تواند کمک مالی اضافی در پرداخت هزینه‌های تحصیل به دانشجویان واجد شرایط ارائه دهد.

تقریباً نیمی از دانشجویان انگلیسی جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه لینکلن، در حال حاضر واجد شرایط بورسیه این دانشگاه هستند که ارزش آن 1500 پوند طی سه سال تحصیلی است. بورسیه های Excellence Scholarships 1000 پوندی دانشگاه نیز، دستاوردهای علمی برجسته دانشجویان جدید در چهار کالج دانشگاه را به رسمیت می شناسد و از آنها تمجید به عمل می آورد. دانشگاه لینکلن همچنین مجموعه‌ای از بورسیه های تحصیلی را برای حمایت از دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط، زمانی که به این دانشگاه ملحق می‌شوند، ارائه می دهد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز بورسیه ها و حمایت هایی وجود دارد.

از فیلترهای جستجو در صفحه وبسایت دانشگاه استفاده کنید تا ببینید کدام یک از بورسیه ها ممکن است در دسترس شما باشد. لطفاً توجه داشته باشید که واجد شرایط بودن ممکن است بسته به سابقه تحصیلی، درآمد خانوار، برنامه تحصیلی مورد نظر یا ملیت شما متفاوت باشد. دانشگاه لینکلن این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان، بورسیه های فهرست شده در اینجا را لغو کند یا تغییر دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: