مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
چگونه از یک دانشگاه کانادایی پذیرش بگیرید؟

چگونه از یک دانشگاه کانادایی پذیرش بگیرید؟

به منظور دریافت اجازه ی تحصیل ، شما باید یک نامه ی پذیرش از انسیتویی (DLI) در کانادا داشته باشید.

موسسه های DLI، موسسه هایی هستند که از طرف دولت کانادا یا مقام های ایالت ها این اجازه را دارند که میزبان دانشجویان بین المللی باشند، هرچند شاید این موضوع خیلی بوروکراتیک به نظر برسد، اما نگران نباشید تعداد زیادی از انسیتوهای تحصیلات تکمیلی در لیست DLI قرار دارند.

نامه ی پذیرش تحصیل در کانادا، تاییدیه رسمی است که نشان می دهد شما جایی برای تحصیل در کانادا را دارید. در این نامه اطلاعات دانشجویی شما، برنامه و اطلاعات موسسه ایی که در آن درس خواهید خواند، جدول زمانی تحصیل شما، شهریه دانشگاه، کمک هزینه های تحصیلی در صورت وجود،هر شرط و موضوعی که به پذیرش شما ارتباط دارد آمده است.

درحالی که شما منتظر نتیجه ی درخواستتان برای اخذ پذیرش هستید،پیشنهاد ما به شما این است که مدارک مورد نیاز خود، برای اخذ اجازه ی تحصیل را آماده کنید. در این صورت شما می توانید بلافاصله بعد از دریافت نامه ی پذیرش مدارک خود را برای اخذ ویزا کانادا کانادا ارسال نمایید.


تحصیل در کبک

اولین و مهم ترین نکته ایی که برای تحصیل در کبک باید بدانید این است که برای دریافت اجازه ی تحصیل علاوه برنامه ی پذیرش به گواهی پذیرش از کبک (CAQ) احتیاج دارید و برای CAQ شما به نامه ی پذیرش دانشگاه احتیاج دارید.

مراحل بعدی

با داشتن نامه ی پذیرش شما یک قدم به تحصیل در کانادا نزدیک تر شده اید. زمانی که این مدرک را دریافت کردید، باید بلافاصله برای اخذ اجازه ی تحصیل درخواست دهید. بیشتر درخواست کنندگان ویزای خود را در زمان مشخص شده و یا حتی زودتر دریافت می کنند اما بهتر است زمانی را برای تاخیر در نظر بگیرید.با درخواست دادن در اولین فرصت استرس خود را کم خواهید کرد و این نکته را به یاد داشته باشید که نامه ی پذیرش شما تاریخ انقضا دارد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: