مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل هنر و موسیقی در آلمان

تحصیل هنر و موسیقی در آلمان

در حالی که اخذ پذیرش برای این رشته ها سخت خواهد بود، آموزش در کشور آلمان باکیفیتی بسیار عالی است، اخذ پذیرش در کالج های هنر یا موسیقی بستگی به استعداد و انگیزه ی شما برمی گردد. تحصیل موسیقی در آلمان، در میان دانشجویان بین المللی بسیار معروف است و یک چهارم دانشجویانی که در این رشته ها تحصیل می کنند، دانشجویان بین المللی هستند.
داشتن استایل هنری خود، یکی از اهداف دانشجویان رشته های موسیقی و هنر است. افرادی که در رشته های طراحی یا هنرهای بصری تحصیل می کنند، آزدای عمل در برنامه ی تحصیلشان دارند.
بیش تر کالج های موسیقی در آلمان برنامه های خود را در مقاطع لیسانس و کارشناسی ارشد ارائه می دهند ولی مدرکی که کالج های هنر بعد از اتمام تحصیلات به شما می دهند، دیپلم قدیمی آلمان است. تحصیل در این رشته ها محدودیت NC ندارد، ولی اخذ پذیرش در این رشته ها بسیار سخت است. تست های Aptitude برای این انجام می شوند تا بدانند شما استعداد تحصیل در رشته های هنری را دارید. برای تحصیل در رشته ی هنرهای بصری، شما لازم است نمونه ایی از کارهای هنریتان را ارائه دهید و برای تحصیل در رشته ی موسیقی توانایی شما با شرکت در آزمون و ادیشن مشخص می شود.
تحصیلات آکادمیک در یکی از 24 کالج هنری آلمان به صورت تئوری و عملی می باشد: در بخش عملی رنگ آمیزی، Sculpting و طراحی دیجیتال آموزش داده می شود و بخش های تئوری پایه مانند تاریخ هنری و media science آموزش داده می شود. سبک آزاد هنری مورد استقبال کالج های آلمان است و به شما این اجازه داده می شود تا ایده ها و خلاقیت خود را در زمینه ی هنری موردنظرتان داشته باشید و بتوانید پروژهای هنری موفقی را ارائه دهید.
در سال 2015، حدود 17،000 دانشجو از کالج های هنری در آلمان فارغ التحصیل شده اند، که این تعداد بیش از فارغ التحصیلان در طول تمام ادوار بوده است.فارغ التحصیلان این رشته می توانند،شغلی برای خود داشته باشند. گروه ایی دیگر از فارغ التحصیلان می توانند با گالری های هنری،اتحادیه های هنری ،سرویس های آموزشی یا آژانس های طراحی همکاری داشته باشند.
تحصیل موسیقی
مسیر تحصیل در رشته ی موسیقی آسان نیست. با این وجود درخواست برای تحصیل در این رشته رو به افزایش است. دوره های تحصیلی در زمینه ی موسیقی در گروه ارکسترا بسیار معروف است. در زمان آموزش، شما به صورت معمول، در یک ساز متخصص می شوید.


>

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
زبان آلمانی را بشناسید
زبان آلمانی را بشناسید

واقعیت این است که آلمانی، زبانی دشوار است، اما شما می توانید همه چیز را یاد بگیرید. بسیاری از دانشجویان بین المللی اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند و موفق می شوند. آلمانی ها معتقدند :'تمرین بهترین نتیجه را خواهد داشت.' ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: