مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
زندگی دانشجویی در مونیخ

زندگی دانشجویی در مونیخ

مونیخ بزرگترین شهر کشور آلمان است، ولی همچنان ماهیت روستایی خود را حفظ کرده است، از این رو مونیخ را به نام “village with a million citizens” نیز می شناسند. در حالی که بعضی از افراد آسمان خراش ها و شرکت های بین المللی را در مونیخ انتخاب می کنند،  می توان خیابان های سنگ فرش شده را دید و افرادی که برای استراحت در کافه های رو باز مشغول استراحت هستند.

چرا تحصیل در مونیخ 

دلایلی که مونیخ یکی از بهترین شهرها برای تحصیل است دلایلی بی شماری دارد که با اطلاع از این دلایل شما به شدت تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. سالیانه هزاران نفر برای شروع تحصیلات دانشگاهی و یا ادامه ی تحصیل به این شهر می آیند و توقعات مختلفی از زندگی در این شهر دارند که با توجه به محیط و امکانات و دانشگاه های سطح بالا به هئفی که می خواهند می رسند.

کالج ها و دانشگاه های مونیخ امکانات روز دنیا برای تحصیل را برای شما فر اهم می کنند، رشته های مهندسی،پزشکی، علوم اقتصاد از جمله رشته هایی هستند که انتخاب اصلی دانشجویان برای ادامه ی تحصیل می باشند. هزینه تحصیل در مونیخ نسبت به تحصیل در سایر کشورها بسیار پایین است و این یک دلیل قابل توجه برای انتخاب تحصیل در مونیخ است. به علاوه کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته می شود.
زندگی در شهر مونیخ در کنار این شهر خود دلیل دیگری برای انتخاب این شهر است.هیچ گاه در مونیخ احساس خستگی نمی کنید. زندگی در این شهر، این امکان را برای شما فراهم می کند که زبان المانی را یاد بگیرید و دوستان خود را بعد از بازگشت به کشورتان تحت تاثیر قرار دهید. 

هزینه ی زندگی در مونیخ کاملا مناسب است و با کار به صورت نیمه وقت یا تمام وقت می توانید پس انداز قابل توجهی را داشته باشید.


کار در هنگام تحصیل در مونیخ

با استفاده از اجازه ی کاری که دولت المان به شما می دهد، می توانید بخش بزرگی از هزینه های زندگی خود در المان را پرداخت نمایید.

تا زمانی که شما به قوانین دولت المان پایبند باشید، مشکلی برای شما به وجو نخواهد آمد، این نکته را در ذهن داشته باشید که رزومه کاری خود را برای ارائه به کارفرما آماده کنید، پیشنهاد ما این است که قبل از ورود به کشور آلمان رزومه خود را برای کارفرما ارسال نکنید، زیرا کارفرمایان ترجیح می دهند مصاحبه ایی شخصی و حضوری با شما داشته باشند و اگر هزاران کیلومتر از آلمان دور باشید، شانس بدست آوردن شغل را از دست می دهید. یافتن شغل در مونیخ نباید نگرانی شما باشد، زیرا فرصت های شغلی بیشماری برای وجود دارد به ویژه اگر شما مدرک دانشگاهی داشته باشید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: