مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته های education، بیزینس، تاریخ در امریکا

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته های education، بیزینس، تاریخ در امریکا

در این مقاله طول دوره ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و در گروه های تدریس (معلم شدن)، تجارت و تاریخ در آمریکا رابررسی می کنیم.

آموزش

اگر برای تدریس اشتیاق زیادی دارید، مدرک کارشناسی ارشد آموزش یک پله ی بزرگ در مسیر معلم شدن شماست. البته طول برنامه کارشناسی ارشد شما بنا به نوع برنامه ای که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. دوره های کارشناسی ارشد آموزش مانند بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد دیگر تمام وقت یا نیمه وقت ارائه می شود. دوره ی تمام وقت کارشناسی ارشد آموزش معمولاً 1 سال تا حداکثر 2 سال طول می کشد. اگر از پیش در کاری اشتغال دارید و نمی خواهید آن را از دست بدهید، می توانید در یک برنامه ی پاره وقت که مدت زمان آن طولانی تر از یک برنامه تمام وقت می باشد، شرکت کنید. علاوه بر این، برای رفتن به دانشگاه محدودیت دارید، می توانید به صورت آنلاین شرکت کنید که ممکن است تکمیل دوره نیز بیشتر طول بکشد.

تجارت

بعد از اخذ مدرک لیسانس در هر زمینه ای مرتبط با اقتصاد، می توانید تحصیلات خود را به یک موضوع خاص که به آن علاقه مند هستید محدود کنید. تجارت یک مفهوم گسترده است، که شامل بسیاری از رشته های تحصیلی مجزا مانند مدیریت ، حسابداری یا امور مالی می شود. با این گفته، مدرک کارشناسی ارشد تجارت ممکن است در مورد مدت زمانی که برای تکمیل آن لازم است متفاوت باشد. به طور کلی، یک مدرک کارشناسی ارشد تجارت می تواند به مدت 1 تا 2 سال تحصیل تمام وقت بطول بیانجامد. از طرف دیگر، اگر بخواهید به صورت پاره وقت یا آنلاین تحصیل کنید، مطمئناً بیش از 2 سال طول می کشد تا به پایان برسد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما تا زمان فارغ التحصیلی یک مدت نامحدود داشته باشید. دانشگاه ها معمولاً حداقل واحدهایی را که یک دانشجوی پاره وقت یا یک دانشجوی آنلاین باید بگذراند تا بتوانند مدرک دانشگاهی خود را ادامه دهد، تعیین می کنند. در هر دانشگاه محدودیت های مختلفی وجود دارد، بنابراین همیشه مراقب باشید.

تاریخ

کارشناسی ارشد تاریخ یک برنامه ی تحقیقاتی (پژوهشی) فشرده است. دانشجویان کارشناسی ارشد تاریخ با دانش لازم در مورد یک موضوع و تکنیک های تحقیق علمی مجهز خواهند شد. برنامه های کارشناسی ارشد تاریخ به طور معمول یک و نیم تا دو سال طول می کشند. مطمئناً برنامه هایی وجود دارد که ممکن است بیشتر از این نیز طول بکشد که به برنامه ریزی درسی گروه تاریخ دانشگاه مربوط می باشد. علاوه بر این، رشته ی تحصیلی قبلی شما نیز ممکن است نشان دهد که مدرک کارشناسی ارشد تاریخ برای شما چقدر زمان می برد.

به طور خلاصه ... یک دوره کارشناسی ارشد چه مدت طول می کشد؟

با وجود همه این عوامل، دانشگاه ها فرصت های بسیاری را برای دانشجویان بالقوه که مایل به انجام دوره کارشناسی ارشد هستند، فراهم می کنند. اینکه یک مدرک کارشناسی ارشد چقدر طول می کشد، کاملاً به شما بستگی دارد و شما می توانید با دانشگاه مورد نظر خود رایزنی کنید تا نیاز شما به تحصیل طولانی تر یا کوتاه تر را برآورده سازد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: