مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
فرهنگ کار در امریکا

فرهنگ کار در امریکا

فرهنگ کاری در آمریکا چگونه است؟

سخت‌کوشی و وقف کامل خود به کارتان مسئله‌ای عادی و شایع در آمریکا است. فرهنگ کاری این کشور بر مفهوم کار برای زندگی بنا شده است و از بیشتر کارکنان هم همین امر انتظار می‌رود.

در مذاکره‌های تجاری مردم آمریکا اغلب درباره آنچه که می‌خواهند و انتظار دارند صریح هستند. مردم نظر خود را آزادانه اعلام می‌کنند و واهمه‌ای ندارند که ایده‌های مطرح‌شده را مورد انتقاد قرار بدهند. با وجود این، بازخوردهایی که اغلب صریح و بی‌تعارف هستند در بیشتر موارد بدون هرگونه غرضی هستند.

در مجموع ارتباطات کاری دوستانه هستند و افراد از شوخی کردن با هم خودداری نمی‌کنند. همچنین مرسوم است که همکارها و مافوق‌ها را با اسم کوچک آنها صدا کرد.

اگرچه اکثراً ساعات کاری از ۹-۸ شروع می‌شوند و تا حدود ۱۸-۱۷ ادامه دارند، اما در بیشتر مواقع ادامه کار پس از ساعات کاری معمول از بیشتر کارکنان انتظار می‌رود. گاهی دست کشیدن از کار پس از اتمام ساعات کاری، تنبلی و عدم تعهد محسوب می‌شود و مردم اغلب یک فشار اجتماعی در ضرورت اضافه‌کار را بر خود احساس می‌کنند، چه مایل باشند و چه نه.

این ذهنیت کار-محور باعث شده است خیلی از کارکنان به مرخصی نروند. بیشتر آنها از دو هفته مرخصی باحقوق در سال برخوردارند، اما گرایش کلی افراد به خودداری از گرفتن این مرخصی است تا بتوانند بازدهی خود را حفظ کنند. توجه داشته باشید که بعضی از شرکت‌ها مرخصی استعلاجی را مرخصی باحقوق محسوب می‌کنند. پول نقشی حیاتی در کسب و کارهای ایالات متحده دارد و اغلب عامل محرک در پشت بیشتر تصمیم‌ها است. همچنین برای اهداف فردی اهمیت بیشتری نسبت به اهداف شرکت داده می‌شود. در مجموع اینها دلایلی هستند که وفاداری به شرکت در ایالات متحده بسیار نادر است.

مقررات مربوط به نوع پوشش در محل کار در ایالات متحده

قاعده کلی برای اولین روز کاری این است که بهتر است ظاهر آراسته‌ای داشته باشید تا ظاهری نامناسب و غیررسمی. اگر دستورالعمل دیگری به شما داده نشده است، سعی کنید لباس رسمی بپوشید: کت و شلوار، شلوار مد روز، بلیزر، بلوز، دامن یا پیراهن زنانه تا زانو، و پیراهن‌های ست با انواع کفش رسمی قابل قبول است. از پوشیدن جین یا رنگ‌های روشن خودداری کنید و سعی کنید ظاهری «آراسته» داشته باشید.

با وجود این، نوع پوشش به شرکتی بستگی دارد که شما را استخدام می‌کند. امروزه بیشتر شرکت‌ها خود را با یک نوع پوشش غیررسمی وفق داده‌اند و به کارگران خود اجازه پوشیدن شلوار جین، تی‌شرت، کفش کتانی و هر لباسی که در آن احساس راحتی کنند را می‌دهند. این روند بیشتر در شرکت‌های آی‌تی و بسیاری از استارت‌آپ‌ها رایج است.

اگرچه بعضی از شرکت‌ها دقیقاً مشخص می‌کنند که باید چه نوع پوششی داشته باشید، شرکت‌های دیگر به شما اجازه می‌دهند که خودتان نوع پوششتان را تعیین کنید. در هر صورت برای اطلاعات بیشتر به نماینده منابع انسانی شرکت خود و همکارانتان مراجعه کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: