مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل رایگان در کانادا

تحصیل رایگان در کانادا

تحصیل رایگان در کانادا

برای تحصیل رایگان در کانادا، مهم ترین شراط این است که اپلیکیشن قوی داشته باشید، در اینجا به شما می گوییم، اپلیشکین قوی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوانید بورسیه کامل بگیرید و در کانادا رایگان تحصیل کنید.مرحله ی بعد این است که برای پیدا کردن این اسکولارشیپ باید از سایت ها و منابع مختلفی کمک بگیرید و مرحله ی سوم اپلای کردن است.

راه دیگر برای اینکه بتوانید مخارج تحصیل خود در کانادا را فراهم کنید، این است که در کانادا کار کنید.دانشجویان بین المللی می توانند تا 20 ساعت در هفته و 40 ساعت در هفته در زمان تعطیلات و تابستان کار کنند.راه دیگر پیدا کردن شغلی آنلاین است. طبق آخرین اعلام IRCC دانشجویان بین المللی اجازه ی کار به صورت تمام وقت در کانادا را دارند.

پنج مرحله برای تحصیل رایگان در کانادا

اپلیکیشن قوی شامل موارد زیر می شود

  • داشتن تجربه ی تحقیقات
    • داشتن تجربه ی تحقیقات و محقق بودن، امری بسیار حیاتی است. داشتن این تجربه باعث می شود که ارزش اپلیکیشن شما بالاتر رود، که شانس تحصیل رایگان شما در کانادا را بیشتر می کند. اگر می خواهید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید و تجربه ی تحقیقات دارید،این مزیتی فوق العاده نسبت به سایر افراد است.
  • معدل (GPA)
    • داشتن معدلی بالا برای افرادی که می خواهند در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل کنند، بسیار مهم است.  معدل شما، معیار است که موفقیت شما با آن سنجیده می شود و می توانند حدس بزنن شما در اینده چقدر شانس موفقیت دارید.
  • کارآموزی
    • اگر تجربه ی کارآموزی دارید، حتما آن را اعلام کنید، می تواند در کسب بورسیه نقش بسزایی داشته باشد.
  • خدمات اجتماعی
    • خدمات اجتماعی (Community service) ویژگی دیگری است که باعث می شود، اپلیکیشن شما از بقیه متمایز گردد، این فعالیت ها نشان می دهد که شما برای جامعه ی خود ارزش قائلید و این ارزش را به جامعه جدید هم نشان خواهید داد.
  • مدرک زبان
    • آیلتس، تافل و پی تی ای آزمون های زبان مورد تایید دانشگاه ها هستند و اگر از کشوری انگلیس زبان نمی آیید، باید در انی آزمون ها شرکت کنید تا مهارت شما ارزیابی شود.دانشجویانی که نمره ی بالا در این آزمون ها داشته باشند،شانس خود را برای تحصیل رایگان بالا می برند.




  • مدرک SAT/ACT
    • برای دوره ی کارشناسی، تعدادی از دانشگاه های کانادا مدرک آزمون SAT یا ACT را قبول می کنند، که این آزمون ها، آزمون های ورودی برای دوره ی کارشناسی در آمریکا است، توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید برای مقطع کارشناسی اقدام کنید داشتن نمره ی بالا در یکی از این آزمون ها می تواند برای شما بورسیه به همراه داشته باشد.
  • GRE برای دوره ی کارشناسی ارشد و دکترا
    • جی ار آی آزمونی است که مئرک آن را دانشگاه های کانادا برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا قبول می کنند، اگر برای این مقاطع اقدام میکنید و می خواهید اسکولارشیپ بگیرید حتما در این آزمون شرکت کنید.
  • مقاله ی چاپ شده در ژورنال برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
    • دانشجویانی که مقالات آنها در ژورنال های علمی چاپ شده است، از امتیاز خاصی برخوردار هستند.

داشتن چند مورد یا همه ی این موارد شانس موفقیت شما و تحصیل رایگان در کانادا را افزایش می دهد،چند ماه قبل از اپلای یا حتی یکسال قبل از آن برای آماده کردن مدارک اقدام کنید.

جستجو برای بورسیه کامل تحصیلی در کانادا

این مرحله ایی بسیار مهم برای تحصیل رایگان در کانادا است. با جستجوی عیارت “Fully Funded Scholarships in Canada” می توانید بورسیه را پیدا کنید.

اپلای برای بورسیه تحصیل رایگان در کانادا

بعد از پیدا کردن بورسیه ایی که مناسب شما باشد با توجه به ددلاین و مدارکی که باید ارائه دهید برای این بورسیه اپلای کنید و برای اینکه شانس خود را افزایش دهید، فقط برای یک برنامه اپلای نکنید، مدارک خود را به چندین برنامخ بفرستید.

کار در کانادا هنگام تحصیل

دانشجویان بین المللی می توانند در طول ترم 20 ساعت در هفته کار کنند و در ایام تعطیل و تابستان تا 40 ساعت در هفته اجازه ی کار دارند. و این راه بسیار خوبی برای کسب درآمد و پرداخت هزینه های تحصیل است.طبق آخرین اعلام IRCC دانشجویان بین المللی اجازه ی کار به صورت تمام وقت در کانادا را دارند.

کار به صورت آنلاین

شما می توانید به عنوان freelancer یا با داشتن شغل خود به صورت آنلاین کسب درامد کنید. پلت فرم های متفاوتی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کار کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: