مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هزینه های مصرفی خانه در آمریکا

هزینه های مصرفی خانه در آمریکا

ودیعه و دیگر هزینه‌ها

حدود نیمی از ایالت‌ها سقفی برای بیعانه تعیین کرده‌اند. در این ایالت‌ها این مبلغ نمی‌تواند از سه و نیم ماه مبلغ اجاره بالاتر باشد. ممکن است در بعضی از ایالات لازم باشد ودیعه به حسابی جداگانه که متعلق به صاحبخانه نیست انتقال داده شود. همچنین مدت زمانی که صاحبخانه می‌تواند بیعانه را به مستأجر برگرداند از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است (از ۱۴ تا ۶۰ روز).

هزینه‌های دیگری که می‌توانید انتظار داشته باشید هزینه درخواست، بیمه مستأجر، ودیعه خدمات رفاهی، هزینه پارک و نگهداری و ودیعه حیوانات خانگی یا هزینه ماهانه باشد.

اجاره کوتاه‌مدت

خیلی از مستأجرها می‌خواهند قبل از اینکه یک قرارداد بلندمدت را امضا کنند، منزل خود را ببینند یا محلی که در آن قرار دارد را بررسی کنند. در این جور مواقع اجاره کوتاه‌مدت به کارتان می‌آید.

میانگین میزان اجاره کوتاه‌مدت

هزینه‌های سکونت کوتاه‌مدت معمولاً بالاتر از قیمت‌های معمول بازار هستند. اگرچه این موضوع به نوع ملکی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که دو برابر هزینه‌های معمول را پرداخت کنید. با این حال قیمت‌های بالاتر معمولاً همه امکانات، مبلمان کامل و خانه‌های اجاره‌ای باکیفیت را تضمین می‌کند.

برای اجاره کوتاه‌مدت چه مدارکی لازم دارید؟

معمولاً قراردادهای اجاره موقت به مدارک زیادی نیاز ندارند. برای امضای قرارداد اجاره کوتاه‌مدت یک آپارتمان، اتاق یا خانه ارائه کارت شناسایی کافی است.

چیزهایی که باید در مورد اجاره کوتاه‌مدت بدانید

بسیاری از ناحیه‌ها محدودیت‌های مختلفی را برای اجاره کوتاه‌مدت تعیین کرده‌اند. مثلاً اینکه همه ایالت‌ها به اجاره‌نشین‌ها اجازه نمی‌دهند در واحدهای ساختمانی خاص کمتر از سی روز بمانند. در بعضی از ناحیه‌ها هم ممکن است اصلاً اجازه اجاره کوتاه‌مدت ندهند مگر اینکه مسکن اجاره‌ای به شکل یک هتل باشد.

انواع ملک در ایالات متحده

  • خانه‌های تک‌خانواری (Single Family Homes یا SFH) – خانه‌های چهارطرف‌باز برای یک خانوار؛ معمولاً‌ دارای یک گاراژ، ورودی اتومبیل و نیز حیاط جلو و حیاط خلوت؛ معمولاً در حومه شهر.
  • خانه‌های چندخانواری (Multi Family Homes یا (MFH)) یا نیمه‌مستقل (دارای یک دیوار مشترک) (Semi-Detached Homes) – منازلی که دو یا چند خانوار در آنها زندگی می‌کنند؛ معمولاً به صورت دوبلکس (برای دو خانوار) یا تریپلکس (triplex) (برای سه خانوار).
  • خانه‌های یک‌طبقه (Bungalows) – خانه‌های کوچک، مربع شکل و یک‌طبقه؛ معمولاً در حومه شهر.
  • مجتمع‌های مسکونی (Condominiums یا Condos) – (عمدتاً) آپارتمان‌ها یا خانه‌هایی با محوطه‌هایی مثل استخر، سالن ورزش، زمین تنیس و ...؛ رایج در مناطق شهری.
  • خانه‌های شهری (Townhouses) – ساختمان‌های به‌هم‌پیوسته بلند و باریک با حیاط خلوت‌های کوچک که برای زندگی شهری ساخته شده‌اند.



پروسه خرید خانه در ایالات متحده

مرحله ۱: بودجه

اول باید ببینید چقدر پول دارید و تا چه اندازه می‌توانید برای خرید یک ملک سرمایه‌گذاری کنید. اگر پول کافی ندارید، به فکر گزینه‌های مختلف وام مسکن باشید. همچنین نوع خانه‌ای که می‌خواهید و اندازه، محل و امکانات رفاهی که ضروری هستند را در نظر بگیرید.

مرحله ۲: میزان اعتبار خود را چک کنید

مرحله دیگر قبل از خرید یک خانه بررسی کردن میزان اعتبار خود است. اگر می‌خواهید وام بگیرید، ممکن است میزان آن به امتیاز اعتباری شما بستگی داشته باشد. امتیاز متوسط به بالای 700 بهترین گزینه‌های موجود است.

در هنگام گرفتن وام باید از بانک یک نامه پیش‌تأیید (preapproval letter) بگیرید. این سند نشان می‌دهد که بانک انتخابی شما مایل است برای خرید یک ملک مقدار مشخصی پول به شما وام بدهد. می‌توانید این پیش‌تأیید را به فروشنده ارائه کنید تا اثبات کنید از توان خرید خانه‌ای که آنها می‌خواهند بفروشند برخوردار هستید. 

مرحله ۳: مدارک خود را جمع‌آوری کنید

مقتضیات خرید خانه در ایالات متحده:

  •     کارت شناسایی
  • شماره بیمه اجتماعی (یا شماره شناسایی اختصاصی مالیات دهنده)
  • صورت‌حساب‌های بانکی
  • ته‌چک آخرین پرداخت
  • مدارک اظهارنامه مالیاتی

مرحله ۴: دنبال خانه بگردید

یک طرف ثالث حرفه‌ای یا بنگاه‌دار پیدا کنید تا در پیدا کردن و خریدن خانه به شما کمک کند. یک فرد متبحر را پیدا کنید که تجربه کافی کار با افراد خارجی را داشته باشد چرا که به احتمال زیاد از قوانین ایالتی که در آن قرار دارید و مدارک ضروری و کارهای قانونی و اطلاعات دیگر آگاهی بیشتری دارد. حتماً از دیگران بخواهید افرادی را به شما معرفی کنند.

مرحله ۵: خانه آینده خودتان را انتخاب کنید

 وقتی که جایی را مشخص کردید، پیشنهاد خودتان را ارائه کنید و گفتگو را شروع کنید. خانه آینده خود را به خوبی بررسی کنید، مطمئن شوید که با تمام بندهای قرارداد موافق هستید و اولین پرداختی را کنار بگذارید.

این همچنین زمان خوبی برای انتخاب وام‌دهنده است.

مرحله ۶: معامله را یکسره کنید

بهترین راه مدیریت کردن مراحل نهایی خرید خانه به کار گرفتن یک closing agent ‌ است که در بازنگری مدارک قبل از یکسره کردن معامله و ترتیب دادن پرداختی‌ها به شما کمک کند. توجه کنید که یکسره کردن معامله شامل هزینه‌های اضافی، مانند تعیین حق مالکیت، بیمه، هزینه‌های واگذاری و محضر و هزینه‌های دیگر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت دولت ایالات متحده مراجعه کنید. در این وب‌سایت یک راهنمای جامع در خصوص خرید خانه در این کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خرید خانه در ایالات متحده به منظور اخذ شهروندی، اقامت دائم یا ویزاهای دیگر

با در نظر گرفتن اینکه خرید ملک در ایالات متحده برای یک فرد خارجی کاری نسبتاً آسان است، دولت برخوردی مشابه با مالکان و مستأجران دارد. خرید ملک به این معنا نیست که به شما شهروندی یا اقامت دائم اعطا می‌شود.

خدمات

اگرچه ممکن است بعضی از آپارتمان‌ها از قبل خدمات رفاهی را راه‌اندازی کرده باشند و شما قادر به استفاده از آنها باشید، اما در موارد دیگر (به خصوص اگر وارد یک آپارتمان تازه‌ساخت شده باشید)، باید با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات رفاهی تماس بگیرید و حساب‌های خودتان را در آنجا ایجاد کنید. ایجاد حساب معمولاً به یک هزینه اولیه ثبت نام و یک ودیعه مالی نیاز دارد.

ارائه‌دهندگان خدمات رفاهی

توجه داشته باشید که ارائه‌دهندگان خدمات رفاهی بسته به ایالت، و گاهی حتی شهری که در آن زندگی می‌کنید متفاوت هستند. وقتی که به ایالات متحده مهاجرت می‌کنید همیشه بهتر است در مورد ارائه‌دهنده این خدمات در ناحیه خودتان تحقیق کنید. 

برق

مدت زمان راه‌اندازی: ۱ یا دو روز بعد از تماس با آنها

هزینه ماهانه: ۱۵۰-۷۰ دلار (بسته به ایالت)

آنچه که باید بدانید: منبع اصلی تولید برق در ایالات متحده سوخت فسیلی است (گاز، ذغال، نفت).

بزرگترین ارائه‌دهندگان برق در ایالات متحده:

  • Pacific Gas and Electric
  • Southern California Edison
  • Florida Power and Light
  • Consolidated Edison
  • Georgia Power

گاز

مدت زمان راه‌اندازی: یک هفته بعد از تماس با آنها

هزینه ماهانه: ۱۲۰-۶۰ دلار (بسته به ایالت)

آنچه که باید بدانید: مثل بسیاری از کشورهای دیگر در ایالات متحده نیز ماده مرکاپتان به گاز طبیعی اضافه می‌شود تا بوی محسوسی داشته باشد.

بزرگترین شرکت‌های گاز در ایالات متحده:

  • Exxon Mobil
  • Chevron
  • ConocoPhillips

آب

مدت زمان راه‌اندازی: ۱۲ روز بعد از تماس با آنها (در صورتی که قبلاً کنتور آب شما نصب باشد)

هزینه ماهانه: ۹۰-۵۰ دلار (بسته به ایالت)

آنچه که باید بدانید: ۸۵٪آب لوله‌کشی قابل‌شرب است.

بعضی از شرکت‌های تأمین‌کننده آب در ایالات متحده:

  • Aqua America
  • American Water Corp
  • American Water Works
  • American States Water

مدارک لازم برای راه‌اندازی خدمات رفاهی

هر یک از ارائه‌دهندگان خدمات رفاهی مدارک مختلفی را از شما می‌خواهند، اما در بیشتر موارد باید این موارد را در اختیار آنها قرار بدهید:

  • یک کارت شناسایی معتبر
  • اثبات مستأجربودن (معمولاً باید به صورت حضوری در شهرداری پر شود)
  • اطلاعات حساب/یک حساب بانکی در ایالات متحده

اگر سوابق پرداختی شما بد باشد، ممکن است شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات رفاهی از شما بخواهند تا یک موافقت‌نامه را از طرف معتمد خود ارائه دهید تا در صورت عدم توانایی شما در پرداخت قبض‌ها بتواند هزینه‌ها را پوشش بدهد.

گاهی نیز ممکن است لازم باشد مدرک اشتغال یا شماره بیمه اجتماعی خودتان را ارئه کنید.

تلفن همراه

بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه قراردادهای ماهانه و خدمات پرداخت به اندازه مصرف (pay-as-you-go)، و همچنین امکان خرید اقساطی تلفن همراه را فراهم کرده‌اند.

میانگین قیمت بسته‌های تلفن همراه (شامل مکالمه، پیامک و داده اینترنتی) بستگی به نیازهای شما دارد. خدمات کامل با شبکه ۴جی، تماس و پیامک ممکن است بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار برای شما هزینه داشته باشد.

اینترنت تلفن همراه

به علت نبود رقابت در بازار، ارتباط و اینترنت همراه در ایالات متحده نسبتاً گران هستند. علاوه بر این کیفیت خدمات هم نسبتاً محدود است.

اینترنت

بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی قراردادها و بسته‌هایی را ارائه می‌دهند که شامل پهنای باند پرسرعت، وای‌فای و خدمات پخش تلویزیون و streaming هستند. علاوه بر این بعضی از ارائه‌دهندگان، بسته‌های تلفن همراه نیز ارائه می‌دهند.

میانگین قیمت یک بسته اینترنتی کامل در ایالات متحده از ۶۰ تا ۱۲۰ دلار متغیر است.



این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: