مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با هزینه های زندگی در مونیخ

آشنایی با هزینه های زندگی در مونیخ

بررسی جزئیات هزینه های زندگی در مونیخ

مونیخ پایتخت و پرجمعیت ترین ایالت باواریا در آلمان می باشد. سومین شهر وسیع آلمان بعد از برلین و هامبورگ است اما همچنان بافت روستایی خود را حفظ کرده. این شهر از نظر جاذبه های طبیعی در رده های اول قرار دارد و همیشه جزو مقصدهای گردشگران می باشد. 

مونیخ از میان 501 شهر در جهان از نظر هزینه زندگی رتبه 79 را دارد که در اینجا به بررسی برخی از این هزینه ها میپردازیم.

صرف‌نظر از اینکه در کدام بخش از جهان، قصد زندگی دارید، باید بدانید که اجاره‌خانه، بخش قابل‌توجهی از بودجه‌ی شما را به خود اختصاص می‌دهد .در مونیخ، همانند برلین، بیشترین هزینه مربوط به اجاره ی ماهیانه است که نسبت به نیویورک 56/07% کمتر می باشد. برای مثال هزینه ی اجاره ی خانه ی یک خوابه در مرکز شهر ماهانه حدود 1,252,91 یورو و هزینه ی اجاره ی خانه ی یک خوابه در طراف شهر ماهانه حدود 896.73 یورو می باشد.

 هزینه ی کالاهایی که معمولا روزانه و برای خورد و خوراک میخرید، مثل شیر، گوشت، تخم مرغ، نان و سبزیجات حدود 13.5% از درآمد ماهانه ی شما را شامل می شود. 

هزینه ی یک وعده غذایی در رستوران معمولی برای نفر بین 8 تا 20 یورو و در یک رستوران نسبتا خوب برای دو نفر حدود 45 تا 100 یورو می باشد

پس از خورد و خوراک حمل و نقل در شهر با 11.2% از درآمد شما در جایگاه بعدی قرار دارد. به طور مثال بلیط یک طرفه جهت حمل و نقل داخلی بین 2.90 تا 3.40 یورو برای هر نفر متغیر است.

هزینه ی قبض ها مثل برق، آب، پارکینگ، بیمه و غیره ماهانه بین 150 تا 400 یورو متغیر است و هزینه ی اینترنت و مکالمه با تلفن همراه ماهانه بین 30.07 تا 50.19 یورو برای هر نفر می باشد.

هزینه ی تفریح و سرگرمی و خرید لباس و پوشاک به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار دارند که میتوان گفت از این نظر دچار مشکل نخواهید بود.

به طور کلی میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده ی 4 نفره بدون در نظر گرفتن اجاره ماهانه حدود 2,958,23 یورو می باشد و میانگین هزینه ی زندگی برای یک فرد مجرد بدون در نظر گرفتن اجاره ماهانه حدود 864,10 یورو خواهد بود.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: