مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با موزه های کانادا-بخش دوم

آشنایی با موزه های کانادا-بخش دوم

ادامه ی 'آشنایی با موزه های کانادا'

Royal Ontario Museum، تورنتو

The Royal Ontario Museum بزرگترین موزه فرهنگ‌ها و تاریخ طبیعی جهان در کانادا است. این موزه که درست در مرکز تورنتو قرار دارد، دارای نمایشگاه‌هایی است که طیف گسترده‌ای از تاریخ، از دایناسورها تا مصر باستان و بومیان کانادا را به نمایش می‌گذارند. وقتی که در این موزه قدم می‌زنید به ستون توتم ۲۵ متری نگاه کنید تا هم ‌زمان هنر، تاریخ، باستان ‌شناسی، معدن ‌شناسی، زمین‌ شناسی، دیرینه‌ شناسی، جانورشناسی و هر چیزی که پسوند «-شناسی» دارد را یکجا ببینید.

The Art Gallery of Ontario، تورنتو

بیش از ۸۰ هزار اثر هنری در Art Gallery of Ontario وجود دارد. این موزه یکی از بزرگترین و بهترین موزه‌های هنری در آمریکای شمالی است. در این موزه به مشاهده اثر مورد تحسین Group of Seven کانادا بپردازید که بخشی از بزرگترین کلکسیون هنر کانادایی در جهان است. بعد به سراسر جهان سفر کنید، از African Art Gallery تا کلکسیون بزرگ اروپایی، و در زمان سفر کنید، از رنسانس و باروک تا امروز. عکاسی، مجسمه ‌سازی، گرافیک، هنر چیدمان؛‌ روبنس، گویا، پیکاسو و رامبرانت؛ این موزه همه را دارد.

Canadian War Museum، اتاوا

این موزه در ساحل Ottawa River قرارر دارد. ساختمان خاص این موزه تا حد زیادی تخت است، اما از یک طرف ۲۵ متر بلندی دارد، مثل دستی که شما را به سمت خود دعوت می‌کند. وقتی که داخل می‌شوید از میان نمایشگاه‌هایی عبور می‌کنید که نقش کانادا در تعارضات و جنگ‌های مختلف در طور تاریخ را به تصویر می‌کشند. کلکسیونی بزرگ از تانک‌ها، خودروهای نظامی و تفنگ‌ها به شما امکان می‌دهد تا تجهیزات استفاده‌شده توسط نسل‌های مختلفی از سربازها را به دقت مورد بررسی قرار بدهید. 

The Canadian Museum of History، کبک

Canadian Museum of History از قدیمی‌ترین موزه‌های کانادا است که قدمت آن به سال ۱۸۵۶ برمی‌گردد. همچنین پربازدیدترین موزه در کانادا با ۲.۳ میلیون بازدیدکننده در سال است. چرا این همه مردم از این موزه دیدن می‌کنند؟‌ چهار میلیون آیتم موزه Gatineau تاریخ کانادا، و جهان، از ۲۰ هزار سال قبل را شرح می‌دهند. سرگذشت، فرهنگ و عقاید بومیان کانادا را در یک مکان مشرف بر Ottawa River و Parliament Hill کشف کنید. 


Montreal Museum of Fine Arts، مونترال

این موزه دارای بیش از ۴۱ هزار اثر در کلکسیون خود است. این یک موزه هنر به معنی واقعی کلمه است و تمام جنبه‌های هنرهای ظریف، موسیقی، فیلم، مد و طراحی را به تصویر می‌کشد. با چند ساعت گشتن ممکن است یک گلدان شیشه‌ای باستانی، یک نقاشی اثر رامبرانت و یک مبلمان مدرن منحصربه ‌فرد را ببینید. تعجبی هم ندارد که پرطرفدارترین موزه هنر در کانادا است. 

Musée de la Civilisation، کبک

Musée de la Civilisation شهر کبک با کلکسیون‌ها و ساختمان خود، که ترکیبی از ساختارهای قدیمی و طراحی مدرن است، به مسئله تکامل جامعه کانادا می‌پردازد. در درون این موزه نمایشگاه‌هایی از بومیان کبک، تاریخ این استان و نمایشگاه‌های مختلف که تکامل تمدن جهانی را به تصویر می‌کشند پیدا می‌کنید. بیش از نیم میلیون آیتم و مصنوع تضمین می‌کنند که بازدیدهای شما از این موزه تکراری نخواهند بود.

Canadian Museum of Immigration at Pier 21، هالیفاکس

پای ثابت سفر به Halifax بازدید از Canadian Museum of Immigration at Pier 21 است. یک میلیون نفر در راه خود به داخل کانادا و خروج از آن از Pier 21 عبور کردند، و یک پنجم کانادایی‌ها دارای پیوندهای خانوادگی با این محل تاریخی ملی هستند. در اسامی مسافران کشتی در Immigration Database جستجو کنید، ترکیب ترس و امید را در عکس مهاجران و سربازانی که در حال اعزام به جنگ یا بازگشت هستند را ببینید و یاد بگیرید یک ملت از مهاجران چطور ....

The Rooms، نیوفاندلند

Newfoundland and Labrador استانی با یک پیشینه غنی و منحصربه‌فرد است. The Rooms جایی است که این تاریخ یک جا جمع می‌شود. این موزه که در محل یک قلعه نظامی متعلق به قرن ۱۸ ساخته شده است گالری هنر این استان، آرشیوها و موزه استانی را در خود جای داده است. هنر و مصنوعات، اسناد تاریخی، گنجینه‌های فرهنگی – تمام عوامل مؤثر در شکل ‌گیری و توسعه  Newfoundland را زیر یک سقف به دقت بررسی کنید. در مورد روش سنتی ساخت قایق، زندگی حیوانات در سرزمین‌های قطب شمال و پیشینه نظامی اطلاعات کسب کنید. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: