مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بهترین مکان ها برای استراحت در کانادا-بخش دوم

بهترین مکان ها برای استراحت در کانادا-بخش دوم

در ادامه ی 'بهترین مکان ها برای استراحت در کانادا'

Lake O’Hara Lodge، بریتیش کلمبیا

دریاچه محبوب O’Hara Lodge لوکس ‌ترین جا در طرف British Columbia در  Canadian Rockies نیست. اما بسیار صمیمی و دسترسی به آن آسان است و فضای آن خارق ‌العاده است. دریاچه O'Hara‌ که خیلی از دریاچه Louise دور نیست تا اندازه‌ای محبوب و پرطرفدار است که مسافرانی از سراسر جهان هر ساله به آنجا بر می‌گردند تا در مسیرهای آن قدم بزنند، از شکوه آن لذت ببرند و در یا روی دریاچه، بسته به فصل، بازی کنند. راهنماها به همراه شما در یک صبحانه مفصل ماجراجویی‌های شما را برنامه‌ ریزی می‌کنند. 


Fairmont Le Château Montebello، کبک

اینجا ممکن است «بزرگترین کلبه کنده‌ای در جهان» باشد، ولی Fairmont Le Château Montebello بیشتر به خاطر اینکه پناهگاهی معرکه و منحصربه ‌فرد است شهرت دارد. این کاخ که در Montebello در Quebec واقع است یک تفریحگاه لوکس در کنار Ottawa River است که قبلاً در دهه ۱۹۳۰ یک کلوب خصوصی و میزبان صدها آدم مهم و دلال قدرتمند بوده است. می‌توانید در اسپا استراحت کنید، یا هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام بدهید. نیازی به ترک این عمارت ۲۶۰ کیلومتری نیست، که اتفاقاً یک پناهگاه حیات وحش هم است. در اینجا یک زمین گلف، چهار گزینه غذاخوری، سه سالن استراحت، یک health club با استخرهای سرباز و سرپوشیده و فعالیت‌های بسیار زیادی وجود دارند که باعث می‌شود به یک راهنما احتیاج داشته باشید.


La Reata Ranch، ساسکاچوان

سبک زندگی گاوچران‌ها برای شما جالب است؟ یک روز آرام را در La Reata Ranch بگذرانید، یک مزرعه در Kyle‌ در جنوب غربی Sasktatchewan. در تپه‌های مواج این مزرعه باز ماشین‌ سواری کنید، و پیاده تا دریاچه قدم بزنید و در آنجا شنا کنید، قایق ‌سواری کنید یا ماهی ‌گیری کنید. اگر هم دوست داشتید می‌توانید در کار مزرعه کمک کنید. دارت، بیلیارد یا پرتاب نعل بازی کنید، در کنار آتش مارشملو کباب کنید یا فقط بشینید و به خورشیدی که در چمن‌زار طلایی می‌درخشد نگاه کنید.



White Point Beach Resort، نوااسکوشیا

بعضی وقت‌ها که تعطیلاتتان در حال خالی کردن حساب بانکی شما است تفریح کردن سخت می‌شود. نگران نباشید و به White Point Beach Resort در ساحل جنوبی ‌ Nova Scotiaبروید، یک تفریحگاه ارزان نزدیک ساحل در Halifax. این مکان مثل عکس روی کارت ‌پستال‌های مخصوص تابستان است: یک پاویون با سقف قرمز متعلق به دهه ۱۹۲۹ با جذابیتی به سبک قدیمی در یک ساحل سفید هلالی‌ شکل در اقیانوس اطلس. در خانه‌های ییلاقی قدیمی یا کلبه‌های اصلی بمانید و به آتش‌بازی‌های شبانه کنار ساحل، یا پخت صدف سیاه ملحق شوید. یا فقط بشینید و به صدای آب که به ساحل برخورد می‌کند گوش بدید – درمان به سبک Nova Scotia.


Langdon Hall، انتاریو

یک هتل و اسپا که در رأی ‌گیری از خوانندگان مجله Condé Nast Traveler در کانادا در رده اول قرار دارد. این عمارت اربابی با داشتن سالن‌های مانیکور، اتاق‌های آراسته برای نشستن، مسیرهای قدم‌زنی، بازی کروکه، تنیس و یک باغ رستوران، آماده است تا هر خواسته‌ای که دارید را برآورده کند. ماساژ، غذا و استراحت در کنار آتش – همه اینجا هستند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: