مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ده جای دیدنی در استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا-بخش اول

ده جای دیدنی در استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا-بخش اول

جاذبه های توریستی نیوفاندلند و لابرادور کانادا

Newfoundland and Labrador جایی است که تاریخچه‌ای به قدمت چندین قرن دارد و دهکده‌های ماهیگیری جالب در کنار طراحی مدرن و ماجراجویی در فضای باز یک جا جمع می‌شوند. 

Signal Hill National Historic Site of Canada، سیگنال هیل 

باورتان می‌شود اگر به شما بگویم قسمت عمده زندگی روزمره ما تحت تأثیر اتفاقاتی شکل گرفته است که در یک تپه در St. John در Newfoundland رخ دادند؟ Signal Hill National Historic Site یک مکان تاریخ ‌ساز است. سربازان بریتانیایی و فرانسوی برای به دست گرفتن کنترل این ناحیه در نبرد نهایی جنگ هفت ساله با یکدیگر جنگیدند. سپس در سال ۱۹۰۱، Guglielmo Marconi اولین سیگنال بیسیم بر فراز اقیانوس اطلس را در Signal Hill دریافت کرد، و برقراری ارتباط به این سبک را در تاریخ ثبت کرد و راه را برای نوآوری‌هایی باز کرد که در نهایت منجر به ساخت تلفن‌های همراهی شد که ممکن است همین متن را بر روی آنها بخوانید. امروز این تاریخ برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است. به شلیک توپ‌ها و شمخال‌ها (musket) گوش کنید وقتی که Royal Newfoundland Regiment رژه‌های نظامی با قدمتی بیش از چند قرن را که به Signal Hill Tattoo مشهور هستند اجرا می‌کند. از مکان‌های مختلف آن باردید کنید تا در مورد تاریخچه نظامی این منطقه و دستاوردهای Marconi اطلاعات کسب کنید. در مسیر پنچ کیلومتری اطراف قدم بزنید و از مناظر خارق‌العاده St. John’s و اقیانوس – و حتی شاید چند نهنگ و آیسبرگ – لذب ببرید.

Cape Spear Lighthouse National Historic Site of Canada، فانوس دریایی کیپ اسپیر

آیا تا حالا احساس کرده‌اید که تمام یک کشور حامی و پشتیبان شما است؟ این فرصت منحصر به‌ فردی است که Cape Spear Lighthouse در اختیار شما می‌گذارد. شرقی ‌ترین نقطه کانادا، یک صخره ناهموار مشرف بر اقیانوس اطلس، که همچنین محل قدیمی‌ترین فانوس دریایی بر جا مانده در جهان در Newfoundland است. فانوس دریایی Cape Spear که در سال ۱۸۳۶ ساخته شده است، طبق ظاهر اولیه آن بازسازی شده است. از آنجا بازدید کنید و ببینید خانواده Cantwells، که حدود ۱۵۰ سال این فانوس را اداره می‌کردند، چطور در خانه کنار آن زندگی می‌کردند. در خلال جنگ جهامی دوم، یک قلعه در Cape Spear ساخته شد تا ورود قایق‌های آلمانی زیر نظر گرفته شود. بقایای زاغه مهمات همچنان دیده می‌شود، اما به جای تماشا کردن زیردریایی‌های متجاوز می‌توانید به نهنگ‌های متجاوز نگاه کنید! از مرز انتهای جهان لذت ببرید.  


East Coast Trail، ساحل شرقی

مهم نیست سطح آمادگی بدنی و مهارت‌های شما چقدر است یا زمینی که ترجیح می‌دهید چیست، East Coast Trail حتماً مسیری مطابق با شرایط شما دارد. می‌خواهید در کنار آب قدم بزنید؟ می‌خواهید بین چند فانونس دریایی پیاده‌ روی کنید؟ می‌خواهید یک تمرین صخره ‌نوردی خوب را در یک منطقه صخره‌ای انجام بدهید؟ همه این کارها امکان‌پذیر هستند. از یک پل معلق ۵۰ متری تا آبفشان‌ها و چاله‌های حفاری‌ شده باستان‌شناسی، ۵۴۵ کیلومتر از مسیر دستکاری‌شده و دست‌نخورده در East Coast Trail فرصت‌های بسیاری را برای پیاده ‌روی در اختیارتان می‌گذارد.


Gros Morne National Park، پارک ملی گروس مورن

اگر پارک ژوراسیک واقعاً روزی به واقعیت بپیوندد اینجا بهترین مکان برای آن است. ۴۸۵ میلیون سال زمان برده است تا نیروهای طبیعت این پارک را به شکلی دربیاورند که نگاه کردن به آن باعث حیرت شما بشود. عکس‌ها و تصاویر نمی‌توانند حق رودخانه سبز زیبا بین صخره‌های عظیم را به درستی ادا کنند. این کوه‌های متمایز در واقع قشر زمین هستند و این مکان به زمین‌شناسان امکان داد تا نظریه خود در مورد صفحه‌های تکتونیک (tectonic plates) را اثبات کنند. Gros Morne آرزوی هر گردشگر اهل پیاده ‌روی است تا مسیرهای مشخص‌شده و نامشخص آن را جستجو کند و از آنها لذت ببرد. جنگل‌ها، دشت‌ها و باتلاق‌ها محل تنوعی از گیاهان و حیوانات هستند، پس حواستان را جمع کنید. وسایل اردوزنی خودتان را به همراه داشته باشید؛ احتمالاً چند روزی را آنجا خواهید بود. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: