مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تفریح در جزیره Rügen Island آلمان

تفریح در جزیره Rügen Island آلمان

اگر کسی به تنوع مقاصد گردشگری و تفریحی آلمان شک داشته باشد، فقط باید به سواحل بالتیک شمال نگاهی بیندازد. شما نمی‌توانید منظره‌ای را دورتر از کلیشه‌های آلمانی جنوب آلپ یا شمال غربی صنعتی آن تصور کنید. با وجود عرض جغرافیایی زیاد خود، در روزهای تابستان، سواحل بالتیک، با ماسه‌های ریز و سفیدی که به ‌‌نرمی در حوالی دریاهای آبی کریستالی حرکت می‌کند و هم ‌مرز با فضای سرسبز نیز هست، تقریباً گرمسیری به نظر می‌رسند. اگرچه کل خط ساحلی دریای بالتیک ارزش گشت و گذار دارد، اما احتمالاً جواهر آن، جزیره‌ی روگن است که در حاشیه‌ی شرقی امتداد ساحل و نزدیک به مرز با لهستان قرار دارد.

چرا از جزیره‌ی روگن (Rügen)، باید بازدید کنیم؟

روگن، جزیره‌ای واقع در نزدیکی سواحل Pomeranian دریای بالتیک و بزرگترین جزیره در آلمان است که بیش از 900 کیلومتر مربع را دربرمی‌گیرد. این جزیره که در ایالت Mecklenburg-Western Pomerania قرار دارد، از شهرهای Bergen، Sassnitz، Putbus و Garz در کنار استراحت ‌گاه‌های ساحلی Binz، Baabe، Göhren، Selling و Thiessow تشکیل شده است. این تنوع مقاصد گردشگری در یک مکان، باعث شده روگن، به یک مرکز گردشگری و تفریحی ایده‌آل تبدیل شود و هر آنچه را که یک بازدید کننده به‌ دنبال آن است، از بیش از 60 کیلومتر سواحل ریز و شنی گرفته تا پارک ملی جاسموند با جنگل‌ها و صخره‌های سفید آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین سواحل بسیار محبوبی که برای حمام آفتاب مناسب است، گردشگران را به‌ خود جذب می‌کند و محیط‌ های طبیعی نیز برای پیاده‌ روی و دوچرخه ‌سواری توریست‌ها، وجود دارد. بعضی از مناطق مانند Cape Arkona به‌ دلایل حفاظت از طبیعت، عاری از ماشین هستند و همین امر باعث شده فضایی آرام در آنجا ایجاد شود. مرتفع ‌ترین نقطه‌ی این جزیره، مکانی به‌ نام Piekberg است که با مساحت 161 متر، نشان می‌دهد که این جزیره‌ی کم‌ارتفاع، برای گشت و گذار آسان و آرام، چقدر مناسب است.

چگونه به این جزیره بیاییم

روگن دارای دسترسی خوب و آسانی است. این جزیره توسط خطوط ریلی منطقه‌ای و بین ‌راهی، از طریق جاده بوسیله‌ی دو گذر از اشترالزوند در سرزمین اصلی و همچنین با قایق و ماشین‌های عادی نیز قابل ‌دسترس است. روگن، فرودگاه کوچک خود را در برگن دارد که پروازهای چارتری را به شهرهای نسبتاً نزدیک، به‌ ویژه هامبورگ و برلین انجام می‌دهد، در حالی که کسانی که دورتر هستند، می‌توانند از فرودگاه دریای بالتیک در اشترالزوند یا فرودگاه Rostock-Laage برای پروازهای بین المللی استفاده کنند.


مکان‌های دیدنی که نباید از دست بدهید

در یک روز تابستانی، هوا می‌تواند لم دادن در سواحل بی‌پایان شن و ماسه‌ی سفید را به‌تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل سازد، اما اگر کمی احساس انرژی بیشتری داشته باشید، نقاط زیادی برای دیدن وجود دارد که برخی از آن‌ها، شامل موارد زیر است:

اقامتگاه شکار گرانیتز (JagdschlossGranitz)

گرانیتز، یک اقامتگاه شکار تاریخی است که در سال 1723 به ‌سبک خاصی ساخته شده و در سال 1837، نوسازی و بزرگ‌ تر شده است. این اقامتگاه که در بالای Tempelberg با ارتفاع 107 متری واقع شده، در نزدیکی استراحتگاه بینز قرار دارد و دارای معماری غیرمعمول اما جذابی در حوالی محوطه‌ی مرکزی خود است. این اقامتگاه، همچنین دارای یک برج 38 متری است که از یک پلکان مارپیچ 154 پله‌ای، قابل ‌رفتن است. قسمت فوقانی آن، در ارتفاع 145 متری از سطح دریا واقع شده و منظره‌ای عالی به کل جزیره دارد. با یک قطار بخار قدیمی به سبک رومانتیک، می‌توان به این اقامتگاه رسید و این باعث می‌شود یک روز به ‌یاد ماندنی برای تمام اعضای خانواده رقم بخورد.

تنگه‌ی آرکونا (Cape Arkona)

تنگه‌ی آرکونا با داشتن منطقه‌ای محافظت شده که هر ساله حدود 800000 توریست را به خود جذب می‌کند، از صخره‌های 45 متری بلندی تشکیل شده که به‌سمت دریا خم شده است. به‌ عنوان یکی از شمالی‌ترین نقاط روگن، با چشم‌انداز به دریای بالتیک گاهاً طوفانی، این تنگه، میزبان دو فانوس دریایی است که امروز برای بازدید عموم آزاد است. در یک روز روشن، سکوهای تماشایی که در بالای این ساختمان‌ها ساخته شده، منظره‌ای را تا جزیره‌ی Møn در دانمارک دارد، اما حتی در شرایطی که برای مشاهده چندان ایده‌آل نیست، چشم‌انداز دریا به‌اندازه‌ی کافی چشمگیر است. از طریق پله‌هایی که از میان جنگل‌های زیبا و بوته‌ای می‌گذرد که در فصل بهار با بنفشه‌های وحشی زیبا می‌شوند، می‌توان به سواحل زیر دسترسی پیدا کرد.

پارک ملی جاسموند و Königsstuhl

جاسموند کوچکترین پارک ملی آلمان است و مساحتی معادل 30 کیلومتر مربع را در خود جای داده است و دارای زیبایی‌های طبیعی است. این مکان، جنگل‌های گیاه راش متراکم و پُر پیچ و خمی دارد که بسیاری از گونه‌های نادر گیاهان و پرندگان را به خود اختصاص می‌دهد، اما جذابیت اصلی آن، صخره‌های تماشایی و سفید رنگ شامل Kuhnigsstuhl 118 متری است.


Strandpromenade

اگر هوا خیلی گرم است، چرا با پیاده ‌روی در  Strandpromenade4 کیلومتری در شهر کوچک بینز، با وزش نسیم ملایم خنک نشوید. این منطقه که آکنده از هتل‌ها و ویلاهای زیبا و شیک و مجلل است، منطقه‌ای زیبا را تشکیل داده، اما جذابیت اصلی آن، پیاده‌ روی آرام برای ایجاد اشتها و خوردن غذا در یکی از چندین رستوران این تفرجگاه گرم است.

ماندن در روگن

به‌ عنوان یکی از مقاصد توریستی پُرطرفدار، گزینه‌های اقامتی زیادی از همه نوع در روگن وجود دارد. چه به ‌دنبال هتل‌های لوکس باشید و چه به ‌دنبال خوابگاه‌های ارزان یا ویلاهای ساحلی، حتماً گزینه‌ای با قیمت قابل ‌قبول و مناسب خود را پیدا می‌کنید. با این حال، توجه داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق گردشگران این منطقه، آلمانی هستند و انگلیسی به ‌اندازه‌ی سایر مناطق این کشور، صحبت نمی‌شود. این همچنین به تاریخ محلی آن‌ها نیز بازمی‌گردد- بعد از 40 سال در سایه‌ی اتحاد جماهیر شوروی بودن، زبان دوم بیشتر نسل‌های قدیمی در آنجا، به‌جای انگلیسی، روسی است. این می‌تواند برقراری ارتباط را کمی دشوار کند، اما -مثل همیشه- چند کلمه آلمانی، کارتان را راه می‌اندازد.

از تعطیلات خود در روگن، لذت ببرید

چه به ‌دنبال استراحت آرامش‌بخش در استخرهای ساحلی زیبا هستید و چه به ‌دنبال گذراندن روزهای لذت ‌بخش برای کاوش در جنگل‌های وحشی آن، روگن انتخاب مناسبی است، از تنوع کافی برای اقامت‌های طولانی‌ مدت برخوردار است و با یک سفر یک روزه از نزدیک اشترالزوند یا حتی هامبورگ، می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ی خوبی را برای‌تان فراهم کند. یک چیز در این جزیره قطعی است، جزیره‌ی روگن، نماینده‌ی بخشی از آلمان است كه کمتر خارجی تصور می‌كند در آلمان وجود داشته باشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: