مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
Oberwiesenthal مرتفع ترین شهر آلمان برای ورزش های زمستانی

Oberwiesenthal مرتفع ترین شهر آلمان برای ورزش های زمستانی

نگاهی بر منطقه ی توریستی اوبرویزنتال 

آلمان به ‌داشتن مناطق کوهستانی و استراحتگاه‌های اسکی خود شناخته شده و اوبرویزنتال (Oberwiesenthal) یکی از این مناطق است. این منطقه، یکی از جاذبه‌های مهم توریستی در آلمان است و گردشگری با داشتن مناظر کوهستانی و سطوح شیب ‌دار مخصوص اسکی، مهم‌ترین فعالیت این منطقه است. اوبرویزنتال که مکانی زیبا و مناسب برای اسکی‌بازان و سایر علاقمندان به ورزش‌های زمستانی است، می‌تواند مورد توجه افراد مختلف قرار بگیرد.

ورزش‌های ماجراجویی

  • اسکی: اسکی فعالیت اصلی در اوبرویزنتال است. مسیرهای اسکی با دقت طراحی شده‌اند و مسیرهایی برای اسکی‌بازان در تمام سطوح اعم از مبتدی، متوسط یا پیشرفته وجود دارد. برای کسانی که مایل به انجام فعالیت‌های سخت ‌تری هستند، این تفرجگاه، حدود 75 مایل مسیر اسکی کراس کانتری دارد. برای کسانی که می‌خواهند زیبایی اسکی را در شب تجربه کنند، اوبرویزنتال دارای امکانات مناسبی است. بهترین زمان برای اسکی، زمستان است، اما برخی از مسیرهای اسکی حتی در ماه آوریل نیز با برف مصنوعی کار می‌کنند.
  • اسنوبرد و لُژسواری: این ورزش‌های زمستانی در اوبرویزنتال، بسیار محبوب است. برای لُژسواری، این تفرجگاه دارای مسیر 1.8 کیلومتری است. بهترین زمان برای این فعالیت‌ها، زمستان است.
  • اسکیت روی یخ: اوبرویزنتال دارای یک پیست پاتیناژ یخ طبیعی است که در آن، همه‌ی سنین می‌توانند فعالیت کنند. اسکیت‌ها برای اجاره در پیست پاتیناژ، در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند. بهترین زمان برای اسکیت روی یخ، زمستان است.
  • پیاده‌روی (زمستان): مسیرهای پیاده ‌روی هم در تابستان و هم در زمستان، آماده و در دسترس علاقمندان هستند. تجهیزات مورد نیاز برای پیاده‌ روی زمستانی نیز در استراحتگاه‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. کفش‌های پیاده ‌روی بر روی برف نیز گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند آن را امتحان کنند. مبتدیان پیاده ‌روی در فصل زمستان، می‌توانند راهنماهایی برای خود استخدام کنند.
  • پیاده‌روی (تابستان): پیاده ‌روی تابستانی بدلیل داشتن مناظر زیبا و تنوع مسیرهای پیاده ‌روی در اوبرویزنتال، خیلی محبوب است. 9 مسیر پیاده‌ روی اصلی با سختی‌های صعود گوناگون وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. برخی از مسیرهای پیاده ‌روی، به جمهوری چک منتهی می‌شوند و از جنگل‌ها و علفزارها عبور می‌کنند. پیاده‌ روی در این منطقه، مطمئناً یک تجربه‌ی جذاب خواهد بود.
  • دوچرخه‌سواری: مناظر زیبای کوهستانی، خیلی از دوچرخه ‌سواران را ترغیب می‌کند که برای دوچرخه‌ سواری در کوهستان به اوبرویزنتال بیایند. مسیرهای مناسبی برای مبتدیان و همچنین مسیرهای پُر پیچ و خم و تاب بیشتر برای دوچرخه‌ سواران فصلی وجود دارد. البته، این یک فعالیت کاملاً تابستانی است.


سایر نقاط دیدنی

اگرچه اوبرویزنتال بیشتر بدلیل فعالیت‌های ورزشی خود مشهور است، اما افرادی که می‌خواهند تعطیلات و اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، فعالیت‌های بسیاری برای انجام دادن، پیدا می‌کنند. در این مکان دوست‌داشتنی، مکان‌های خوبی برای بازدید وجود دارد.

  • معادن قدیمی: این منطقه بیش از 800 سال است که دارای معدن بوده و برخی از معادن قدیمی نقره، هنوز دست ‌نخورده باقی مانده‌اند و گردشگران می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. فرهنگ استخراج معدن، همچنین در داخل و اطراف معادن به نمایش گذاشته شده است. برخی از معادنی که ارزش دیدن دارند عبارتند از: Dorothea Stollen، St. Christoph و Markus-Röhling-Stolln. موزه‌های معدن مانند ZinngrubeEhrenfriedersdorf نیز ارزش بازدید دارند.
  • بناهای تاریخی: این بخش از آلمان دارای چندین قصر و قلعه است که ارزش دیدن دارد، به‌ ویژه برای کسانی که علاقمند تاریخ یا معماری هستند. اگر می‌خواهید نگاهی اجمالی به گذشته داشته باشید، قصرهای کوچکی مانند Schloss Schlettau وSchloss & Park Lichtenwalde  مکان‌های مناسبی برای بازدید هستند. اگر کلیساهای قدیمی را دوست دارید، پس به این کلیسای اصلاحات پروتستان‌ها در قرن نوزدهم مراجعه کنید: کلیسای Evangelisch-Lutherische Martin-Luther-Kirche.
  • خريد كردن اوبرویزنتال فرصت‌های خرید زیادی را برایتان فراهم می‌کند. این منطقه مانند هر شهر کوچک دیگری که دارای سابقه‌ی طولانی است، از بازارهای کوچکی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. اما چند بازار خاص در این شهر وجود دارد. شما می‌توانید وسایل ساخته شده‌ی محلی مانند توری، هنرهای چوب و سبد را از بازارهای محلی خریداری کنید.
    • توری: توری، محصول خاص این منطقه است و می‌توان آن را از مغازه‌های محلی خریداری کرد. از این گذشته، حتی می‌توانید به یکی از کارگاه‌های آموزشی مراجعه کرده و نمایشی از نحوه‌ی ساخت توری‌ها را به‌شکل سنتی ببینید. اگر واقعاً علاقه دارید، حتی می‌توانید در یک دوره‌ی ساخت توری نیز ثبت‌نام کنید.
    • نجاری: قدیمی‌ترین صنایع دستی در این منطقه، نجاری یا کار با چوب، محصول معروف Erzgebirge است. حکاکی‌های پیچیده و عجیب و غریب فقط خواستار این هستند و فریاد می‌زنند که آن‌ها را با خود به خانه ببرید! و شما می‌توانید مستقیماً از صنعتگرانی که این کارها را انجام می‌دهند، خریداری کنید.
    • سبد و مبلمان: صنعت سبد در این منطقه، به شکل انحصاری توسط خانواده‌ی Trinks اداره می‌شود که نامی برای خود در این زمینه، دست و پا کرده‌اند. شما می‌توانید انواع مبلمان ساخته شده از حصیر، چوب خیزران، بید، شیشه و فلز را از نمایشگاه آن‌ها خریداری کنید. همچنین می‌توانید در حالی که در نمایشگاه‌های آن‌ها هستید، به یک دوره‌ی سبدبافی بپیوندید!
    • شمع: به شرکت Huss مراجعه کرده و تعدادی از شمع‌های خوشبوکننده‌ی آن‌ها را خریداری کنید.

غذاهای محلی

به هر کجا که بروید، باید غذاهای محلی را امتحان کنید تا به ‌درستی حس این مکان را تجربه کنید. غذاهای موجود در شهر اوبرویزنتال، دلچسب هستند و از سیب ‌زمینی، گوشت قرمز، ماهی آب‌های شیرین و کوفته درست می‌شوند. وقتی در این منطقه هستید، قطعاً باید انواع مختلف پنکیک سیب‌زمینی را نیز امتحان کنید.

اگر در زمان کریسمس در آنجا حضور دارید، فراموش نکنید که در جشن Neunerlei شرکت کنید که شامل 9 دوره‌ی مختلف است. Stollen هم که یک دسر شگفت ‌انگیز است که از این منطقه می‌آید.

از آنجایی ‌که این منطقه، یک منطقه‌ی توریستی توسعه ‌یافته است، اوبرویزنتال گزینه‌های زیادی برای اقامت دارد. یک هتل خوب می‌تواند بین 80 تا 100 یورو برایتان هزینه داشته باشد. برای گزینه‌های اقامت ارزان‌تر، اتاق‌های اجاره‌ای با تختخواب و صبحانه نیز با هزینه‌ی هر شب 80 - 50 یورو در دسترس شماست. ایده‌ی خوب این است که در فصل اوج حضور توریست‌ها، از قبل جای خود را رزرو کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: