مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
9 رستوران برتر ترکیه در سال 2020 (بخش اول)

9 رستوران برتر ترکیه در سال 2020 (بخش اول)

استانبول با تنوعی از رستوران‌های خوش ‌سابقه، خوب و مجلل طیفی وسیع از آشپزی ترکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در استانبول می‌توانید به گستره‌ای پردامنه از غذاهای اقصا نقاط جهان همچون آشپزی مدیترانه‌ای، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، هندی، چینی، پرتغالی و تایلندی دسترسی پیدا کنید. در هر محله‌ها و کوچه ‌پس ‌کوچه‌های استانبول رستوران‌های باکیفیت بسیاری در انتظار شما هستند.

طبیعی است که نمی‌توان از همه‌ی صدها رستورانی نام برد که در استانبول کیفیت و سطحی جهانی دارند، به همین دلیل در ادامه ما فهرستی از بهترین رستوران‌های استانبول را گرد آورده‌ایم، رستوران‌هایی که شهرت بسیار دارند، از خدماتی در سطح جهانی برخوردارند و نام خود را در فهرست‌های متعددی که از بهترین رستوران‌های جهان پدید آمده‌اند، حک کرده‌اند.

رستوران و کافه‌ی اسپاگو ــ در نیسانتاسی

در نزدیکی محله‌ی نیسانتاسی و در نزدیکی میدان تقسیم، رستوران برجسته‌ی اسپاگو قرار دارد. ولفگانگ اسپاگو آشپز ارشد این رستوران است؛ او نیرویی عمده در جریان آشپزی مجلل و ظریف است و هدایت این جریان را بر عهده دارد و به همین دلیل از نقشی پیشرو برخوردار است. این رستوران و نشیمن بر پشت بام یک ساختمان جای گرفته است. از یک سو بر پارک ماکا و تنگه‌ی بسفور دید دارد و از سوی دیگر طراحی آن و همچنین فضای سالن‌اش رنگ ‌و بویی معاصر و بی‌همتا دارد. اسپاگو از تراسی همیشه ‌باز در تمام فصول سال بهره‌ مند است. می‌تواند در این رستوران از موسیقی آمبینت، کوکتیل‌های ویژه، نوشیدنی‌های تخمیری باکیفیت و نوشیدنی‌های خوش‌ گوار لذت ببرید. این مکان، در ضمن، از آن جاهایی در استانبول است که می‌توان سلبریتی‌ها را در آن دید. (این رستوران برای مسافران مقتصد می‌تواند گران باشد)

رستوران نیکول ــ در بیولّو

رستوران نیکوله در منطقه‌ی بیولو استانبول جای گرفته است و نام آن از یادآور مادر آنیِس مارت نیکول است؛ او در این ساختمان تاریخی که تا اوایل قرن بیستم یک صومعه‌ی فرانسیسکن بوده است از بیماران بسیاری مراقب کرده و به بهبودی آنان یاری رسانده است. رستوران نیکول غذاهای مدیترانه‌ای معاصر را عرضه می‌کند و غذاها در یک تراس شیک، با چشم ‌اندازی وسیع و باشکوه بر شبه ‌جزیره‌ی تاریخی استانبول، جزایر پرنس و دورتر از آن، سرو می‌شوند. انبار نوشیدنی‌های نیکول بسیار تأثیر گذار است و نوشیدنی‌های محلی باکیفیتی از تولید کنندگان حوزه‌ی دریای اژه، تراکیه و آناتولی و همچنین اقسام نوشیدنی‌های وارداتی را در خود دارد.




رستوران دریایی کالیپسو ــ در کوچوکِلی

این رستوران که در جاده‌ی ساحلی کوچوکِلی و در بخش آسیایی استانبول جای دارد، رستورانی است برای صرف ماهی که شرکایش از ۳۰ سال تجربه در صنعت غذاهای دریایی برخوردارند. این رستوران به‌ سبب طعم‌های منحصر به فردش شهره است، از جمله سبزی‌های اژه‌ای، اشتها آورهای سرد و گرم، ماهی‌های بادقت سواشده،  غذاهای ویژه با ماهی و صدف‌های دریایی سس‌زده ــ که همه با ظرافت و دقت پخته شده‌اند ــ ، و همچنین مجموعه‌ای شگفت از دسرها و نوشیدنی‌ها. رستوران کالیپسو در اولین سال افتتاحش توانست به ‌پشتوانه‌ی رأی عاشقان غذا و استادان طعم و مزه به فهرست «اسکارِ بهترین پنجاه رستوران دنیا» راه یابد.

رستوران استانبول۳۶۰ ــ در خیابان استقلال

استانبول۳۶۰ رستوران، کافه و کلوب شبانه‌ای مشهور بر پشت‌بام آپارتمانی قرن نوزدهمی است که به راسته‌ی قدیم سفارت‌خانه‌ها در خیابان استقلال در منطقه‌ی بیولّو دید دارد. این رستوران از دیدی ۳۶۰ درجه‌ای و نفس‌گیر به استانبول برخوردار است. رستوران استانبول۳۶۰ برای وقت ناهار و شام باز است و با عرضه‌ی ترکیبی از مِزِه‌های مدرن ترکی با آشپزی سنتی ترکی و آشپزی بین‌المللی ــ در کنار گزینش ویژه‌ای از نوشیدنی‌ها ــ گرایش جدیدی را نمایندگی می‌کند. بسیاری از غذاهای اصلی این رستوران همان دستورهای اصیل و آشنای ما هستند که این‌بار از آشپزی ترکی و بین‌المللی تأثیر پذیرفته‌ و با منویی بانبوغ مهندسی‌شده و گسترده از نوشیدنی‌ها و دسرها عجین گشته‌اند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: