مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
19 جای دیدنی در آمریکا – بخش اول

19 جای دیدنی در آمریکا – بخش اول

جاذبه های توریستی ایالات متحده آمریکا

از آنجایی که ایالات متحده پر از جاذبه های دیدنی است شاید سخت باشد که هنگام بررسی برای سفر به این کشور پهناور بدانیم که از کجا باید شروع کنیم. شهرهایی در بالاترین سطح جهانی که بعضی از لحاظ تاریخی و بعضی از جهت سرگرمی و زیبایی طیف وسیعی از مکان ها را برای انتخاب در اختیار گردشگران قرار می دهند. بهترین مکان ها برای گردش در ایالات متحده ممکن است فقط به علاقه شخصی شما بستگی داشته باشد. 

در دو شهر نیویورک و واشنگتن دی سی در امتداد ساحل شرقی آمریکا می‌توان تجربه ای  کاملا متفاوت و منحصر به فرد داشت. سواحل غربی سان فرانسیسکو و لس آنجلس هر دو شهرهایی تفریحی برای گردشگران هستند. در جنوب غربی لاس‌ وگاس، بیابانی قرار دارد که به محل زندگی تبدیل شده است؛ همچنین گرند کنیون یکی از فوق العاده ترین طبیعت های دنیا را به رخ می کشد. در مرکز، سواحل وایکیکی و جزایر استوایی هاوایی قرار دارند. شهرهای نامبرده فقط تعداد کمی از مکان های اصلی هستند. اما مقاصد شگفت انگیز زیادی برای هر نوع سلیقه و مسافری را می‌توان در سراسر کشور پیدا کرد.

نیویورک

 در هیچ جای دنیا شهری مثل نیویورک پیدا نمی‌شود. برای درک این موضوع حتماً باید آن را تجربه کنید. اولین بازدید از نیویورک برای گردشگران مثل قدم زدن در یک فیلم است که از هر طرف یک محل مشهور را می بینند. از ساختمان Empire state گرفته تا Rockefeller Plaza, ساختمان Chrysler, سنترال پارک، میدات ساعت، خیابان پنجم، broadway و البته مجسمه ی آزادی. گردش طی روز، شرکت در تئاتر برادوی، خرید کردن در عصر و استراحت و مرور خاطرات روز هنگام‌ صرف یک غذای فوق العاده. این نیویورک است. نیویورک با مکان های دیدنی زیاد برای یک روز یا آخر هفته، شهری است ک ارزش چندین بار بازدید و سفر را دارد. 

سن فرانسیسکو

 این شهر زیبا و تماشایی غربی مقصدی عالی در تعطیلات برای زوج ها، مجرد ها و خانواده هاست. مکان های مشهور، خیابان های زیبا، مناظر تماشایی و رستوران های روباز بخشی از مکان هایی هستند که سن فرانسیسکو را به چنین شهر زیبایی برای گردشگری تبدیل کرده اند. در منطقه ی خلیجی سوار کشتی تفریحی شوید، در جزیره آلکاتراز سیاحت کنید، روی پل معلق گلدن گیت رانندگی کنید، در محله Fisherman's wharf چرخی بزنید، یا سوار تراموای شهری شوید و از شهر دیدن کنید. تابستان و پاییز زمانی فوق العاده برای بازدید از این شهر است اما آب و هوای سانفرانسیسکو معتدل و هر زمانی ازسال مطبوع است. 

گرند کنیون

گرند کنیون یکی از آن شهرهایی است که باید از آن دیدن کرد؛ شهری است که نسل هاست گردشگران را به خود جلب کرده است. چشم دوختن بر فراز صخره های کنیون به افق بی نهایت و اعماق ژرف در پایین آن ها برجسته‌ ترین نکته ی سفر است. بازدید از گرند کنیون می تواند به آسانی از طریق یک سفر یک روزه از لاس وگاس یا فینیکس و شهرهای کوچکتر مجاور یا از طریق خودرو از آریزونا و ایالت های مجاور انجام شود. سفر با قطارهای شهر ویلیامز آریزونا راه خوب دیگری برای تجربه کردن کنیون است. شما می توانید از صخره south rim گرند کنیون دیدن کنید که مشهور ترین و پر بازدید ترین قسمت شهر در هر زمانی از سال بوده است. جاده گرند کنیون به north rim زمستان ها به علت بارش برف بسته است.

هیوستون


هیوستون بهترین شهر برای دورهمی های دوستانه، خلوت های دونفره یا تعطیلات خانوادگی است. با پروازهای مستقیم از شهرهای سراسر آمریکا و کانادا می توانید به آسانی به هیوستون رفته و بازی های ورزشی را تماشا کنید، در محله موزه‌های هیوستون بچرخید، در استخر یکی از چندین هتل لوکس لم بدهید و استراحت کنید و با صرف یک غذای شگفت انگیز عصر خود را سپری کنید. هیوستون به پاتوق غذا در ایالات متحده تبدیل شده و حالا به خاطر غذاهای فوق العاده اش معروف است. اگر می خواهید یک تجربه استراحت در فضای باز شهری داشته باشید دوچرخه ای اجاره کنید و کیلومترها در راه‌های آسفالت پارک ها یا در خیابان های مرکز شهر بچرخید، یک قایق کرایه کنید و در رود Buffalo bayou در پارک Buffalo bayou park قایقرانی کنید. کمتر از یک ساعت تا سواحل اطراف در گلوستون فاصله است و می‌توانید در این مسیر در مرکز فضایی هیوستون توقفی داشته باشید.

لاس وگاس

این شهر درخشان جاذبه ای منحصر به فرد را در میان بیابان در خود نگه داشته و شهری است که دهه هاست گردشگران را به خود جذب می‌کند. مجموعه های بزرگ تفریحی با هر نوعی از امکانات در تمام سال دل هر کسی چه تازه عروس و دامادهایی که می‌خواهند عهد و پیمان خود را در اینجا ببندند و چه خانواده‌هایی که می‌خواهند تفریح کنند را می‌رباید. گزینه‌های سرگرمی در این شهر زیادند. ستاره های موسیقی بسیاری لاس وگاس را خانه خودشان می‌دانند و هر شب در لاس وگاس در انبوهی از جمعیت موسیقی می‌نوازند. سیرک آفتاب تجربه ای خاص را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد و البته هر مجموعه تفریحی ای از رقص فواره ها گرفته تا فوران آتشفشان چیزی برای سرگرم کردن مهمانان دارد. وقتی گردش در شهر تمام شد در مناطق اطراف هم چیزهای زیادی برای بازدید هست مثل گرند کنیون، سد هوور، پارک ملیdeath valley ،valley of fire state park که همگی نزدیک اند و در یک روز می شود به آسانی از آن ها دیدن کرد.

وایکیکی

 وایکیکی یکی از بهترین شهر های ساحلی آمریکا با امکانات رفاهی کاملِ آمریکای شمالی روی یک جزیره زیبای استوایی در اقیانوس آرام است. وایکیکی که در جزیره oahu هاوایی است در حومه شهر هونولولو قرار دارد و به خاطر ساحل شنهای طلایی آن معروف است. این ساحل که در امتداد اقیانوس کشیده شده مملو از هتل‌ها و مراکز خرید است. یک تخته موج سواری کرایه کنید و مهارت های خود را روی موج ها امتحان کنید، وقتی از ساحل خسته شدید به خرید بروید بعد هماز خوردنی های عالی عصرانه لذت ببرید. وایکیکی مقصدی عالی برای هر کسی از خانواده ها گرفته تا زوج‌ها یا مجرد هاست.

 واشنگتن دی سی

واشنگتن مرکز بیشتر مراکز مشهور و گنجینه‌های ملی آمریکاست. از کاخ سفید و کاخ کنگره گرفته تا موزه های Smithsonian. این شهر باید در برنامه ی هر شخصی در سفر به ساحل شرقی باشد. جشنواره شکوفه گیلاس در فصل بهار، وقتی که درختان شکوفا هستند وقت خوبی برای بازدید است. پاییز هم زمان مناسبی است، وقتی که دمای بالای تابستان به اندازه کافی برای قدم زدن در هوای آزاد خنک شده و فشار تابستان پرتکاپو پشت سر گذاشته شده است. در فصل زمستان هم البته گردهمایی ها کمتر اند و شهر و پس از بارش برف بسیار دلرباست. 

میامی

میامی که گرمترین شهر اسلو خریداری جنوبی است چیزی بیش از فقط یک شهر بزرگ ساحلی است شگفت انگیز را می‌توان همه جای فلوریدا پیدا کرد اما محیط میامی در هیچ شهری از ایالات متحده پیدا نمی‌شود. حال و هوای کوبایی فستیوال calle ocho در محله هاوانای کوچک موزه Art Deco District در ساحل میامی یادآور دهه ی ۱۰۷۹ است. و جولان ماشین های سرعتی در جاده (Ocean Drive) در بعد از ظهرها، و منظره تابستانی ساحل South beach تنها برخی از جنبه های منحصر به فرد میامی است که میامی را به یکی از بهترین شهرهای ایالات متحده تبدیل کرده است. برای داشتن یک تجربه خارق‌العاده سفری یک روز از میامی به پارک ملی Everglades داشته باشید تا تمساح‌ها، لاک پشت ها و گروهی از پرندگان را در این ناحیه باتلاقی که در نوع خود بی نظیر است ببینید.

لس آنجلس

کالیفرنیای جنوبی فرهنگ مختص خودش را دارد و لس آنجلس کانون این منطقه منحصر به ‌فرد است. این شهر همیشه با زرق و برق و شکوه همراه بوده. Hallywood و Beverly Hills و Bel air در حومه آن، فرهنگ عامه را به این شهر تحمیل کرده اند. مسافران همه امکانات برای تعطیلات را در این شهر خواهند یافت‌. 

بازدید از هالیوود که یک امر ضروری برای عاشقان فیلم است، خانواده هایی که برای تجربه کردن دیزنی لند می‌آیند و خریدارانی که قطعاً هر چه را که به دنبال آن هستند در منطقه لس آنجلس پیدا می‌کنند. اگر به دنبال  ساحل و امواج هستید به یکی از چندین ساحل اطراف لس آنجلس بروید و برای آنکه یک تجربه جالب طبیعی تاریخی داشته باشید به موزه ی La Brea Pits بروید تا فسیل های باقی مانده از حیوانات ماقبل تاریخ که چهار هزار سال پیش اینجا بوده اند را ببینید. 

نیو اورلئان

هیچ شهر جنوبی ای مثل نیواورلئان نیست. ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف و تاثیرات اسپانیایی و فرانسوی این شهر بیشتر یادآور کارائیب است تا ایالات متحده. غذاهای ملل، موسیقی جاز و معماری منطقه French Quarter این شهر را از بقیه متمایز کرده و آن را به مقصدی عالی برای تعطیلات طولانی آخر هفته تبدیل کرده است.

مهمترین زمان تقویم سالانه نیولین جشنواره ماردی گرا است. وقتی که لباس‌های محلی و ارابه های هیجان انگیز خیابان‌ها را نورانی می کنند، صدای موسیقی از هر طرف شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد جشن تمام شدنی نیست. اگرچه اگر اهل جمعیت و شلوغی نباشید احتمالاً از آمدن در این وقت سال خودداری می کنید. بهترین زمان برای مسافرت به نیواورلئان از ماه دسامبر تا مه است. ژوئن تا نوامبر گرمتر است و آغاز زمان گردبادها و طوفان هاست.

پارک های ملی Utah

جنوب یوتا با دره‌ها، طاق ها سالن های آمفی تئاتر طبیعی و اشکال عجیب و قشنگ سنگ ها  مناظره خاصی را در خود جای داده است. خوشبختانه پارک های یوتا دسترسی به شگفت انگیزترین مناظر ایالات متحده را امکان پذیر می کنند. پارک ملی زایان یکی از عالی ترین و دیدنی ترین مکان ها به خاطر مسیرهای کوهنوردی آن است. دیواره‌های صخره‌ای سر به فلک کشیده، آبشارها و رودخانه ای که از میان دره عبور می‌کند این پارک را به یکی از پربازدید ترین پارک های ایالات متحده آمریکا تبدیل کرده است. در پارک ملی Arches در نزدیکی شهر Moab بیش از ۲ هزار طاق و کمان سنگی وجود دارد. اما خیلی بیش از چیزی است که از اسمش پیداست. تپه ها و کوه های سنگی، چشم اندازهایی به قله ی کوه های مجاور و فرصت‌های فراوان ماجراجویی در این منطقه باعث شده اند که بخواهید زمانتان را در آن سپری کنید. البته اینجا مکانی عالی در ایالات متحده برای دوچرخه سواری در کوهستان هم هست. پارک ملی Canyonlands هم به این پارک نزدیک است اما کاملا با آن متفاوت است. بعضی از قسمت‌های این پارک به اندازه Grand canyon زیبا و دلفریبند اما نه به  آن شلوغی. حداقل یک روز را برای هر قسمت پارک  اختصاص دهید. و اگر می خواهید از مسیرهای پیاده روی هم لذت ببرید حتی بیشتر. پارک ملی Bryce Canyon با یک سالن نمایش بزرگ طبیعی که محل انبوهی از قله های رنگی و سنگی است یک منظره کاملاً متفاوت را ایجاد می‌کند. مسیرهای کوهستانی در Bryce شما را از مناظر مسحورکننده ای عبور می‌دهند. این مناظر سختی‌های مسیر را برای شما آسان کرده و ارزش تجربه کردن را دارند. در آخر پارک ملی Capitol Reef که کمی دور است اما ارزشش را دارد که آن را در برنامه سفر تان بگذارید. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
انتخاب کشور آمریکا برای تحصیل
انتخاب کشور آمریکا برای تحصیل

هر ساله تعداد دانشجویان بین المللی در ایالات متحده افزایش می یابد و دانشجویان بیشتر و بیشتری آمریکا را به عنوان مکانی برای گسترش تجربه‌ و ادامه‌ی تحصیل خود انتخاب می‌کنند. در واقع ، ایالات متحده اکنون محبوب ترین کشور برای دانشجویان بین المللی است. چرا بسیا ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: