مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
19 جای دیدنی در آمریکا – بخش دوم

19 جای دیدنی در آمریکا – بخش دوم

در ادامه ی 19 جای دیدنی در آمریکا داریم:

جاذبه های توریستی ایالات متحده آمریکا

از آنجایی که ایالات متحده پر از جاذبه های دیدنی است شاید سخت باشد که هنگام بررسی برای سفر به این کشور پهناور بدانیم که از کجا باید شروع کنیم. شهرهایی در بالاترین سطح جهانی که بعضی از لحاظ تاریخی و بعضی از جهت سرگرمی و زیبایی طیف وسیعی از مکان ها را برای انتخاب در اختیار گردشگران قرار می دهند. بهترین مکان ها برای گردش در ایالات متحده ممکن است فقط به علاقه شخصی شما بستگی داشته باشد. 

کیسیمی_اورلاندو

اورلاندو که برای بیشتر گردشگران به معنی کیسیمی است، محل پارک های تفریحی با سبک ها و موضوعات خاص است. Walt Disney World Resort ,Universal studios و SeaWorld بزرگترین جاذبه های آن هستند. این شهر یکی از بهترین مکان های مناسب تعطیلات در آمریکا برای خانواده‌هاست. کودکان عاشقش هستند، اما جوانان می‌توانند در کنار لذت بردن از پارک‌ها از خرید غذاها، گلف ‌بازی و تابش آفتاب هم لذت ببرند. این مکان هنگام تعطیلات مدارس در شلوغترین حالت قرار می گیرد. البته در تعطیلات کریسمس و تابستان هم به طور چشمگیری شلوغ است. خوشبختانه اورلاندو با هر نوع هتل و خانه های اجاره ای در دسترس در منطقه آماده و مناسب گردشگران است. شهر در خشکی قرار گرفته اما از هر دو ساحل و مرکز فضایی Kennedy در Cape Canaveral بر ساحل Atlantic Coast به قدری فاصله دارد که می توان  یک روزه به آن سفر کرد. 

شیکاگو

شیکاگو که در ساحل واقع شده یک مقصد تابستانه ی عالی با پارک‌ها و سواحل زیبا است. اما هنرها، جاذبه‌های فرهنگی و نیز مراکز خرید فوق العاده ی آن، شهر را به مقصدی محبوب در تمام سال تبدیل کرده است. منطقه Magnicifent Mile در خیابان Michigan با مغازه ها و گالری های درجه یک و لوکس به علاوه ساختمان های مشهور و معماری های برجسته مشهور ترین منطقه شهر است. پارک Millennium موسسه هنر شیکاگو مرکز Navy pier و چشم اندازهایی از برج Willis Tower SkyDeck مهمترین جاذبه‌های توریستی شیکاگو هستند.

فینیکس

فینیکس در قلب جنوب غرب آمریکا شهر بزرگی است که در طی ماه‌های زمستان پذیرای شمالی های زیادی است که برای فرار از سرمای هوا به اینجا می‌آیند. این شهر و شهرهای مجاورش مثل Scottsdale و Mesa و چند ناحیه دیگر به طور خاص به خاطر زمین های گلف و مراکز توریستی با چشمه های آب معدنی معروفند. فینیکس مقصدی عالی برای گلف بازی، خرید، استراحت و خوشگذرانی کنار استخر است. در این شهر و اطراف آن می‌توان مناطق طبیعی ای که مناظر کویری را به معرض نمایش می‌گذارند و دسترسی به کوهنوردی و دوچرخه سواری در کوهستان را آسان می کنند، پیدا کرد. دمای هوا در تابستان می تواند بسیار بالا برود. اما از اکتبر تا آوریل هوا بسیار دلپذیر است، مخصوصاً اگر بخواهید وقتتان را در هوای آزاد سپری کنید. 

ساوانا

ساوانا یک شهر اصلی و کوچک جنوبی با درختان پوشیده از خزه در پارک هایی زیبا، عمارت های جنوبی قدیمی و منطقه ساحلی با شیرینی فروشی ها و مغازه‌های خاص  دیگر در ساختمان های تاریخی است. سرعت پیشرفت شهر آرام و مردم در این شهر مهربانند. به راحتی میتوان  مشاهده کرد که مردم ساوانا به جای آن که شهر را فقط برای اهداف توریستی توسعه بدهند، زندگی می‌کنند و از زندگی لذت می‌برند. مرکز شهر به قدری کوچک است که می‌توانید به هرجا خواستید پیاده بروید. این شهر را می‌توانید در یک روز بگردید اما به گونه ای است که دلتان می‌خواهد بیشتر در آن اقامت کنید. در نزدیک آن چند ساحل زیبا در  Tybee Island و Hilton Head Island وجود دارد که هر دو را می‌توان با ماشین در کمتر از یک ساعت پیدا کرد.

بوستون

بوستون که در امتداد ساحل شرقی قرار گرفته، شهر تاریخ است. محل مشهور Freedom Trail به همراه برخی از مکان های تاریخی و معروف شهر یادآور گذشته است و تماشای مناظر و عبور و مرور در شهر را بسیار آسان می کند. بوستون که به زیبایی در ساحل اقیانوس واقع شده و کشتی‌هایی که شهر را به مناطق اطراف متصل می‌کنند، به طور خاصی همه را شیفته خود می سازند. آسمان خراش های مدرن در کنار ساختمان های قدیمی و مکان های عمومی مثل پارک Boston Common حس یک شهر کوچک عجیب و شگفت انگیز را ایجاد می‌کنند. شهر همچنین دارای صحنه ها و مناظر فراوان تاریخی و فرهنگی است. ارکستر معروف Boston Pops هم در این شهر است.


پارک ملی Yosemite

با وجود آنکه پارک Grand Canyon در لیست سفر بیشتر مسافران جهانی قرار دارد، یک گنجینه ملی است که نباید آن را از دست داد. تعدادی از مشهورترین مناظر و جاذبه‌های طبیعی نمادین آمریکا در دره Yosemite قرار دارند. از آبشارهای شگفت انگیز گرفته تا صخره های مرتفع El Capitan و Half Dome. عکس های فریبنده و جذاب عکاس Ansel Adams، گروه های صخره نوردی که دهه هاست اینجا دور هم جمع می شوند، خانواده هایی که نسل اندر نسل برای اردو کردن و کوهنوردی به این پارک می آیند و  جذابیت مناظر همگی در ایجاد تاریخچه پارک مشارکت کرده‌اند. اما خیلی وقت پیش هم مردم (Miwok) در آن زندگی می‌کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید به موزه Yosemite Museum and Indian Village of  Ahwahnee در پارک مراجعه کنید. 

کوه های سنگی کلرادو

در همه مناطق آمریکای شمالی می توان از قله های شگفت انگیز کوهستان های سنگی لذت برد اما آب و هوا و شهرستان های کوهستانی کوچک باعث شده اند که کلرادو یکی از بهترین مکان ها برای گردش در این کوه های سنگی باشد. آبشارها و قله های پوشیده از برف که ارتفاع ۵۰ قله یا بیشتر آن ها به بیش از ۴۰۰۰ متر می‌رسد این منطقه را به محلی زیبا برای گردش و لذت بردن از زندگی در کوهستان تبدیل کرده اند.

در تابستان کوهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و قایقرانی تفریحات محبوبی هستند. در زمستان کوه ها به زمین بازی اسکی بازها تبدیل می‌شوند. زمین‌ها و باشگاه‌های اسکی در کلرادو از بهترین ها در آمریکای شمالی هستند. تعدادی از بهترین مکان ها برای دیدن شهرهای Vail  Aspen ,Tellurid و Durano هستند. جاده های خوش منظره و تماشایی مثل San Juan Scenic Byway و Million Dollar Highway که از شهر Durango خارج  می‌شوند شما را از میان صحنه های کوهستانی مهیج و شهرهای معدنچیان مثل Silverton و Ouray عبور می‌دهند. از مسیر Silverton و Durango Narrow Gauge Railroad سفر کنید تا یک سفر یک روزه ی آرامش بخش در میان کوه های سنگی داشته باشید. در نزدیکی کوه های سنگی در بخش جنوب غربی کلرادو با فاصله کمی بیشتر از یک ساعت تا Durango پارک ملی Mesa Verde قرار دارد. این پارک فوق العاده محل زندگی سرخپوستان بومی آمریکاست که زمانی در صخره ها زندگی می کردند. این پارک از میراث های جهانی یونسکو است. 

سیاتل

در گوشه شمال غربی ایالات متحده شهر ساحلی و دوست ‌داشتنی سیاتل قرار دارد. این شهر که توسط قله های پوشیده از آب و برف در بر گرفته شده یادآور شهر ونکوور کانادا با مردمانی فعال و علاقه‌مند به فعالیت‌های بیرون از خانه می باشد. البته چیزهای بیشماری برای تماشا و انجام دادن در این شهر وجود دارد. مکان های مهم دیدنی که هرگز نباید آنها را از دست بدهید شامل برج Space Needle, مرکز خرید سرزنده ی Pike Place و ساحل می‌شوند. از سواحل زیبا، مرکز Hoh Rain Forest و مناظر کوهستانی که پذیرای گردشگران هستند می توان به عنوان مقاصدی نام برد که می‌توان یک روزه از سیاتل به آنجا رفت. با وجود آنکه در زمستان بیش از تابستان باران می بارد این شهر آب و هوایی معتدل دارد و در هر فصلی از سال مکانی مناسب برای گردش است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: