مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مشاغل برتر کانادا 2021

مشاغل برتر کانادا 2021

نگاهی به مشاغلی که انتظار می‌رود کانادا نیاز زیادی به آن‌ها داشته باشد

همانطور که کانادا به‌آرامی در حال بهبودی از اثرات منفی اقتصادی بیماری COVID-19 است. اقتصاد کانادا در حال بهبودی از بیماری COVID-19 است و انتظار می‌رود که در نهایت محدودیت‌ها، بسته شدن‌ها و مقررات منع رفت و آمد مردم برداشته شود. با شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل شروع به ایجاد تغییراتی در خود کردند. بسیاری از کارمندان از خانه شروع به کار کردند و برخی مشاغل نیز از پلتفورم‌های همکاری‌های آنلاین و تماس‌های ویدئویی استفاده کردند. مشاغل دیگری که به حضور فیزیکی نیاز مبرم داشتند، پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی همچون استفاده از ماسک صورت و حفظ فاصله‌ی فیزیکی را مطابق با پروتکل‌های دولت اجرا می‌کنند.

در کنار این تغییرات، تعداد قابل‌توجهی از افراد نیز هستند که بدلیل شیوع ویروس کرونا، شغل‌های خود را از دست داده‌اند. این ممکن است به این ‌دلیل باشد که برخی از بخش‌ها بدلیل محدودیت‌ها و بسته شدن‌ها، فعالیت‌های‌شان تقریباً تعطیل شده است. پیش‌بینی می‌شود این وضعیت در نیمه‌ی دوم سال تغییر کند. وقت آن است که به جلو نگاه کنیم. بیش از دو سوم کارفرمایان کانادایی قصد استخدام مجدد کارکنانی را دارند که بدلیل همه‌گیری کرونا، از کار اخراج شده‌اند و کارشناسان پیش‌بینی چشم‌انداز کاری سال 2021 را آغاز کرده‌اند. Randstad Canada، یک شرکت مشاوره‌ی منابع انسانی، پیش‌بینی‌های خود را در مورد مشاغل برتر کانادا در سال 2021 منتشر کرده است. طبق گفته‌ی Randstad، کانادا به تعداد زیادی از مشاغل، نیاز مبرم خواهد داشت و افرادی که دارای مهارت‌های تخصصی هستند، شانس خوبی برای استخدام در سال 2021 دارند.

مشاغل برتر در کانادا برای سال 2021

به گفته‌ی Randstand، مشاغل زیر جزو مشاغلی هستند که انتظار می‌رود در طول سال 2021، نیاز جدی به آن‌ها وجود داشته باشد:

مشاغل برتر کانادا- نماینده‌ی خدمات مشتریان

در نتیجه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا، نیاز به نماینده‌ی خدمات مشتریان به طور گسترده‌ای افزایش یافته است. این گروه از افراد با مشتریانی سر و کار دارند که ممکن است از نظر احساسی مضطرب باشند. این مشتریان انتظار دارند با شخصی حقیقی صحبت كنند كه بتواند به‌طور حرفه‌ای از عهده‌ی شرایط آن‌ها برآید. بازپرداخت‌ها و لغو کردن‌ها، از جمله وظایف این گروه است.

مشاغل برتر کانادا- راننده

حضور رانندگان در این فهرست، ممکن است تعجب‌آور نباشد. بدلیل بیماری کرونا، به رانندگان از هر طیفی، به‌ویژه رانندگان کامیون که بسیاری از آن‌ها مسئول تحویل تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها و کالاهای اساسی به فروشگاه‌های سراسر کانادا هستند، نیاز بالایی وجود دارد.

مشاغل برتر کانادا- پرستاران رسمی

کمبود پرستاران رسمی، قبل از ویروس کرونا، در کانادا وجود داشت و شیوع بیماری COVID-19، بدلیل افزایش بیماران و نیاز به مراقبت‌های ویژه، نیاز به پرستاران را بیشتر افزایش داده است. تخمین زده می‌شود که کانادا تا سال 2022، به 60،000 پرستار برای کمک به سالخوردگی نیاز داشته باشد.




مشاغل برتر کانادا- کارگر عمومی

نیاز به کارگر عمومی در سراسر کانادا وجود دارد. اگر علاقه‌مند به این حرفه هستید، شغل‌‌های زیادی وجود دارد که کارفرمایان نیاز به جذب کارگر عمومی دارند.

مشاغل برتر کانادا- مهندس برق

در کانادا، به مهندسان برق، نیاز زیادی وجود دارد، زیرا شرکت‌های مختلف به سیستم‌های ارتباطی پیچیده‌ای وابسته هستند تا در طول دوران شیوع بیماری کرونا، فعال بمانند. نیاز به مهندسان برق دارای مهارت‌های گوناگون که فراتر از مهارت‌های فنی همچون مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های نوشتن است، افزایش یافته است.

مشاغل برتر کانادا- توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار

دو دلیل وجود دارد که چرا کانادا نیاز بالایی به سازندگان نرم‌افزار دارد: کارمندانی که کار خود را از خانه انجام می‌دهند و محبوبیت روزافزون تجارت الکترونیک. افرادی که می‌توانند اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها را کُدگذاری، طراحی و ایجاد کنند، از این شانس برخوردار هستند که بتوانند در کانادا استخدام شوند.

مشاغل برتر کانادا- حسابدار

در دوران بحران مالی، حسابداران به‌ویژه مورد توجه ویژه‌ای قرار دارند. حسابدارها قادرند در مواردی از جمله دسترسی به بودجه‌های دولتی و تخفیف‌های مالیاتی، به مشاغل مشاوره دهند. آن‌ها همچنین به مشاغل کمک می‌کنند تا در مورد رشد خود، تصمیمات مهمی بگیرند.

مشاغل برتر کانادا- مدیریت منابع انسانی

یکی از شغل‌های لازم برای حیات کسب و کارها در طول بیماری همه‌گیر COVID-19، مدیران منابع انسانی هستند که سیاست‌های مربوط به منابع انسانی مانند سیاست‌های کار از راه دور و سیاست‌های ایمنی و بهداشت را طراحی می‌کنند. آن‌ها همچنین مسئول حفظ روحیه‌ی کارمندان در این شرایط سخت هستند.

مشاغل برتر کانادا- مشاور مالی

با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد، در نتیجه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا، از لحاظ اقتصادی از امنیت کمتری برخوردار هستند، قابل درک است که مشاوران مالی در این فهرست جای بگیرند. آن‌ها به افرادی كه در پرداخت وام یا اجاره یا بدهی، با مشكل روبرو هستند، پشتیبانی و مشاوره ارائه می‌دهند.

مشاغل برتر کانادا- بخش فن‌آوری

با وجود بیماری COVID-19 یا بدون آن، کمبود نیروی کار در بخش فن‌آوری در کانادا بارز است. به همین دلیل، برنامه‌های مهاجرتی در آنتاریو و بریتیش کلمبیا وجود دارد که تمرکز آن‌ها بر جذب نیرو در بخش فن‌آوری و تکنولوژی است. مهاجران در رشد این بخش در کانادا تاثیرگذار هستند و سهم بسزایی دارند. کانادا به استعدادهای متخصص در این حوزه، به‌ویژه در شهرهای بزرگی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال، نیاز بالایی دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ چیست؟
ویزا استارت آپ چیست؟

ویزا استارت آپ به افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را در کانادا راه اندازی کنند، اجازه می دهد به کانادا سفر کنند و کسب و کارشان را راه اندازی کنند بعد از مدت کوتاهی اقامت دائم و تابعیت کانادا به این افراد و خانوادهشان داده می شود ...

بیشتر بخوانید
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟

داشتن حداقل ۱۰٪ سهام کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و مدرک آیلتس از جمله موارد مورد نیاز برای کسب صلاحیت است ...

بیشتر بخوانید
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟

مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا استارت آپ بیزینس پلن، نامه حمایتی از سرمایه گذار و مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی است. ترجمه مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، گواهی سلامت و سابقه کیفری هم لازم هستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: