مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل مهندسی الکتریک و الکترونیک دانشگاه Hanze

تحصیل مهندسی الکتریک و الکترونیک دانشگاه Hanze

شهرهای هوشمند، حرکت هوشمند، صنعت هوشمند، تلفن های هوشمند، ساعت های هوشمند … سنسورها و داده های آنها در همه جا به ما کمک می کنند. همچنین در مراقبت های بهداشتی، ورزشی، کشاورزی و بخش انرژی. حتی در جاهایی که انتظار ندارید. فناوری سنسور همه جا است!

  • مقطع: کارشناسی
  • نوع دوره: تمام وقت
  • طول دوره: چهار سال
  • زمان شروع: سپتامبر
  • مدرک: کارشناسی علوم
  • زبان: انگلیسی

مهندسی برق و الکترونیک، دوره ی تکنولوژی سنسور در زمینه ی فن آوری حسگرها تمرکز می کند. این دوره تحصیلی به نحوه ی استفاده از سنسورهای موجود می پردازد. در طول دوره کارشناسی شما می توانید در تحقیقات کاربردی برای استفاده از حسگرها برای توسعه و بهبود لوازم، محصولات و خدمات مختلف شرکت کنید. این دوره برای هفت سال متوالی (2013، 2014، 2015، 2016، 2017، 2018 و 2019) توسط Keuzegids HBO Voltijd به عنوان 'بهترین دوره تحصیلی با بالاترین امتیاز' شناخته شده است. این به این معنی است که این دوره ی تحصیلی از بهترین ها در هلند است. همچنین این دوره ی تحصیلی در سال 2020، مدال طلای Elsevier Best Studies را دریافت کرد. 




ارائه درخواست مهندسی برق در هلند

اگر می خواهید برای برنامه کارشناسی Sensor Technology (ST) موسسه مهندسی در آسن اقدام کنید، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.

برنامه 4 ساله دانشجویان بین المللی مهندسی برق هلند

اگر مدرک تحصیلی قابل مقایسه با سطح HAVO هلند (برای افرادی که از انگلستان درخواست می دهند: 4 GCSE، نمره A تا C، مثبت 2 سطح AS) یا بالاتر دارید، واجد شرایط برنامه هستید. مدارک شما در این سطح باید شامل ریاضیات و فیزیک و ترجیحاً شیمی و یا زیست شناسی باشد. دانشجویانی که دارای مدرک دیپلم بین المللی کارشناسی به زبان انگلیسی هستند که شامل امتحانات ریاضی و فیزیک می باشد، مجاز به پذیرش هستند. اکیداً توصیه می شود، در صورت امکان، دوره های شیمی را نیز پشت سر بگذارید. از آنجا که ST یک برنامه بین المللی است، تسلط جامع به زبان انگلیسی یک امر ضروری است. برای برنامه مطالعاتی Sensor Technology، حداقل آزمون آیلتس آکادمیک با نمره کلی 6.0 لازم است. 

فرصت های شغلی مهندسی برق هلند

بسیاری از فارغ التحصیلان ما در مناطقی استخدام می شوند که تمرکز بر ایجاد سیستم های جدید است و بنابراین به طراحان فنی تبدیل می شوند. تعداد کمتری از فارغ التحصیلان مشاور فنی می شوند. همچنین فارغ التحصیلانی وجود دارند که ممکن است رهبر پروژه یا پژوهشگران دانشگاهی شوند. حتی ممکن است از مهارتهای کارآفرینی که بدست آورده اید برای راه اندازی شرکت خود استفاده کنید.

پس از اتمام دوره کارشناسی خود، می توانید ادامه تحصیل و اخذ مدرک کارشناسی ارشد را نیز انتخاب کنید. موسسه مهندسی (Institute for Engineering) تعدادی دوره های کارشناسی ارشد بین المللی ارائه می دهد، که از میان آنها می توان گفت که ارشد مهندسی سیستم ها و ارشد انرژی های تجدیدپذیر گزینه های خوبی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی در مهندسی الکترونیک- فناوری حسگرها هستند. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: