مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
9 قدم برای تحصیل رایگان در فنلاند

9 قدم برای تحصیل رایگان در فنلاند

در این جهان پیشرفته و صنعتی امروز، همه باید بدون توجه به ملیّت‌شان، به آموزش دسترسی آزاد داشته باشند. دولت باید بداند که شهروندان تحصیل‌کرده می‌توانند کشورشان را شکوفا کنند. با این حال، صرف‌نظر از خواست مردم، برخی کشورها همچنان انگیزه‌ای برای انجام این کار ندارند. اما همچنان راه‌های زیادی برای آموزش رایگان برای عموم مردم وجود دارد. فقط باید عاقل، صبور و سخت‌کوش باشید. در فنلاند، آموزش برای همه در دسترس است. دوره‌‌های تحصیلی برای دانشجویان داخلی و خارجی برگزار می‌شود. برای تضمین تحصیل رایگان در فنلاند، فهرست کارهایی که باید انجام دهید، از این قرار است.

چگونگی تحصیل رایگان در فنلاند

تحصیل رایگان در فنلاند - دانشگاه‌ها را با درخواست‌های خوب خود تحت تاثیر قرار دهید

اگر یک درخواست خوب ارسال کنید، نااُمید نخواهید شد. موفقیت‌های آموزشی، هنری و حتی ورزشی خود را باید در فُرم درخواست‌تان بگنجانید تا افرادی را که پرونده‌‌ی شما را بررسی می‌کنند، تحت تاثیر قرار دهید. مهارت‌ها و کارهایی را که در آن‌ها خوب هستید، در درخواست خود بیان کنید تا آن‌ها بتوانند ارزش و قابلیت‌های شما را بیشتر درک کنند. در درخواست خود، ثابت کنید که چیزهای زیادی برای عرضه دارید و اگر از استعدادهای شما استفاده نشود، استعدادهای‌تان هرز خواهد رفت. این مرحله مهم‌ترین بخش برای دریافت آموزش رایگان در فنلاند است. بنابراین، حتماً مطمئن شوید که تمام تلاش خود را در این بخش به‌کار می‌گیرید.

تحصیل رایگان - در مورد دانشگاه‌های گوناگون تحقیق کنید

اگر مکان تحصیل خود را انتخاب نکنید، نمی‌توانید تحصیل کنید. پس در مورد دانشگاه‌های معروف و معتبر فنلاند که توجه شما را به خود جلب کرده‌اند، تحقیق کنید. در مورد رشته‌هایی که ارائه می‌دهند، موقعیت دانشگاه آن‌ها، نظرات سایر دانشجویان و سبک زندگی‌ پس از پذیرش در آنجا اطلاعات لازم را کسب کنید. آیا می‌خواهید در محیطی آرام تحصیل کنید؟ پس شرایط تحصیل دانشگاه لاپلند را بررسی کنید. آیا می‌خواهید در یک دانشگاه محبوب با امکانات عالی تحصیل کنید؟ پس شرایط تحصیل در دانشگاه آلتو را بررسی کنید.

از میان ارزان‌ترین دانشگاه‌های فنلاند، یکی را انتخاب کنید

حال پس از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز خود در مورد دانشگاه‌هایی که قصد تحصیل در آن‌ها را دارید، محدودیت‌های تحصیل در آن دانشگاه را در نظر بگیرید. هزینه‌های مسکن، آب و برق، اینترنت و غذا را مد نظر قرار دهید. بررسی کنید و ببینید آیا می‌توانید راحت زندگی کنید. در نهایت، مطمئن شوید که در دانشگاهی ثبت‌نام می‌کنید که هزینه‌های ارزانی دارد.


برای تحصیل رایگان در فنلاند درخواست‌های خود را زود ارسال کنید

وقتی تهیه‌ی درخواست‌تان تمام شد، آن را فوراً بفرستید! با فکر کردن در مورد اینکه خیلی زود است که درخواست‌تان فرستاده شود، وقت خود را تلف نکنید. اگر به اندازه‌ی کافی خوش‌شانس باشید، ممکن است به‌زودی قبول شوید. همیشه به‌یاد داشته باشید که زود فرستادن هیچگاه یک نقطه ضعف نخواهد بود و به شما این امکان را می‌دهد که اولین نفر در صف پذیرش باشید و درخواست یا نمونه کار شما بیشترین بررسی را خواهد گرفت. درخواست شما همراه با فُرم دیگر متقاضیان نخواهد بود و نسبت به کسانی که دیر درخواست خود را فرستاده‌‌اند، اولویت دارد. پس، نسبت به ارسال درخواست‌های خود متعهد باشید.

 از دانشگاه‌های فنلاند بورسیه بگیرید

دریافت بورسیه‌ از دانشگاه، شایع‌ترین راه برای دانشجویانی است که قصد دارند رایگان در فنلاند تحصیل کنند. بورسیه‌های ارائه شده توسط دانشگاه‌ها، کمک هزینه‌هایی هستند که می‌توانند به هر دانشجو در اقامت خود در یک کشور خارجی کمک کنند. دو تا از دانشگاه‌هایی که به‌دلیل پرداخت کمک هزینه‌ها‌ی تحصیلی محبوب دانشجویان هستند، دانشگاه هلسینکی و دانشگاه تامپره می‌باشد. بررسی کنید که آیا می‌توانید بورسیه‌ی تحصیلی از آن‌ها دریافت کنید یا نه، چون این کمک هزینه به شما در زمان‌های سخت کمک شایانی خواهد کرد.

از دولت کمک مالی دریافت کنید

این روزها، کمک‌های مالی دولت‌ها به دانشجویان خارجی شایع است. کشورهای سراسر جهان برای اتحاد با یکدیگر، روابط‌شان را تعمیق می‌کنند و یکی از راهبردهای آن‌ها برای ایجاد ارتباط، داشتن برنامه‌های تبادل دانشجو بین خود است. معمولاً دولت‌ها در حمل و نقل یا حتی کمک هزینه‌ی ماهانه به دانشجویان کمک می‌کنند. اگر خوش‌شانس باشید، حتی ممکن است بخش زیادی از شهریه‌ی شما را نیز بپردازند. با این حال، این نوع بورسیه‌ها و برنامه‌ها به‌سختی در دسترس هستند. برای پیدا کردن این پیشنهادها، باید جستجوی جدی را از همین الان شروع کنید.

به‌دنبال بورسیه‌های خصوصی باشید

با درخواست بورسیه‌های خصوصی، بورسیه‌های خود را به فراتر از بورسیه‌های ارائه شده توسط دانشگاه و دولت افزایش دهید. بورسیه‌های خصوصی، بورسیه‌های آموزشی هستند که توسط سازمان‌ها، مشاغل یا شرکت‌ها از طریق ارائه‌ی کمک‌های مالی به افراد نیازمند ارائه می‌شوند. اگرچه دلیل اصلی این نهادها برای پرداخت بورسیه‌ی تحصیلی، کاهش مالیات است، اما همچنان کمک شایان‌توجهی به شما در فنلاند خواهد کرد.

برای حمایت از تحصیل خود در فنلاند، شغلی پیدا کنید

با گذشت روزها از اقامت خود در فنلاند، متوجه خواهید شد که چه هزینه‌هایی را باید روزانه پرداخت کنید و در نتیجه، باید یاد بگیرید که چگونه از طریق پیدا کردن کار در مشاغل پاره‌وقت یا آزاد، درآمد کسب کنید. داشتن شغل حین تحصیل در فنلاند، حتی اگر دانشجوی خارجی باشید، با محدودیت‌هایی روبروست. دانشجویان می‌توانند حداکثر 25 ساعت در هفته در طول ترم تحصیلی و تمام‌وقت در زمان تعطیلات کار کنند. همچنین، دانشجویان خارجی بدون مجوز از کار کردن ممنوع هستند. بنابراین، فوراً مجوز دانشجویی خود را دریافت کنید.

همیشه مراقب پول و خرج کردن‌های خود باشید

حساب جیب خود را داشتن، سخت‌ترین کاری است که در طول اقامت خود در فنلاند، با آن روبرو خواهید شد. شما متوجه می‌شوید که چقدر خوب است که کسی را داشته باشید تا در این زمینه به او تکیه کنید. اما زندگی باید ادامه داشته باشد و قبض‌های‌تان باید پرداخت شود. بنابراین، همیشه هزینه‌های خود را مدیریت کنید. پول باقی‌مانده از بورسیه‌ها و شغل‌هایی که حین تحصیل می‌گیرید، باید برای پوشش هزینه‌های زندگی‌تان از جمله ضروریات اولیه و قبوض شما استفاده شود. اگر تنها در یک آپارتمان زندگی می‌کنید، یک هم‌اتاقی بگیرید تا هزینه‌ها را با هم تقسیم کنید. وعده‌های غذایی را خود را در خانه تهیه کنید و لباس‌های‌تان را خود را بشویید. انجام این وظایف و مسئولیت‌های کوچک می‌تواند امکان تحصیل رایگان را در فنلاند برای شما فراهم کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 دانشگاه برتر  پزشکی در فنلاند
5 دانشگاه برتر پزشکی در فنلاند

فنلاند دارای استاندارد زندگی بالایی است و بر آموزش متخصصان پزشکی قوی و آماده در دانشکده‌های پزشکی خود اهمیت زیادی می‌دهد. در نتیجه، تحصیل در رشته‌ی پزشکی در فنلاند متضمن این است که شما آموزش خوبی دریافت خواهید کرد. تعداد زیادی از برنامه‌های تحصیلی در فنلان ...

بیشتر بخوانید
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند

این سوالی است که بسیاری از دانشجویان خارجی در مورد تحصیل در فنلاند می‌پرسند. پاسخ به این سوال کوتاه این است: 'بله'، اما باید برنامه‌ریزی زیادی از قبل انجام دهید تا این امر محقق شود. ...

بیشتر بخوانید
7 دلیل برای انتخاب فنلاند
7 دلیل برای انتخاب فنلاند

آیا در مورد تحصیل در فنلاند کنجکاو هستید؟ فنلاند با داشتن یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان و همچنین با داشتن چند دانشگاه با رتبه‌ی بالا، برای هر فردی که به‌دنبال تحصیل با کیفیت بالا در خارج از زادگاه خود است ایده‌آل می‌باشد. چه پایتخت ساحلی هلسینکی ب ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: