مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ویزای توریستی مالزی

ویزای توریستی مالزی

بطور کلی برای هراتباع خارجی که وارد مالزی می شوند مانند سایر کشورها، گذرنامه بین المللی یا مدارک مسافرتی معتبر که توسط دولت مالزی و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، مورد نیاز است. در هنگام ورود گذرنامه باید دارای صفحات کافی برای مهر زدن باشد و در تاریخ ورود باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. ویزا توریستی مالزی تاییدیه ای است که دارنده آن برای ورود به مالزی از قبل درخواست کرده و مجوز آن داده شده است. در صورت نیاز به ویزا، باید از قبل آن را دریافت کنید.

نگاهی به ویزای توریستی مالزی

برای مسافرانی که از کشورهای خاصی می آیند نیازی به ویزا نیست. در بیشتر موارد، آنها پس از ورود یک مهر توریستی برای ورود بدون ویزا دریافت می کنند. بسته به کشور این تمبر اجازه ورود به مدت 14 روز، 30 روز یا حتی 90 روز را می دهد. به عنوان مثال، همه شهروندان اتحادیه اروپا برای بازدید از مالزی نیازی به ویزا ندارند. به طور معمول در بدو ورود به آنها اجازه اقامت به مدت 90 روز داده می شود.

برای کسانی که نیاز به ویزا دارند، می توان سه نوع ویزا دریافت کرد، هر کدام که قابل اجرا باشد: یک بار ورود، چند بار ورود یا ترانزیت. ویزا باید از قبل درخواست شود، اما تصمیم نهایی برای اجازه ورود به صلاحدید افسر مهاجرت در نقطه ورودی است. ویزا برای اقامت طولانی تر یا برای مقاصد غیر توریستی باید از قبل از نزدیکترین دفتر دیپلماتیک مالزی دریافت شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است زیرا در موارد خاص، گردشگران ملزم به ارائه وضعیت مالی با نشان دادن صورت حساب بانکی (برای اثبات توانایی مالی) هستند و گهگاه جهت بررسی چک می شوند که آیا بلیط برگشت معتبری دارند یا خیر (یا بلیط مقصد بعدی در داخل کشور با اعمال محدودیت های ویزا). در برخی موارد مسافران باید کارت ورود/خروج را در طول پرواز خود به مالزی پر کنند. این کارت ها معمولاً درست قبل از گذراندن دوره مهاجرت نیز در دسترس هستند.

نکاتی در مورد سفر توریستی به مالزی

عبور از افسر مهاجرت یک موضوع جدی است. پس دروغ نگویید و شوخی نکنید چون شوخی کردن با افسر معمولا راهی برای سرعت بخشیدن به آن نیست. جای خلوتی را انتخاب کنید، مگر اینکه افسر مهاجرت شما را به سمت یک خط راهنمایی کند. پاسپورت، بلیط پرواز و - در صورت نیاز - کارت ورود/خروج خود را نشان دهید. لباس مناسب بپوشید (در صورت امکان) مطمئن شوید که می‌توانید بلیط برگشت یا پرواز بعدی خود را به خارج از مالزی تهیه کنید. اگر مرتب به مالزی سفر می‌کنید، مطمئن شوید که در آنجا کار نمی‌کنید و می‌توانید این را ثابت کنید. تاریخ خود را بررسی کنید تا افسر مهر بزند. حواستان باشد چون قبلا اتفاقات عجیبی افتاده است که مسافران به جای مهر 90 روزه مهر 14 روزه گرفته اند.




چگونه برای ویزای توریستی مالزی اقدام کنیم؟

در هر کشوری شهروندان راه های خاص خود را برای دریافت ویزای معتبر مالزی دارند. مالزی دفاتر دیپلماتیک زیادی در سراسر جهان دارد و هر کدام گزینه ای برای دریافت ویزا ارائه می دهند. در بسیاری از موارد، این فرآیند خسته کننده است، به خصوص با توجه به این واقعیت که برای هزینه های مشابه می توانید از طریق چندین شخص ثالث مورد اعتماد به صورت آنلاین درخواست ویزا کنید. ما همیشه توصیه می کنیم از قبل از طریق یکی از واسطه های آنلاین درخواست دهید.

یکی از محبوب ترین خدمات آنلاین درخواست ویزا، iVisa.com است که از سال 2013 ویزا را پردازش می کند و برای ترتیب دادن ویزای شما به مالزی واجد شرایطی عالی است. بزرگترین مزیت دریافت ویزا از طریق یک واسطه ویزا مانند iVisa به دلیل سادگی برنامه آنلاین، پشتیبانی 24 ساعته آنها به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی و نرخ بسیار پایین آنها است (آنها تمام مدارک را قبل از انجام درخواست، از طرف شما بررسی و تأیید می کنند). اگر درخواست ویزای مالزی شما رد شود، بازپرداخت کامل دریافت خواهید کرد!

ویزا توریستی مالزی

کسانی که نیاز به دریافت ویزا دارند، یک ویزای توریستی دریافت می کنند که اجازه اقامت تا 28 روز در مالزی را می دهد. eVisa در سال 2016 معرفی شد و فقط برای ملیت های خاصی در دسترس است. البته آنها قبلاً نیاز به بازدید از یک دفتر دیپلماتیک در کشور خود داشتند که معمولاً مستلزم یک فرآیند بسیار وقت گیر بود. برنامه eVisa به صورت آنلاین انجام می شود و پرداخت را می توان با PayPal (یا کارت اعتباری) انجام داد. مطمئن شوید که این روش را به طور کامل دنبال کرده اید و فراموش نکنید که الزامات دقیق را حتما مطالعه کنید. در حال حاضر، ملیت های زیر واجد شرایط دریافت eVisa هستند: چین، هند، سریلانکا، نپال، میانمار، بنگلادش، بوتان، صربستان و مونته نگروMontenegro .

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دریافت خدمات پزشکی در مالزی
دریافت خدمات پزشکی در مالزی

دلایل بی شماری برای اینکه مالزی مقصدی ایده آل برای گردشگری پزشکی است، وجود دارد. نکته منحصر به فرد این است که مالزی یکی از معدود کشورهای منطقه است که بخش گردشگری پزشکی آن توسط دولت کنترل می شود. ...

بیشتر بخوانید
با مالزی آشنا شوید
با مالزی آشنا شوید

مالزی کشوری زیبا و متنوع با نکات برجسته بسیار است. بسیاری از مناطق مختلف که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، این کشور را به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل کرده است. ...

بیشتر بخوانید
معرفی جزایر مالزی
معرفی جزایر مالزی

مالزی صدها جزیره دارد. برخی از آنها قابل سکونت و قابل عبور هستند و برخی هنوز کاوش نشده اند و قابل سکونت نیستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: