مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
خرید ماشین در مالزی

خرید ماشین در مالزی

اگر با یک بسته مهاجرتی به مالزی نیامده باشید، متوجه خواهید شد که خرید ماشین در اینجا بسیار گران است. اغلب مهاجران یک بار کمک هزینه ماشین را دریافت می کنند. اگر چنین کمک هزینه ای دریافت کنید، خوش شانس هستید.,اطمینان حاصل کنید که حداقل 50000 رینگیت دریافت می کنید زیرا  خرید یک ماشین نسبتا جدید با کمتر از این مقدار تقریبا غیرممکن است. اگر با یک بسته مهاجرتی اینجا نیستید یا کمک هزینه خودرو دریافت نکردید، مکان هایی  وجود دارد که بتوانید یک خودروی مقرون به صرفه پیدا کنید. یکی از این مکان ها Mudah.com.my است، یک بازار آنلاین با مجموعه عظیمی از خودروهای دست دوم. جای دیگری که می‌توانید درآن به دنبال ماشین‌های دست دوم بگردید، PJ Old Town است. هر یکشنبه می توانید از  ساعت  7:30 صبح  تا 12:30 ظهر از این بازار خودرو دیدن کنید.

خرید مبلمان و لوازم منزل در مالزی

قیمت مبلمان در مالزی در مقایسه با قیمت های ایالات متحده یا اروپا معمولا بسیار ارزان تر است.با این حال، اگر به دنبال مبلمان با کیفیت بالا هستید، آماده باشید تا کیف پولتان خالی شود زیرا قیمت ها معمولاً بسیار بالا هستند.مبلمان ساخته شده محلی معمولا ارزان تر از اقلام وارداتی هستند. مغازه های مبلمان نفیس و گرانقیمت  را می توان در سرتاسر کوالالامپور یافت، اما در خارج از کوالالامپور، بنگسار و آمپنگ دو منطقه ای هستند که فروشگاه های  مبلمان زیادی دارند. مبلمان مقرون به صرفه تر را می توان در Macy's یا IKEA خریداری کرد. همچنین  فروشگاه های  زنجیره ای بسیاری با عنوان «مبلمان طرح ایتالیا» وجود دارد، اما اغلب انها  در مالزی ساخته می‌شود (لورنزو یک نمونه است). معمولا همه افراد سبک خاص انها را دوست ندارند.

بیشتر مواقع نمایشگاه های اقلام زندگی در کوالالامپور برگزار می شودکه بسیاری از برندهای مبلمان محصولات خود را در آن به نمایش می گذارند. معمولاً می‌توانید از تخفیف‌های هنگفتی به‌ویژه روی ملافه، تشک، پرده و لامپ برخوردار شوید.


یکی دیگر از مزایای خرید مبلمان از  نمایشگاه خانه و زندگی این است که اغلب مواقع می توانید  انواع لوازم جانبی را همراه با خرید خود تهیه  کنید.یک بار وقتی تخت و تشک خود را از آنجا خریدیم، بالش و یک محافظ تشک رایگان هم دریافت کردیم.

یک سایت آنلاین محبوب برای خرید مبلمان ,Home24 است. سه وب سایت حراج محبوب دیگر هم Lelong، Mudah و Ebay هستند. Superbuy و Lazada هم دو فروشگاه آنلاین محبوب برای خرید لوازم الکترونیکی کوچک هستند.

لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی اغلب در مالزی بسیار گران هستند. به خصوص قیمت یخچال، ماشین لباسشویی، قهوه ساز، جاروبرقی و مایکروویو در مالزی در مقایسه با قیمت های آمریکا یا اروپا بالاتر است.این  قیمت های بالا بالاخص در فروشگاه‌هایی مانند Best Denky و Harvey Norman خود را نشان می دهد. بهتر است لوازم الکترونیکی را از فروشگاه های آنلاین بخرید.مثلا؛ ما یخچال و ماشین لباسشویی خودمان را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در Jintex Electronics، یک فروشگاه اینترنتی معروف که توسط گروه تعاونی اداره می شود، خریدیم.

مکان دیگری که ممکن است بتوانید وسایل خانه را با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید، از طریق اتاق های گفتگوی  Lowyat (بخش لوازم خانگی) است. اگرچه اینجا یک  فروشگاه اینترنتی نیست، اما همچنان می‌توانید این  اقلام را به صورت آنلاین خریداری کنید.

تفاوت مهم این است که اغلب به یکی از مغازه‌های متعدد در اطراف کوالالامپور می‌روید تا کالا را تحویل بگیرید (و پول را در محل پس از تحویل کالا پرداخت کنید، که به عنوان COD شناخته می‌شود - پرداخت نقد هنگام تحویل). تعداد افرادی که از طریق Lowyat کالا می فروشند و درب منزل شما تحویل می دهند روزانه  در حال افزایش است.بسیاری از فروشندگان در Lowyat خدمات مشابه اینترنتی را ارائه می دهند که ممکن است در کشور خود از انها ، استفاده کرده باشید. به عنوان مثال Maxx Audio (عضو htkaki;Lowyat)  محصولات صوتی با کیفیت بالا را به فروش می رساند.



این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هزینه ها و راهنمای زندگی در مالزی
هزینه ها و راهنمای زندگی در مالزی

مالزی سالانه میزبان بیش از 150000 دانشجوی خارجی از بیش از 140 کشور جهان است و مقرون به صرفه بودن یکی از مزیت های اصلی تحصیل در مالزی است . پایتخت کوالالامپور، حتی به عنوان دومین شهر به صرفه ی دانشجویی هم انتخاب شد، اما این موضوع تاثیری در کیفیت بالای زندگی ...

بیشتر بخوانید
پیدا کردن خانه در مالزی
پیدا کردن خانه در مالزی

شرایط و هزینه های خرید خانه در مالزی، روش های پیدا کردن خانه در مالزی ...

بیشتر بخوانید
زندگی در مالزی بدون نیاز به استخدام شدن
زندگی در مالزی بدون نیاز به استخدام شدن

شرایط پیدا کردن کار در مالزی و استخدام شدن، دریافت ویزای کاری مالزی، دریافت اقامت کاری مالزی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: