مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دریافت خدمات پزشکی در مالزی

دریافت خدمات پزشکی در مالزی

دلایل بی شماری برای اینکه مالزی مقصدی ایده آل برای گردشگری پزشکی است، وجود دارد. نکته  منحصر به فرد این است که مالزی یکی از معدود کشورهای منطقه است که بخش گردشگری پزشکی آن توسط دولت کنترل می شود. که این موضوع در مورد کیفیت، استانداردهای ایمنی و مقررات (قوانین مربوط به مراقبت های پزشکی) این صنعت به گردشگران اطمینان خاطر می دهد. مراقبت های بهداشتی مالزی تخصص هایی را در رشته های مختلف پزشکی ارائه می دهد و برخی از پیچیده ترین درمان ها را در سراسر جهان انجام می دهد. امروزه، مراقبت های پزشکی در مالزی همتراز با بهترین های پزشکی در جهان است. جایی که نوآوری و تخصص بین المللی نکته ای اساسی است. تعداد زیادی از متخصصان مشهور پزشکی که در مالزی کار می کنند در بهترین موسسات پزشکی جهان آموزش دیده اند. درمان ها در مراکز پیشرفته و مجهز به استانداردهای بین المللی انجام می شود.

مزایای مراقبت های پزشکی در مالزی در یک نگاه

بسیار مقرون به صرفه است. هزینه مراقبت های درمانی در مالزی کم است، به خصوص زمانی که بیمه درمانی شما هزینه درمان را به طور کامل یا جزئی بازپرداخت می کند. مالزی دارای هتل ها و استراحتگاه های افسانه ای است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری قرار دارند. که  مناسب استراحت و بهبودی پس از درمان هستند. در اغلب مواردآب و هوای گرمسیری  دوره بهبودی را تسریع می کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مالزی مسلط به زبان انگلیسی هستند، بنابراین لازم نیست نگران برقراری ارتباط باشید. سفر به مالزی نسبتا ارزان است. بلیط ها اغلب بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانید با خطوط هوایی لوکس پرواز کنید.

درمان پزشکی دراین  کشور دردسر کمی دارد. اکثر بازدیدکنندگان/بیماران می توانند 90 روز بدون نیاز به ویزا در مالزی بمانند. مالزی برخلاف بسیاری از کشورهای غربی تقریباً هیچ صفی ندارد. رزرو پزشکی مانند رزرو یک سفرتفریحی است و در بهترین زمانی که مناسب باشد درمان می شوید. علاوه بر درمانهای پیچیده، مالزی مکان بسیار خوبی برای درمان های استانداردتر مانند گذاشتن تاج، سفید کردن دندان، لیزر درمانی چشم ( لیزیک) و برداشتن زگیل و خال است.

گردشگری پزشکی در مالزی بسیار محبوب است. سالانه صدها هزار بیمار برای درمان به این  کشور سفر می کنند. پزشکان  آموزش بسیاری  دیده اند و کارنامه آنها پیش از آغاز درمان قابل  مشاهده است. سطح کیفی مراقبت بسیار بالا است. مالزی اخیراً به عنوان سومین کشور برتر جهان در  مراقبت های پزشکی انتخاب شد. در سال 2012، بیش از 650000 مسافر برای درمان به این کشور سفر کردند.


ارزش پول مالزی

درمان پزشکی در مالزی به معنای کیفیت بالا همراه با قیمت بسیار مناسب است. در حالی  که در بسیاری از کشورها هزینه های مراقبت های پزشکی بسیار بالا است، درمان در مالزی اغلب کسری از هزینه ای است که برای درمان مشابه در کشور خود می پردازید. در بسیاری از موارد می توانید هزینه های درمان خود را در خارج از کشور به طور جزئی یا کامل جبران کنید. از آنجایی که هزینه های مراقبت های پزشکی در مالزی بسیار پایین است، می توانید به راحتی درمان خود را با سفر به این کشور زیبا ترکیب کنید. بسیاری از گردشگران سفر خود را با بازدید از چندین نقطه مهم و به دنبال آن درمان و توانبخشی آغاز می کنند. مجموع هزینه های درمان، از جمله پرواز و اقامت، در نهایت در مقایسه با هزینه درمان در بیمارستانی در کشور خودتان، چندین برابر کمتر خواهد بود.

تعدد فرهنگ ها همراه با مهمان نوازی عالی در مالزی

مالزی مانند بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر، مردمی بسیار مهمان نواز دارد. خدمات زیاد و فضای دلپذیر، اقامت در بیمارستان یا کلینیک را به یک تجربه بسیار خوشایند تبدیل می کند. اتاق ها بسیار لوکس مبله شده اند و مجهز به تمام امکانات مدرن هستند. و مانند  هتل ها و استراحتگاه ها ، اغلب بالکنی با چشم اندازهای فوق العاده دارند. از آنجایی که مردم در مالزی به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارند، در طول دوره درمان و نقاهت زبان مانعی  بین شما و آنها نیست. این موضوع باعث می شود که بیماران حتی اگر از سرزمینی ناشناخته و دور باشند، به سرعت احساس راحتی کنند. هنگامی که تصمیم به انجام درمان در مالزی می گیرید، میتوانید با اطمینان به  یکی از متخصصان پرشمار موجود، اجازه دهید تمام جنبه های سفر شما را کنترل کنند. از ورود به فرودگاه تا خروج، حین درمان و پس از آن و در طول توانبخشی همه چیز تا آخرین جزئیات مدیریت خواهد شد. و از تفاوت درمان با درمان مشابه در کشور خود شگفت زده خواهید شد.

جاذبه های توریستی مالزی

مالزی مقصدی بسیار محبوب برای تعطیلات است. هر ساله میلیون ها مسافر تعطیلات خود را در این کشور استوایی زیبا می گذرانند. بازدید از این کشور مملو از نکات برجسته است و مکان ایده آلی برای بهبودی پس از درمان پزشکی است. ارائه دهندگان گردشگری پزشکی در مالزی در سازماندهی تعطیلات فوق العاده همراه با درمان, تخصص دارند.  همچنین خودتان می توانید سفری بیادماندنی ترتیب دهید و درمان خود را جداگانه برنامه ریزی کنید.

مالزی از نظر گردشگری پزشکی بسیار محبوب است. چند سال پیش خیلی ها مالزی را کشوری با مراقبت های با کیفیت بالا تصور نمی کردند. گردشگران پزشکی برای درمان های خود به مالزی می آیند زیرا علاوه بر کیفیت بالای مراقبت های ارائه شده، می توانید تعطیلات بسیار خوبی را نیز داشته باشید. این کشور عجیب و غریب به خاطر تضادهای بزرگش شناخته شده است.در این کشور کلان شهرهای مدرن با مراکز خرید بی پایان، و همچنین جنگل های اصیل و جزایر انبوه زیبا و تعداد زیادی هتل و اقامتگاه مجلل 5 ستاره و همچنین مهمانخانه های بسیار مقرون به صرفه پیش روی شماست. مالزی با جاذبه های بسیار زیبا، بهترین کشور برای بهبودی پس از جراحی است. پس از توانبخشی،  و قبل از پرواز به کشور خود، کاملاً بهبود یافته و انرژی خواهید گرفت.

خورشید، دریا و سواحل 

مالزی چندین جزیره گرمسیری زیبا دارد که می توانید در آن هااستراحت و تفریح  کنید. استراحتگاه های مجلل اغلب دارای آبگرم خوب هستند که در آن طیف وسیعی از ماساژهای فوق العاده و سایر درمان ها را در اختیار دارید. بیشتر جزایر را می توانید به طور مستقل با ماشین کرایه ای یا موتور سیکلت کاوش کنید. جزایر دیگر آنقدر کوچک هستند که حتی جاده های آسفالته هم ندارند. در این جزایر  می توانید از آفتاب گرفتن، غواصی در سطح آب  و غواصی در عمق  لذت ببرید. هر جزیره چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد. به ویژه پنانگ و لنکاوی در سمت غربی شبه جزیره توصیه می شود. پرهنتیان، ردانگ و تیومان جزایر بسیار محبوبی در سمت شرقی شبه جزیره هستند. کسانی که بودجه سفر بیشتری دارند می توانند جزایر اطراف صباح را در جزیره بزرگ بورنئو در نظر بگیرند. نمونههایی از جزایر با اقامتگاههای 5 ستاره با کیفیت بالا هم در اطراف بورنئو، لانکایان، ماتاکینگ، کاپالای و پولائو گایا هستند.


ماجراجویی بزرگ

مالزی دارای چندین شگفتی طبیعی است.  جنگل های بارانی 130 میلیون ساله که زیستگاه برخی از منحصر به فرد ترین گونه ها مانند رافلزیا هستند. بزرگترین گل جهان، گیاه پارچ زیبا، میمون های پروبوسیس، میمون های برگ تاریک، آهو موش، شاخ کرگدن سوماترایی، پلنگ ابری، خرس خورشیدی، اورانگوتان و فیل کوتوله.را بیایید و غارهای مولو را کشف کنید. بزرگترین اتاق غار جهان، کوه کینابالو. بلندترین کوه در جنوب شرقی آسیا، در Sungai Sedim، کداه، طولانی ترین راهپیمایی تاج پوشش جهان به ارتفاع 950 متر بر فراز جنگل های بارانی و بسیاری موارد دیگر را در آنجا خواهید دید. پارکهای ملی مانند تامان نگارا، پارک ملی باکو، انداو-رومپین و دره دانوم همگی دارای جنگلهای بکر و دست نخورده هستند و همگی نمونههای شگفتانگیزی از اکوسیستم غنی و گنجینههای طبیعی مالزی هستند.

بزرگترین جاذبه ها

کوالالامپور شهری پر از شاهکارهای  معماری است. بزرگترین جاذبه  شهر برج های دوقلوی پتروناس است،یکی از بلندترین ساختمان های جهان. از دیگر جاذبه های محبوب این شهر می توان به محله چینی ها، بازار مرکزی، میدان مردکا و باغ های دریاچه اشاره کرد. یکی دیگر از جاذبه های بسیار محبوب در شهر، تنوع مراکز خرید است. کوالالامپور امکانات خرید فوق العاده ای را ارائه می دهد.

میراث فرهنگی 

مالزی دارای چندین قوم است که با هم ترکیب فرهنگی رنگارنگی را تشکیل می دهند. بیشترین جمعیت در مالزی عبارتند از: مالایی، چینی، هندی و افراد بومی مختلف. هر قومی سنت های خاص خود را دارد و می توانید هر سال چندین جشن و جشنواره را تجربه کنید. علاوه بر این، این کشور نیز در طول سال ها تحت تاثیر، تآثیرات خارجی  شکل گرفت. یک دوره پرتغالی، یک دوره هلندی و - اخیراً - دوره ای تحت سلطه بریتانیا بود. مالزی دارای چندین ویژگی برجسته فرهنگی است. هر دو مرکز تاریخی جورج تاون (پنانگ) و مالاکا به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شدند. مالزی چندین موزه خوب داردکه اغلب می توانید به صورت رایگان یا با هزینه کم از آنها بازدید کنید. در این موزه ها با فرهنگ زیبای این کشور آشنا خواهید شد. بهترین تجربه فرهنگی در اقامت خانگی  است. اینجا با یک خانواده محلی اقامت خواهید کرد و ضمن لذت بردن از سبک زندگی آرام محلی، با سنت های آنها آشنا خواهید شد. برنامه اقامت در خانه مالزی  تحت کنترل دولت است که چندین مقصد اقامت در خانه با دقت انتخاب شده است.

کیفیت مراقبت های خصوصی پزشکی در مالزی

مراقبت های پزشکی و دندانپزشکی ارائه شده توسط مؤسسات مراقبت های بهداشتی در مالزی با کشورهای کاملاً توسعه یافته برابری می کند. هزینه ها به طور قابل توجهی کمتر از سایر کشورهای منطقه است و تنها کسری از قیمت های  ایالات متحده و اروپا است. پزشکان و متخصصان مالزیایی بسیار آموزش دیده اند و اغلب در بیمارستان های دانشگاهی کشورهایی مانند استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده آموزش می بینند. کلیه مؤسسات خصوصی در مالزی تحت قانون تأسیسات و خدمات بهداشتی و درمانی 1998 و مقررات تأسیسات و خدمات بهداشتی خصوصی 2006 هستند.

بسیاری از بیمارستان های خصوصی دارای مجوز از نهادهای ملی و یا بینالمللی معتبر شناخته شده توسط انجمن بینالمللی کیفیت در مراقبتهای بهداشتی (ISQua) هستند. به عنوان مثال می توان به استانداردهای جامعه مالزی برای کیفیت در سلامت (MSQH) اشاره کرد. استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان، کمیسیون بین المللی مشترک (JCI) و سایر نهادهای اعتباربخشی بین المللی. به این ترتیب بیماران با  کیفیت و ایمنی مطلوب بیمه می شوند. در مالزی، شورای مسافرتی بهداشت و درمان مالزی یا MHTC،  زیر مجموعه   وزارت بهداشت مالزی است ،که با هر چیزی که مربوط به گردشگری پزشکی در مالزی است، سروکار دارد.

یکی از بزرگترین مزیت های گردشگری پزشکی در مالزی این است که می توانید پس از درمان در مقصد گردشگری  لذت بخش بهبود پیدا کنید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هرگز نباید اقدامات پزشکی درخارج از کشور ساده در نظر گرفته شود. آماده سازی مناسب برای سفر  ضروری است. هنگام برنامه ریزی سفر درمانی به مالزی، باید خود را از قبل به خوبی آماده کنید.باید در مورد این کشور، رسم و رسومات و سایر موارد مرتبط مطالعه کنید. در زیر راهنمای مواردی  که بایداز قبل بدانید را برایتان جمع آوری کرده ایم.


همه چیز با جمع آوری اطلاعات مرتبط به درمان شروع می شود. تحقیق کنید  که آیا درمان در شرایط شما بهترین راه حل است و خطرات این روش را بسنجید. مشاوره های پیشرفته ای در مورد روش درمان داشته باشید تا همه موارد از قبل شناخته شده باشد، بنابراین بهتر است زمانی که در مالزی هستید متوجه باشید که درگیر چه موردی هستید تا با تماس با ارائه دهنده خدمات درمانی، از تمام هزینه های درمان خود  مطلع شوید، همچنین دریابید که آیا سفر تان (تا حدی) توسط بیمه گر شما پوشش داده می شود یا خیر.

به پزشک خود مراجعه کنید و برنامه های خود را برای  درمان پزشکی در خارج از کشور را برایش توضیح دهید. توجه داشته باشید که چون مالزی هنوز یک مقصد پزشکی نسبتا ناشناخته است. ممکن است در مورد برنامه های خود با کمی شک و تردید مواجه شوید. هنگامی که همه چیز را به خوبی آماده کردید، وقت آن است که با مقامات بهداشتی در مالزی تماس بگیرید و ببینید برای بهترین درمان می توانید به کدام مرکز مراجعه کنید. سپس با آن موسسه تماس بگیریدو تحقیق کنید که گزینه های پیش رویتان کدام است و سابقه و شهرت موسسه خدمات درمانی چگونه است، وجهه و سوابق حرفه ای متخصص درمان و در نهایت، هزینه کل این روش چقدر خواهد بود.

ممکن است درمان های بزرگ، این ارزش را داشته باشد که ابتدا به صورت آزمایشی به مالزی سفر کنیدتا این کشور را بشناسید وشخصا از موسسه مراقبت های بهداشتی بازدید کنید. همچنین می توانید با متخصص در مورد روش درمان خود صحبت کنید. از آنجایی که مردم  مالزی انگلیسی صحبت میکنند، میتوانید از طریق اسکایپ با موسسه تماس بگیرید. همیشه می توانید اطلاعات دیگر مورد نیاز را با تماس با خط مراقبت MHTC (تلفن: +603,272 68 688) بررسی کنید. آنها ترتیب همه کارها در مورد گردشگری پزشکی به مالزی را می دهند و می توانندارتباط  شما را با موسسات مناسب بر قرار کنند.

چه درمانی  برای شما بهتر است؟

در هنگام سفر پزشکی می توانید در بسیاری از موارد صرفه جویی کنید، اما در کیفیت درمان نه. البته،باید تحقیق کنید که آیا می توانید درمان مشابهی را با قیمتی بهتر در موسسه دیگری با همان کیفیت انجام دهید؟ بهترین درمان درمانی است که در آن پس از جراحی به طور کامل بهبود یافته و پس از بهبودی سریع به طور کامل به امور خود رسیدگی کنید. به همین دلیل، فقط باید به مراقبان واجد شرایط در موسسات معتبر مراجعه کنید. از تخلفات دوری کنید؛ زیرادر آسیای جنوب شرقی نیز با آن موجه خواهید شد. سلامتی خود را به خطر نیندازید. مراقبت های بهداشتی مالزی که توسط MHTC توصیه می شود، همه آزمایش شده اند و مراقبت های با کیفیت بالا را ارائه می دهند.

در طول بررسی اولیه، این شما هستید که تعیین می کنید که دقیقاً چه درمانی لازم است. پس از دریافت مشاوره در مورد درمان، با پزشک خانوادگی خود مشورت کنید یا نظر شخص دومی را دریافت کنید. سپس مراکز درمانی در منطقه خود را جستجو کنید و ببینید آیا می توانید درمان را در آنجا انجام دهید. مهم است که تعیین کنید با چه سرعتی می توانید درمان شوید، هزینه درمانتان چقدر است و آیا می توانید غرامت های بعد از درمان را مطالبه کنید.

اگر لیست انتظار طولانی است، اگر قیمت درمان بالا است یا اگر بیمه درمانی شما هزینه ها را پوشش نمی دهد، در این صورت ممکن است بتوانید مرکز درمانی در خارج از کشور پیدا کنید. هنگام انتخاب  درمان در مالزی، ابتدا باید بفهمید که کدام متخصص و کدام بیمارستان نیازهای شما را برآورده می کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هزینه ها و راهنمای زندگی در مالزی
هزینه ها و راهنمای زندگی در مالزی

مالزی سالانه میزبان بیش از 150000 دانشجوی خارجی از بیش از 140 کشور جهان است و مقرون به صرفه بودن یکی از مزیت های اصلی تحصیل در مالزی است . پایتخت کوالالامپور، حتی به عنوان دومین شهر به صرفه ی دانشجویی هم انتخاب شد، اما این موضوع تاثیری در کیفیت بالای زندگی ...

بیشتر بخوانید
ویزای توریستی مالزی
ویزای توریستی مالزی

بطور کلی برای هراتباع خارجی که وارد مالزی می شوند مانند سایر کشورها، گذرنامه بین المللی یا مدارک مسافرتی معتبر که توسط دولت مالزی و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، مورد نیاز است. در هنگام ورود گذرنامه باید دارای صفحات کافی برای مهر زدن باشد و در ...

بیشتر بخوانید
خرید ماشین در مالزی
خرید ماشین در مالزی

شرایط خرید ماشین و لوازم منزل در مالزی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: