مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
با مالزی آشنا شوید

با مالزی آشنا شوید

مالزی کشوری زیبا و متنوع با نکات برجسته بسیار است. بسیاری از مناطق مختلف که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، این کشور را به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل کرده است. با این حال، مالزی کاملاً به گردشگری وابسته نیست. اقتصاد این کشور سال هاست که قوی پیش می رود. بر خلاف آنچه برخی از مردم (هنوز) معتقدند، مالزی یک کشور جهان سوم نیست. این کشور در 50 سال گذشته خود را بسیار توسعه داده است و این موضوع  هنگام بازدید از آن به وضوح قابل توجه است. به خصوص در پایتخت مالزی، کوالالامپور، ساختمان های مدرن، سیستم حمل و نقل ریلی مدرن، مراکز خرید بی شمار مجلل و اتومبیل های گران قیمت بی شماری را در جاده ها خواهید دید. زندگی خارج از پایتخت اغلب کمتر توسعه یافته است. اما حتی در آنجا هم دیگر زمانی  که مردم فقط توانایی خرید موتورسیکلت را داشته باشند، مدت هاست که گذشته است.

مالزی در کجا واقع شده است؟

مالزی در جنوب شرقی آسیا، بین سنگاپور، تایلند و اندونزی واقع شده است. جزیره بزرگ بورنئو با برونئی و اندونزی مشترک است و از شمال با فیلیپین هم مرز است. نقشه مالزی را بررسی کنید تا تصور  بهتری در مورد موقعیت مالزی پیدا کنید. گردشگری منبع درآمد مهمی در مالزی است.

در چند سال اخیر مالزی برای گردشگران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.  و دلیل آن تا حدی روابط عمومی مثبت (توسط دولت و چنین وبسایتهایی ) است، اما  به این دلیل نیز  هست که پرواز به آن سوی جهان روز به روز مقرون به صرفهتر میشود. مالزی کشوری مناسب برای تمامی گردشگران است.  این کشور مقصدی عالی برای کوله گردها،  گروه ها، زوج ها و خانواده های دارای فرزند است. هرازگاهی جاذبه های جدیدی در مالزی کشف می شود. جاذبه های موجود مرتباً ارتقا یا بازسازی می شوند. اقامت در مالزی اغلب در مقایسه با کشورهای همسایه بسیار مقرون به صرفه است. اگرچه قیمت ها در چند سال گذشته افزایش یافته است، اما هنوز به طور معقولی ارزان است.




50 سال استقلال مالزی

مالزی در سال 2007،  سالگرد استقلال 50 ساله اش را جشن گرفت و  کمپینی بزرگ به نام 'Visit Malaysia 2007' به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگر  به این کشور راه اندازی کرد. در طول سال 2007 مالزی جشنها و رویدادهای بسیاری را بهطور عمده در پایتخت کوالالامپور برگزار کرد. در سال 2007، در مجموع 20.9 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کردند که نسبت به کل بازدیدکنندگان در سال 2006، 3.4 میلیون افزایش گردشگر داشت. این 20.9 میلیون گردشگر در طول اقامت خود در مالزی در سال 2007 در مجموع 50 میلیون رینگیت هزینه کردند. تعداد گردشگران همواره در حال  افزایش  است. تقریباً 25 میلیون گردشگر در سال 2010 از مالزی بازدید کردند. در زیر اسکرین شاتی از ورود بازدیدکنندگان در طول سال ها و میلیاردها رینگیت مربوطه که توسط آن گردشگران خرج شده است را برایتان نمایش داده ایم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزای توریستی مالزی
ویزای توریستی مالزی

بطور کلی برای هراتباع خارجی که وارد مالزی می شوند مانند سایر کشورها، گذرنامه بین المللی یا مدارک مسافرتی معتبر که توسط دولت مالزی و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، مورد نیاز است. در هنگام ورود گذرنامه باید دارای صفحات کافی برای مهر زدن باشد و در ...

بیشتر بخوانید
دریافت خدمات پزشکی در مالزی
دریافت خدمات پزشکی در مالزی

دلایل بی شماری برای اینکه مالزی مقصدی ایده آل برای گردشگری پزشکی است، وجود دارد. نکته منحصر به فرد این است که مالزی یکی از معدود کشورهای منطقه است که بخش گردشگری پزشکی آن توسط دولت کنترل می شود. ...

بیشتر بخوانید
معرفی جزایر مالزی
معرفی جزایر مالزی

مالزی صدها جزیره دارد. برخی از آنها قابل سکونت و قابل عبور هستند و برخی هنوز کاوش نشده اند و قابل سکونت نیستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: