مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

 در صورتی که به دنبال کسب اقامت فرانسه هستید، شش روش اصلی جهت دریافت اقامت و پاسپورت فرانسه وجود دارد. این شش روش اصلی تولد، ازدواج، پناهندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری می باشند. اقامت فرانسه از طریق خرید ملک زیر مجموعه روش سرمایه گذاری در فرانسه قرار می گیرد. شما به عنوان یک خارجی اجازه خرید ملک در فرانسه را دارید. البته این خرید ملک منجر به کسب اقامت دائم فرانسه برای شما نمی شود. در صورتی که به دنبال خرید ملک در فرانسه هستید، پیشنهاد می شود ابتدا از روش خود حمایتی فرانسه استفاده کنید و به اقامت فرانسه دست پیدا کنید. هنگامی که از طریق این روش به اقامت فرانسه رسیدید می توانید در این کشور خرید ملک داشته باشید. یکی دیگر از روش هایی که پیشنهاد می شود دریافت اقامت فرانسه و مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل در فرانسه می باشد.

به طور کلی با کسب اقامت دائم در کشور های اروپایی امکان تحصیل رایگان برای فرزندان فراهم می شود.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در فرانسه

  • گذرنامه یا شناسه معتبر
  • حساب بانکی فرانسوی
  • ثبت آدرس
  • پیش تایید وام مسکن
  • سند ملک (سند مالکیت)
  • قرارداد فروش اولیه
  • طرح بررسی اموال
  • تمکن مالی و مدارک اثبات وجه
  • شماره شناسایی مالیاتی (TIN)
  • وکالتنامه (در صورت وجود)
  • بیمه

مراحل قانونی خرید ملک در فرانسه

 خرید ملک در فرانسه همانند اکثر کشورهای جهان دارای مراحل حقوقی و قانونی خاصی می باشد. البته اقامت فرانسه از طریق خرید ملک به خریداران املاک اعطا نمی گردد ولی در صورتی که به دنبال خرید ملک در فرانسه هستید در قدم اول باید ثابت شود که از نظر قانونی و همچنین از نظر اداره شهرداری هیچ منعی جهت معامله ملک مورد نظر وجود ندارد. این مسئله بسیار مهمی می باشد که بسیاری افراد با آن درگیر هستند و بنابراین پیشنهاد می شود جهت کسب اقامت فرانسه از طریق خرید ملک و همچنین روش خود حمایتی فرانسه از خدمات مشاوره ای منحصر به فرد  استفاده کنید.

هزینه های خرید ملک و اجاره ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه دارای هزینه های خاصی می باشد. قبل از بررسی این هزینه های جانبی در ابتدا به قیمت ملک در فرانسه می پردازیم. در صورتی که به دنبال کسب اقامت فرانسه از طریق خرید ملک هستید دانستن این موضوع می تواند به شما کمک شایانی بکند که قیمت املاک با توجه به موقعیت جغرافیایی و شهر، امکانات موجود در ملک مورد نظر، سال ساخت آن ملک و همچنین متراژ آن ملک کاملا متغیر می باشد. البته در سال های گذشته تقاضا جهت خرید ملک در فرانسه کاهش پیدا کرده است. طبق آخرین آمار دریافتی از بانک ها در این کشور نرخ تقاضای وام جهت خرید ملک در فرانسه حدود 42٪ کاهش پیدا کرده است. در جدول زیر قیمت خرید املاک در فرانسه ذکر شده است.

قیمت

خرید آپارتمان

10,375.63  یورو

هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

7,349.21  یورو

هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از شهر

 

 قیمت خانه در فرانسه به پول ایران چقدر است؟

برای محاسبه قیمت خانه در فرانسه به پول ایران، باید به این نکته توجه داشت که عوامل اقتصادی متعددی بر این مسئله تاثیرگذار می باشد. مثلاً مهم ترین عامل، نوسانات ارزی است. در طول سال های گذشته، قیمت ارز در ایران تغییرات و نوسانات زیادی را تجربه کرده و همین امر موجب شده تا افرادی که می خواهند از طریق سرمایه گذاری در کشورهای دیگر، اقامت آن کشورها را به دست بیاورند، همواره نگران کم شدن سرمایه خود و تغییر قیمت ها به دلیل التهابات ارزی در ایران باشند.

 مزایای اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

کشور زیبا و توریستی فرانسه از کشورهای قدیمی عضو اتحادیه اروپا می باشد. درست است که متقاضیان به طور مستقیم به اقامت فرانسه با خرید ملک دست نمی یابند ولی می توانند با استفاده از دیگر مسیرهای اقامتی نظیر ثبت شرکت در ملکی که خریداری نموده اند، اقامت دریافت نماید. قطعا زندگی و خرید ملک در این کشور پیشرفته و صنعتی فرانسه مزایای بسیاری برای متقاضیان به همراه دارد که از بهرهمندی از مزیت های ویزای شنگن می توان به عنوان یکی از برترین مزایای خرید ملک فرانسه نام برد. در زیر به برخی از مزایای خرید خانه در فرانسه و اقامت در این کشور اشاره شده است:

  • اجازه برای ثبت شرکت در فرانسه
  • عدم حضور در فرانسه
  • امکان اجاره ملک و کسب درآمد
  • عدم نیاز به سابقه سفر به فرانسه
  • امکان دریافت وام بانکی در صورت ثبت شرکت در فرانسه
  • عدم تاثیر سابقه ریجکتی متقاضی در روند پرونده
  • اخذ گواهینامه بین المللی رانندگی
  • امکان برخورداری از خدمات بیمه پزشکی رایگان در فرانسه


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: