مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش اول)

ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش اول)

به‌ هنگام انتخاب شغلی برای خود، انگیزه‌های شخصی‌مان باید در فهرست اولویت‌های اصلی زندگی‌مان باشد، اما امتیازات مالی را هم باید در نظر گرفت. ما دوست نداریم برای رسیدن به شایستگی‌های آموزشی و حرفه‌ای، کلی تلاش کنیم و در انتها، شغلی بدست آوریم که فقط بتوانیم قبض‌های‌مان را پرداخت کنیم. فرصت‌های شغلی در بریتانیا بی‌شمار است و حقوق‌ها آنقدر بالا هستند که خواسته‌های مالی شما را برآورده کنند. اما اگر نمی‌دانید کدام شغل برای شما درآمد بیشتری به‌همراه دارد، در این مقاله، پُردرآمدترین شغل‌ها را در بریتانیا بر اساس حقوق هفتگی معرفی می‌کنیم.

10 شغل پردرآمد در بریتانیا

کنترل‌ کننده‌ی امنیت پرواز

کنترل‌کننده‌ی امنیت پرواز، مسئولیت بالایی بر شانه‌های خود احساس می‌کند، چون کار او برای امنیت افرادی که از هواپیما به‌عنوان وسیله‌ی حمل و نقل استفاده می‌کنند، ضروری است. برای انجام این شغل، فرد باید دارای مهارت‌های رهبری فوق‌العاده بالا و آمادگی‌های حرفه‌ای و ذهنی باشد.

این مسئولیت بزرگ، طبعاً حقوق بالایی را هم طلب می‌کند. اگر به‌ عنوان یک کنترل‌ کننده‌ی امنیت پرواز در بریتانیا کار کنید، هفته‌ای حدوداً 1960 پوند بدست می‌آورید که این میزان حقوق، این شغل را به پردرآمدترین شغل در بریتانیا تبدیل می‌کند.

برای بدست آوردن این شغل، غالباً نیازی به مدرک خاصی ندارید، اما امتحان‌ها، تست‌ها و جلسات تمرینی زیادی هست که باید در آن‌ها شرکت کنید. دقت داشته باشید که بدست آوردن این شغل، کار آسانی نیست و رقابت شدیدی در بین متقاضیان برای کسب این شغل وجود دارد.

مدیر اجرایی

مدیر اجرایی، مسئول سازماندهی و هماهنگی تمام فعالیت‌های مالی یک شرکت است. او تلاش می‌کند این اطمینان خاطر را بوجود آورد که شرکت به اهداف مالی خود می‌رسد و تصمیم‌های مهمی می‌گیرد که از استراتژی‌های برنامه‌ریزی‌های مالی روزانه تا بلندمدت متغیّر است. وظیفه‌ی او همچنین ملاقات با مدیران ارشد و روسای دپارتمان‌های خاص شرکت و نظارت بر فعالیت‌های آن‌هاست.

اگر این شغلی است که تصمیم گرفته‌اید آن را انتخاب کنید، پس تصمیم خوبی گرفته‌اید، چون مدیران اجرایی، در میان پُردرآمدترین شغل‌های موجود در بریتانیا قرار می‌گیرند. تخمین زده شده که یک مدیر اجرایی، هفته‌ای حدوداً 1725 پوند بدست می‌آورد.

معمولاً، داشتن مدرکی در شاخه‌های مرتبط با اقتصاد و حداقل 3 سال تجربه‌ی کاری، برای گرفتن این شغل ضروری است. علاوه بر داشتن مدرک، کارفرمایان به‌دنبال افرادی با مهارت‌های شخصی و رهبری بالا هستند.




خلبانان هواپیما و مهندسان پرواز

امروزه، هواپیما وسیله‌ی شایع سفر از مکانی به مکان دیگر است. انگلستان دارای یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های پروازی در جهان، بر حسب شبکه‌ی گسترده‌ای از خطوط هوایی و زیرساخت‌های مُدرن آن است. به طرز مشابهی، صنعت مهندسی پرواز در بریتانیا، کاملاً پیشرفته است و به مهندسان برای بررسی پیوسته‌ی نگهداری از هواپیماها به‌شدت نیاز است.

اگرچه کار در این صنعت سخت است، چون شما مسئول زندگی افراد بسیاری هستید و علاوه بر آن، برنامه‌های سختی وجود دارد که باید روزانه به آن‌ها عمل کنید، اما این شغلی است که با توجه به امتیازات مالی آن، ارزش کار کردن را دارد. بر اساس محاسبات رسمی، خلبانان هواپیما و مهندسان پرواز، به طور متوسط هفتگی 1491 پوند بدست می‌آورند.

برای استخدام شدن، مهندسان پرواز باید حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته‌ی مهندسی پرواز و تجربه‌ی کاری مرتبط باشند، در حالیکه خلبانان هواپیما به آموزش‌های خاصی برای خلبان شدن و چندین ساعت آموزش‌های پروازی برای گرفتن مجوز پرواز نیاز دارند.

مدیر فروش و بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی برای گسترش یک شرکت و حفظ اعتبار و وجهه‌ی آن در بازار، بسیار مهم است. بنابراین، به افرادی که دارای توانایی‌های حرفه‌ای برای طراحی و ساماندهی کمپین‌های بازاریابی و فروش هستند، به‌شدت نیاز است.

بواسطه‌ی اهمیت این شغل در شرکت‌ها، مدیر فروش و بازاریابی، جزو پردرآمدترین شغل‌ها در بریتانیا به حساب می‌آید.

مطابق با محاسبات رسمی، یک مدیر فروش و بازاریابی، هفته‌ای 1397 پوند بدست می‌آورد. برای گرفتن این شغل، شما باید غالباً دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط با اقتصاد باشید. با این حال، مدارک دیگر هم در صورتی قابل‌قبول است که تجربه‌ی کاری مرتبط با این رشته را داشته باشید.

متخصصان حقوق

گرفتن مدرک در رشته‌ی حقوق، فرصت‌های شغلی بی‌شماری را در حوزه‌های گوناگون، پیش روی شما قرار می‌دهد. علاوه بر تنوع فرصت‌های شغلی، داشتن مدرک در رشته‌ی حقوق، به شما کمک می‌کند شغلی با درآمد بالا داشته باشید. تخمین زده شده که یک فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق، به طور متوسط 1349.3 پوند در هفته بدست می‌آورد.

برای وارد شدن به این شغل، غالباً باید مدرک کارشناسی در رشته‌ی حقوق داشته باشید. اگر مدرک بالاتری در رشته‌ی حقوق داشته باشید، احتمالاً شغل بهتر با درآمد بیشتری خواهید داشت.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرهنگ مردم انگلستان
فرهنگ مردم انگلستان

بریتانیا بزرگ‌ترین جزیره‌ی قاره‌ی اروپاست و از 4 کشور تشکیل شده است: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و خیلی از جزایر سراسر جهان. بریتانیا توسط آب محاصره شده و فقط یک مرز خشکی با ایرلند دارد. ...

بیشتر بخوانید
آب و هوای کشور انگلستان
آب و هوای کشور انگلستان

در این بخش از آب و هوای انگلستان و علاقه انگلیسی ها به خانواده ی سلطنتی به شما می گوییم و تفاوت انگلستان و بریتانیا ...

بیشتر بخوانید
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: