مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
یازده دلیل برای تحصیل در کانادا

یازده دلیل برای تحصیل در کانادا

اگر به دنبال مقصدی برای ادامه ی تحصیل می گردید، ما در این مقاله یازده دلیل را به شما خواهیم گفت که کشور کانادا یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

 تحصیل در کانادا - اجازه ی کار حین تحصیل

در مقاصد دیگر تحصیلی شما اجازه ی کار نخواهید داشت و اگر اجازه ی کار به شما داده شود، در زمینه ها و فعالیت های مشخصی خواهد بود. در کشور کانادا میزان درآمد شما با دانش شما رابطه ی مستقیم دارد و می توانید با اجازه ی کاری که دارید، هزینه های تحصیل و زندگی خود را تا حد زیادی پرداخت کنید و تجربه ی کاری نیز به دست آورید و با بازار کار کشور کانادا آشنا شوید، این یکی از یازده دلیلی است که کشور کانادا مقصدی عالی برای ادامه ی تحصیل شما خواهد بود.درباره ی شرایط کار در حین تحصیل بیشتر بدانید.

تحصیل در کانادا -  شهریه ی مقرون به صرفه ی دانشگاه ها

واقعیت این است که به عنوان یک دانشجوی بین المللی شهریه ای که پرداخت می کنید بیشتر از یک دانشجوی کانادایی است، اما هزینه ی تحصیل در همان رشته در کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا و انگلستان بیشتر خواهد بود و با توجه به دلیل اول، در کانادا شما کسب درامد خواهید داشت نه فقط پرداخت...

  شما بیش از نیم میلیون همراه خواهید داشت

شما تنها نخواهید ماند.حدود نیم میلیون دانشجوی بین المللی در کشور کانادا مشغول به تحصیل هستند و هریک داستان خود را دارند. شما روزانه با آنها برخورد خواهید داشت و این افراد دغدغه های شما را درک می کنند زیرا همین نگرانی ها را داشته اند.

تحصیل در کانادا -  تحصیلاتی با بهترین شرایط و امکانات را خواهید داشت

در میان دلایل تحصیل در کانادا، یکی از دلایل این است که، دانشگاه ها و کالج های کانادا رتبه های برتر دنیا را به خود اختصاص داده اند و به روزترین امکانات آموزشی را برای شما فراهم می کنند. این دانشگاه ها بهترین اساتید دنیا را جذب کرده اند و با کمک آنها رشته ها و برنامه های تحصیلی را به شما پیشنهاد می دهند که بتوانید اقتصاد دنیا را دگرگون کنید. باور کردنش سخت است ولی بعد از اتمام دوره ی تحصیل شما باهوش تر خواهید شد و آماده می شوید که شغل خود را در کشور کانادا داشته باشید. 




تحصیل در کانادا -می توانید وارد بازار کار کشور کانادا شوید

کشورهای دیگر از جمله انگلستان و آمریکا بعد از فارغ التحصیلی از شما می خواهند که کشورشان را ترک کنید و یا شرایطی سختی را برای ورود به بازار کار و اقامت برای شما در نظر می گیرند، بهتر است در این مورد از کشور کانادا الگوبرداری کنند. شرایط اجازه ی کار تا سه سال بعد از فارغ التحصیلی به چه صورت است؟ 

در اینجا می توانیم به شما بگویم که این اجازه ی کار برای شما این شرایط را فراهم می کند تا در هر شغلی که می خواهید فعالیت داشته باشید، و امکان تغییر کارفرما را دارید و با بدست آوردن تجربه در شغل های متفاوت، شانس خود را برای دریافت اقامت کانادا افزایش می دهید.

تحصیل در کانادا -می توانید به کانادا مهاجرت کنید

اقامت دائم کانادا به چه معنی است؟ این اجازه به این معنی می باشد که شما در کشور کانادا زندگی می کنید ، اجازه ی کار دارید و از امکانات رفاهی –اجتماعی و خدمات سلامت برای همیشه بهره مند خواهید شد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی یا فارغ التحصیل، کشور کانادا حضور شما را ارج می نهد. روش Express Entry امتیاز بالایی را برای افرادی که در کانادا تحصیل کرده اند و یا تجربه ی کار در کانادا را دارند(در حال حاضر شما هردو را دارید)، و با در نظر گرفتن سطح زبانی شما و فاکتور سن در نظر گرفته است .اگر شرایط Express Entry  برای شما مناسب نیست، استان های کانادا اقامت دائم از طریق برنامه ی Provincial Nominee Programs  را به شما پیشنهاد می دهند.

تحصیل در کانادا -شما می توانید با خانواده به کانادا بیایید

بیایید یک قدم به عقب برگردیم، درباره ی شرایط کاری و دریافت اقامت دائم صحبت کردیم و حالا یکی از مهم ترین دلایلی که تحصیل درکانادا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. در هنگام شروع تحصیلتان در کشور کانادا می توانید با  شریک قانونی خود ، همسرتان به کشور کانادا بیایید و کشور کانادا اجازه ی  کار نامحدود را به همراه شما می دهد و اگر فرزند دارید، آن ها می توانند در مدارس دولتی در مقاطع دبستان و راهنمایی تحصیل کنند.

تحصیل در کانادا -می توانید مسافرت کنید

در کانادا 6 منطقه ی  زمانی وجود دارد... مناطق برفی، ساحل های شنی، شهرهای مختلف و مکان های بیشماری که می توانید آن ها را کشف کنید، از این شانس استفاده کنید و در کشور کانادا مسافرت کنید، کشف کشور کانادا می تواند دلیلی باشد که در کانادا بمانید.

تحصیل در کانادا -امکان استراحت را به شما می دهد

کانادایی ها برای نداشتن واکنش های سخت گیرانه و آرام بودن در مقابل هر اتفاقی شناخته شده هستند. خوردن یک قهوه با یک دوست یا یک وعده در رستوران بدون برنامه ریزی قبلی در این کشور امری عادی است. شما می توانید انتخاب کنید که برای استراحت چه کاری انجام دهید و هیچ کس شما را قضاوت نمی کند. می توانید خودتان باشید.

تحصیل در کانادا - کانادایی شوید

کشور کانادا نه تنها شرایط کار بعد از فارغ التحصیلی را آسان کرده است بلکه شرایطی را فراهم نموده است که فارغ التحصیلان و افراد مشغول به کار بتوانند به راحتی اقامت دائم بگیرند، شرایط تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی (Canadian Citizens) برای افرادی که اقامت دائم دارند بسیار راحت است.  در آخرین مرحله از عضویت در خانواده ی کانادا به شما این اجازه را خواهد داد که بدون دریافت PR جدید وارد خاک کانادا شوید و یا از آن خارج شوید، شما حق رای خواهید داشت و می توانید پاسپورت کانادایی داشته باشید (یکی از معتبر ترین پاسپورت های دنیا ).

تحصیل در کانادا -لازم نیست که جوان باشید 

لازم نیست جوان باشید، سن شما می تواتد 40،30 سال و یا حتی 50 سال باشد، کشور کانادا پرونده ی اجازه ی تحصیل شما را براساس رزومه ی شما بررسی می کند و آیا رشته هایی که در آن پذیرش گرفته اید در پیشرفت شغلی شما تاثیر بسزایی دارد یا خیر.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: