مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
سرمایه گذاران خارجی در هلند

سرمایه گذاران خارجی در هلند

شرایط سرمایه گذاری در هلند

آیا شما یک سرمایه گذار خارجی هستید و قصد اقامت در هلند و کمک به اقتصاد هلند را دارید؟ برای ورود به هلند به عنوان یک سرمایه گذار خارجی، باید به مقدار (حداقل) 1.25 میلیون یورو سرمایه گذاری کنید. شرایط خاصی برای سرمایه گذاری در هلند وجود دارد.

اداره مهاجرت و تابعیت (IND) درخواست اجازه ی اقامت شما را بررسی می کند، که برای آن شرایط مختلفی وجود دارد. شرایط عمومی شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت معتبر داشته باشید.
  • خطری برای نظم عمومی و امنیت ملی نداشته باشید.
  • موظف به داشتن بیمه نامه درمانی هستید.

شما باید درمورد بیماریه سل (TB) مورد آزمایش قرار بگیرید. باید ظرف 3 ماه پس از صدور مجوز اقامت، تحت این آزمایش قرار گرفته باشید. در صورت لزوم، باید تحت درمان سل قرار بگیرید. برخی از ملیت ها مجبور به انجام آزمایش سل نیستند.

علاوه بر شرایط عمومی، شرایط خاص زیر نیز اعمال می شود:

  • طبق قانون وزارت امور اقتصادی و بر اساس مقررات SEED، در  خصوص صندوق های مشارکت و قرار داد های همکاری در هلند، هر شرکت مایل به سرمایه گذاری باید حداقل مبلغ 1.250.000 یورور را در نظر بگیرد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای مشاغل شخصی، مستثنای این قانون است.
  • شما باید مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری را به یکی از بانک های هلند یا بانکی از اتحادیه اروپا که در هلند شعبه دارد، واریز کنید. این شعبه تحت نظارت بانک de Nederlandsche اداره می شود (DBN). بانک های تحت نظارت از مجوز واحد اروپا استفاده می کنند.
  • سرمایه گذاری شما برای اقتصاد هلند دارای ارزش افزوده است. این مورد توسط آژانس موسسات هلند (RVO) بررسی خواهد شد. آژانس موسسات هلند از سیستمی استفاده می کند که در ان امتیازات مبنی هستند. اگر سرمایه گذار، 2 مورد از 3 معیار زیر را دارا باشد، ارزش افزوده در آن سرمایه گذاری وجود خواهد داشت:
  • در طی 5 سال حداقل 10 شغل ایجاد شود.
  • این سهم در افزایش نوآوری شرکت های هلندی نقش بسزایی دارد. این ممکن است از طریق سایر موارد از جمله، ارائه حق ثبت اختراع، سرمایه گذاری در خصوص محصولات فن آورانه و غیر فناورانه یا سرمایه گذاری در شرکتی که به یک بخش برتر تعلق دارد، اثبات شود.
  • ارزش افزوده غیر مالی دیگری نیز مانند دانش خاص، شبکه ها، مشتری ها و مشارکت فعال سرمایه گذار وجود دارد.
  • سرمایه ای که سرمایه گذاری شده از راه های نامشروع به دست نیامده باشد. IND می تواند اطلاعات مربوط به این مورد را از واحد اطلاعات مالی هلند (FIU - هلند) بخواهد. شما اجازه می دهید که منشا سرمایه خود در خارج از کشور مورد تحقیق قرار بگیرد.
  • در درخواست قبلی برای مجوز اقامت، اطلاعات نادرست نداده یا اطلاعات مربوطه را پنهان نکرده اید.
  • قبلاً به صورت غیرقانونی در هلند نبوده اید.

کارآفرینی در هلند

دولت از شرکت هایی که محصولات نوآورانه را از طریق مزایای مالیاتی، اعتبارات فناوری و کمک های بلا عوض تولید می کنند، حمایت می کند. همچنین تعدادی زیادی از طرح های کمک مالی اتحادیه اروپا برای نوآوری وجود دارد. مشاغل نوآور می توانند به توسعه راه حل هایی برای موضوعات مهم اجتماعی مانند امنیت جهانی غذا، پیری جمعیت یا بیماری های تهدید کننده زندگی، کمک کنند. با توسعه محصولات جدید، آنها همچنین می توانند به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنند. نوآوری باعث رشد اقتصادی و ایجاد شغل می شود، به همین دلیل دولت از شرکت های نوآور پشتیبانی مالی می کند. بنابراین مشاغل می توانند محصولات و خدمات ابتکاری خود را با سرعت بیشتری وارد بازار کنند.


اتحاد بخش برتر در دانش و نوآوری (TKI)

بخش های برتر نوآور هلند از بهترین ها در جهان هستند. دولت می خواهد موقعیت بین المللی آن ها را بیشتر از گذشته تقویت کند. هلند دارای 9 بخش برتر است:

  • باغبانی و مواد تکثیر
  • محصولات غذایی
  • آب
  • علوم زندگی و بهداشتی
  • مواد شیمیایی
  • فناوری های پیشرفته
  • انرژی
  • لجستیک
  • صنایع خلاق

اتحاد بخش برتر در دانش و نوآوری (TKI)

دولت، بخش خصوصی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در اتحاد بخش برتر دانش و نوآوری (TKI) با هم همکاری می کنند تا بخش برتر را حتی بیشتر از گذشته تقویت کنند. این اتحاد به دنبال راه هایی برای ورود محصولات یا خدمات نوآورانه به بازار است.

تشویق بخش برتر در نوآوری

دولت از راه های زیر نوآوری را در بخش های برتر تشویق می کند.

مسابقه نماد های ملی

دولت هر دو سال چندین پروژه یا محصول را به عنوان برندگان مسابقه نماد های ملی انتخاب می کند. این پروژه ها و محصولات نشان می دهد که چگونه نوآوری های هلندی در بین بهترین های جهان قرار دارند. به تمام برندگان در سطح اجتماع پرداخته می شود و درمورد آن ها تبلیغات صورت میگیرد.

نمایشگاه نوآوری ها

پیشرفت روزافزون نوآوری ها، دستیابی به پیشرفت ها و در نتیجه کمک به چالش های اجتماعی که در کشور و جهان با آن روبرو هستیم، از اهداف نمایشگاه نوآوری ها می باشد. رویدادی که هر دو سال یک بار برای حل چالش های اساسی اجتماعی در زمینه های چرخه اقتصادی، انرژی، آب، تحرک، محیط مصنوعی، بهداشت و غذا و همچنین فناوری های لازم توانمند سازی، رخ می دهد.

پایگاه داده Volg Innovatie

پایگاه داده Volg Innovatie توسط آژانس موسسات هلند اداره می شود. این پایگاه، اطلاعاتی در مورد پولی که وزارت امور اقتصادی برای پروژه های مختلف هزینه می کند را ارائه می دهد.

دستور کار علوم ملی

وزارت امور اقتصادی و دستور کار علوم ملیه سازمان سیاست های اقلیمی، برنامه ها و موضوعات متمرکز بر روی تحقیقات سال های آینده را مشخص می کند. سوال مطرح این است که، چه زمینه هایی نوید بخش واحد علوم و تحقیقات هلند است؟ چگونه علم می تواند به یافتن راه حل برای مسائل اجتماعی کمک کند؟ چگونه علم می تواند فرصت های اقتصادی را برای نوآوری ایجاد کند؟

نوآوری وابستگاه سیاسی

این وابستگان در سفارتخانه ها و کنسولگری های هلند مستقر هستند. آنها به شرکت های هلندی که در خارج از کشور تجارت می کنند کمک می کنند، به عنوان مثال با معرفی آنها به شرکای احتمالی، مانند موسسات تحقیقاتی یا شرکت های دیگر.

صنعت هوشمند

ابتکار صنعت هوشمند (در هلندی) با تقویت استفاده از فناوری های پیشرفته اطلاعاتی مانند چاپ سه بعدی، فناوری نانو و روباتیک، به تقویت صنایع هلندی می پردازد.

صندوق نوآوری آینده

دولت از طریق صندوق نوآوری آینده خود، پول اضافی در اختیار SME های نوآور و تحقیقات حیاتی برای آینده قرار می دهد. از سال 2018 این صندوق سالانه 5 میلیون یورو در دسترس قرار می دهد و سرمایه اولیه آن 200 میلیون یورو خواهد بود.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
شهر لاهه
شهر لاهه

لاهه(دن هاگ) سومین شهر بزرگ هلند است، پارلمان این کشور در این شهر قرار دارد .همچنین با تدریس رشته های متنوع در هر دوره ی آموزشی، انتخابی مناسب برای دانشجویان سراسر دنیا است.اگرچه پارلمان در شهر لاهه قرار دارد و تصمیم گیری درباره ی آینده ی کشور در این شهر ا ...

بیشتر بخوانید
شهر روتردام
شهر روتردام

روتردام دومین شهر بزرگ هلند در استان هلند جنوبی است. بندر نوتردام که غالبا از آن به عنوان 'دروازه به اروپا' یاد میشود , و و یکی از بزرگترین بندرگاه ها در قاره ی اروپا است.بیش از 600000 نفر در این شهر زندگی میکند و بیش از 1میلیون نفر در این کلان شهر بزرگ هس ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: