مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در پاریس

تحصیل در پاریس

تحصیلات در پاریس

آموزش عالی در پاریس با داشتن مدارک معتبر دانشگاهی، منابع بیشمار، کلاسهای کم جمعیت، تدریس فشرده و دانشکده های معتبر بین المللی، بسیار رقابتی است. در پاریس تعداد فزاینده ای از مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی وجود دارد که در حال حاضر حدود 400 دوره ی تحصیلی به زبان انگلیسی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود.

در پاریس ، طیف گسترده ای از مقاطع تحصیلی و رشته های گوناگون را خواهید یافت، از لیسانس های دو مدرکه و گواهینامه های حرفه ای گرفته تا برنامه های کارشناسی ارشد Erasmus Mundus ، MBA و دوره های PhD و بسیاری از برنامه های بدون مدرک دیگر.

بسیاری از دانشگاه ها دوره های آموزش زبان فرانسه را با اهداف دانشگاهی ارائه می دهند؛ این دوره ها برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان تبادلی که مایل به ادامه تحصیل در رشته های ارائه شده به زبان فرانسوی هستند اما سطح زبانی لازم که توسط مدارس یا دانشکده ها مورد درخواست می باشد را ندارند، می باشد.

دانشگاه های پاریس در طیف گسترده ای از رشته ها قدرتمند هستند، از جمله تجارت بین المللی ، اقتصاد و مدیریت ، علوم مهندسی ، زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک ، علوم کامپیوتر ، مکانیک و علوم زیست محیطی ، ریاضیات ، پزشکی ، دندانپزشکی ، مد ، هنر و علوم انسانی و علوم اجتماعی.

دانشگاه های بسیار معتبر پاریس و برنامه های تخصصی آکادمیک آنها، برخی از تاثیرگذارترین نظریه پردازان ، دانشمندان ، ریاضیدانان ، رهبران تجاری ، سیاستمداران و فیلسوفان جهان را پرورش داده اند.


فرصت های شغلی در پاریس

آمارها نشان می دهد که فارغ التحصیلان پاریسی توسط طیف گسترده ای از کارفرمایان در سراسر قاره هدف قرار می گیرند.

بسیاری از دانشگاه های پاریس، اطلاعات مربوط به فرصت های شغلی موجود را در دسترس قرار می دهند و دوره های کارآموزی را با کارفرمایان مهم پاریس که از صنایع مختلف و بخش های اقتصادی می آیند، هماهنگ می کنند. برخی از رایج ترین مشاغل نیمه وقت دانشجویی عبارتند از: آموزش زبان خارجی، ترجمه ، بازاریابی از راه دور، تحقیقات از راه دور، تست نرم افزار یا بازی های ویدئویی و غیره.

برخی از شرکتها و سازمانهایی که تعداد زیادی از خارجیانی را که در پاریس مشغول به کار هستند، را استخدام می کنند عبارتند از: Mars ، Pepsico ، مایکروسافت ، یونسکو ، OECD و ICC ، مک دونالد ، Procter & Gamble ، General Mills ، ل Leroy Merlin ، EY ، BNP Paribas ، HSBC ، Societe Generale و Schneider Electric.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: