مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه لاوال کانادا

دانشگاه لاوال کانادا

 کانادا دومین کشور وسیع در دنیا بعد از روسیه است و امکانات فوق العاده ای را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است، دانشجویان بین المللی می توانند همزمان با تحصیل در کانادا تا 20 ساعت در هفته کار کنند و همسر و فرزندان زیر 18 سال شما می توانند همزمان به کانادا بیایند و در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوند، تحصیل در کانادا از انگلستان، آمریکا و استرالیا ارزان تر است و شما با تحصیل در کانادا می توانید اقامت دائم کانادا را اخذ نمایید. دانشگاه های کانادا در رتبه ی بهترین دانشگاه های دنیا قرار دارند و شما می توانید بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال در این کشور اقامت داشته و کار کنید، با کار در کانادا شما با بازار کار این کشور آشنا شده و شانس خود را برای یافتن کار مناسب و به تبع آن اخذ اقامت دائم کانادا بالا می برید. تحصیل در کانادا به زبان انگلیسی است و البته در استان کبک و انتاریو که جز استان های فرانسوی زبان کانادا هستند، برخی از رشته ها به زبان فرانسوی تدریس می شوند، برای تحصیل در کانادا باید مدرک ایلتس یا تافل ارائه دهید و برای تحصیل در مقطع ارشد در کانادا نمره ی آیلتس 6.5 یا معادل تافل آن لازم است و برای مدرک کارشناسی نمره ی 6.0 آیلتس قابل قبول است، معدل شما در آخرین مقطع تحصیلی یکی دیگر از فاکتورهای لازم برای اخذ پذیرش در دانشگاه های کانادا است. در رتبه بندی Times Higher Education دانشگاه لاوال در سال 2021 رتبه ی 251-300 را به خود اختصاص داده است، این دانشگاه در شهر کبک و استان کبک واقع شده است و جز برترین دانشگاه های تحقیقاتی کانادا است، در این دانشگاه 43،000 دانشجو در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 7،000 دانشجو آن را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند که از 120 کشور دنیا به کانادا آمده اند، در این دانشگاه 500 برنامه ی تحصیلی مختلف تدریس می شود، این دانشگاه لقب اولین موسسه آموزش عالی فرانسوی زبان در آمریکای شمالی را نیز دارد.


مطالبی که در این مقاله مطالعه می کنید، به شرح زیر است:

لیست دانشکده‌ های دانشگاه لاوال در کانادا

دانشکده های دانشگاه لاوال کانادا، به شرح زیر هستند، در این دانشکده ها، رشته های مختلفی تدریس می شود و دانشجویان ایرانی می توانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

  • دانشکده علوم مدیریتی
  • دانشکده کشاورزی و علوم غذایی
  • دانشکده دندانپزشکی (مطالعه مقاله تحصیل دندانپزشکی در کانادا بسیار حائز اهمیت است)
  • دانشکده معماری، برنامه ریزی شهری و هنرهای تجسمی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده مطالعات عالی بین المللی (HEI)
  • دانشکده جنگلداری، جغرافیا و ژئوماتیک
  • دانشکده هنر
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده پزشکی 
  • دانشکده داروسازی 
  • دانشکده موسیقی
  • دانشکده فلسفه
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی
  • دانشکده علوم و مهندسی
  • دانشکده الهیات و مطالعات مذهبی

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه لاوال کانادا

دانشگاه لاوال Laval در کانادا برای پذیرش تحصیلی دانشجویان متقاضی، اسناد و مدارکی را درخواست می نماید که دانشجو ملزم به تهیه و ارائه آنها می باشد. شرح این مدارک عبارتند از:




امکان کار پس از تحصیل در دانشگاه لاوال در کانادا

کارآفرینی از جمله مزیت های مهمی است که در دانشگاه لاوال در کانادا وجود دارد. بدین معنا که دانشجویان فارغ التحصیل از این دانشگاه به قدری از درجه علمی بالایی برخوردار هستند که می توانند در رشته تحصیلی خود کارآفرینی نمایند. اما ابتدا باید نسبت به اخذ ویزای کاری کانادا اقدامات لازم را به عمل آورند. دانشجویان می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و باتوجه به مدت زمان تحصیل اجازه ی کار تا 3 سال بعد از فارغ التحصیلی را دارند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه لاوال کانادا

با توجه به اینکه دانشگاه والال در استان کبک واقع شده است، دانشجویان بعد از اخذ نامه ی پذیرش باید برای اخذ CAQ- Québec Acceptance Certificate درخواست دهند و با داشتن CAQ می توانند برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنند، CAQ مجوز ورود به استان کبک است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: