مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
5 بیزینس اسکول در لهستان

5 بیزینس اسکول در لهستان

با داشتن قلعه‌های بی‌شمار و جنگل‌های زیبا، لهستان همچون یک کشور افسانه‌ی پریان است. خیلی‌ها از زیبایی‌های موجود در این کشور به‌وجد می‌آیند و هر ساله به لهستان می‌آیند تا از عجایب طبیعی و میراث جهانی آن لذت ببرند. پایتخت لهستان، ورشو، یک قطب تجاری است که با سرعت شتابنده‌ای در حال رشد است و این رشد، آن را به یک مکان مناسب برای شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران و البته فارغ‌التحصیلان ماهری تبدیل می‌سازد که به‌دنبال فرصت استفاده از آموخته‌ها و دانش خود هستند. با هزینه‌های ارزان زندگی، لهستان گزینه‌ی جذابی برای دانشجویان خارجی است. در این مقاله، به معرفی بهترین دانشکده‌های بازرگانی لهستان می‌پردازیم.

دانشکده‌های برتر بیزینس در لهستان

دانشکده‌های برتر بیزینس در لهستان - دانشکده‌ی مدیریت- دانشگاه ورشو

  • دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد،MBA و دکترا
  • زبان آموزش: مقطع کارشناسی (لهستانی)، کارشناسی ارشد (انگلیسی، لهستانی)، MBA (انگلیسی) و دکترا (انگلیسی)

بهترین دانشکده‌ی بازرگانی در لهستان، دانشکده‌ی مدیریت دانشگاه ورشوست. این دانشکده، چیزی فراتر از تعریف و تحسین صرف است. این دانشکده طیف گسترده‌ای از دوره‌های تحصیلی را با بالاترین استاندارد ممکن برگزار می‌کند. برای دوره‌های تحصیلی بین‌رشته‌ای، این دانشکده همچنین با دانشکده‌های دیگر همکاری دارد و دو دوره‌ی کارشناسی ارشد بین دانشکده‌ای را در رشته‌های مدیریت محیط‌زیست و سیستم‌های غذایی برگزار می‌کند. چندین دوره‌ی کارشناسی ارشد نیمه‌وقت نیز در این دانشگاه ارائه می‌شود. این دانشکده توسط EQUIS و AMBA، دو تا از سه موسسه‌ی تائیدکننده‌ی دانشکده‌های بازرگانی در جهان تائید شده است و هیچ تردیدی راجع‌به کیفیت آموزشی این دانشکده و تحقیقاتی که ارائه می‌دهد، وجود ندارد. با داشتن بسیاری از این ویژگی‌ها، جای تعجب نیست که دانشکده‌ی مدیریت دانشگاه ورشو، یکی از بهترین دانشکده‌های بازرگانی در لهستان است.

دانشکده‌های برتر بیزینس در لهستان -  دانشگاه كوزمینسكی (KU)

  • دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد، MBA و دکترا
  • زبان آموزش: کارشناسی (انگلیسی، لهستانی)، کارشناسی ارشد (انگلیسی، لهستانی)، MBA (انگلیسی)، دکترا (انگلیسی)

پیشنهاد دوم ما در این مقاله، دانشگاه كوزمینسكی است. دانشگاه کوزمینسکی به‌عنوان تنها دانشکده‌ی بازرگانی لهستان که هر سه تائیدیه‌ی معتبر را از AACSB، AMBA و EQUIS دریافت کرده، مطمئناً در بین همتایان خود پیشتاز است. این دانشگاه، هرگز برای بهتر شدن، متوقف نمی‌شود و به‌همین دلیل، جای تعجب نیست که هفته‌نامه‌ی Financial Times، این دانشگاه را 'بهترین مدرسه‌ی بازرگانی اروپای مرکزی و شرقی' معرفی کرده است. دانشگاه كوزمینسكی اهمیت فراوانی به آموزش و پیشرفت آموزشی قائل است و از طریق همکاری با مدارس معتبر بازرگانی، رشد و پیشرفت می‌کند. همکاری این دانشگاه با دانشکده‌ی بازرگانی ESCP، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در دوره‌های بین‌المللی، برنامه‌های کارشناسی ارشد دو دوره‌ای و حتی دوره‌ی دکترا با دو دیپلم شرکت کنند. به‌عنوان دارنده‌ی Triple Crown Accreditations، دانشگاه كوزمینسكی كیفیت آموزشی را تضمین می‌كند و همچنان به انجام ماموریت خود 'ایجاد تغییر در تجارت، قانون و جامعه' می‌پردازد.




دانشکده‌های برتر بیزینس در لهستان - دانشکده‌ی اقتصاد ورشو (SGH)

  • دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد، MBA و دکترا
  • زبان آموزش: کارشناسی (انگلیسی، لهستانی)، کارشناسی ارشد (انگلیسی، لهستانی)، MBA (لهستانی) و دکترا (انگلیسی، لهستانی)

دانشکده‌ی اقتصاد ورشو (SGH) که قدیمی‌ترین دانشکده‌ی بازرگانی در لهستان است، تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی آموزش رهبران فردا دارد. بین‌المللی‌سازی، یک ارزش مهم در این دانشکده محسوب می‌شود و تلاش‌های این دانشکده در ارتقای این مفهوم، در سطح جهان معروف است. SGH به‌عنوان یکی از مدارس عالی بازرگانی در لهستان، گواهینامه‌ی کیفیت بین‌المللی‌سازی (CeQuInt) را از کنسرسیوم تائید بازرگانی اروپا (CFA) دریافت کرده است. SGH دارای دوره‌های تحصیلی مختلفی در حوزه‌ی بین‌الملل همچون برنامه‌های دو دوره‌ای و دوره‌های تبادل دانشجوست. محققان این دانشگاه همچنین از سیاست بین‌المللی آن بهره‌مند می‌شوند، چون فرصت مشاركت در بسیاری از پروژه‌های تحقیقات جهانی را دارا هستند. در کنار تیم علمی برجسته‌ی دانشگاه‌های دیگر، تحقیقات درجه‌ی یک برای کمک به مشاغل و جامعه در این دانشگاه ایجاد می‌شود. دانشکده‌ی اقتصاد ورشو با انواع دوره‌‌های تحصیلی و تجربه‌ی ثابت‌شده در زمینه‌ی آموزش رهبران مستعد آینده، مطمئناً گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند در این رشته‌ی تحصیلی، مدرکی داشته باشند.

دانشکده‌های برتر بیزینس در لهستان -  دانشگاه اقتصاد و تجارت پوزنان (PUEB)

  • دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی، کارشناسی ارشد، MBA، دکترا
  • زبان آموزش: انگلیسی

در سال 1918، دانشگاه اقتصاد و تجارت پوزنان (PUEB) برای تربیت متخصصان تاسیس شد تا بتواند به تقاضای فزاینده‌ی تربیت متخصصان در یک کشور در حال توسعه پاسخ دهد. بیش از یک قرن بعد، PUEB به یک تامین‌کننده‌ی مهم آموزش و تحقیقات عالی در لهستان تبدیل شده است. با توجه به اینکه اخلاق، یک ارزش مهم در این دانشگاه است، PUEB به ارتقای مسئولیت‌های اجتماعی متعهد است. دانشجویان در این دانشگاه آموزش می‌بینند تا ضمن پیشرفت در حوزه‌های بازرگانی، از مسائل اخلاقی نیز آگاه باشند. PUEB در سال 2012 به PRME (اصول آموزش مدیریت مسئولانه) پیوست تا تلاش‌های خود را در راستای ارتقای اخلاق و مسئولیت‌های اجتماعی تقویت کند. به‌عنوان یکی از بزرگترین دانشکده‌های بازرگانی در لهستان، دانشگاه اقتصاد و تجارت پوزنان متحدان بین‌المللی زیادی دارد. همکاری بین‌المللی با دانشگاه‌های دیگر به دانشجویان PUEB این امکان را می‌دهد تا تجارب جهانی را از طریق دوره‌های تبادل دانشجو کسب کنند. تیم علمی این دانشگاه فرصت دارند تا با محققانی خارج از لهستان برای ایجاد تحقیقات برجسته همکاری کنند. با چشم‌انداز تبدیل شدن به یک دانشگاه برتر، PUEB همچنان به آموزش دانشجویان و تبدیل کردن آن‌ها به متخصصانی بامهارت، مسئولیت‌پذیر و قادر به موفق شدن در دنیای تجارت ادامه می‌دهد.

دانشکده‌های برتر بیزینس در لهستان -  دانشکده‌ی تجارت دانشگاه صنعتی ورشو (WUT)

ما این مقاله را با دانشکده‌ی تجارت دانشگاه صنعتی ورشو (WUT) به‌پایان می‌رسانیم. WUT توسط چند تا از بهترین دانشگاه‌های جهان از جمله دانشکده‌ی بازرگانی لندن، HEC پاریس و دانشکده‌ی اقتصاد نروژ تاسیس شده است. بدلیل تاسیس توسط بهترین دانشکده‌های جهان، کیفیت دوره‌های تحصیلی و تحقیقاتی این دانشگاه زیر سوال نمی‌رود. دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه، از شهرت جهانی برخوردار است و دوره‌ی MBA اجرایی آن در فهرست QS سال 2020، در رتبه‌ی 23 اروپا قرار دارد. با آموزش مسئولیت‌پذیری و تاثیرگذاری بیشتر به رهبران، دانشکده‌ی بازرگانی WUT همچنین خدمات مشاوره‌ای به شرکت‌ها و مدیران و صاحبان مشاغل ارائه می‌دهد. مدرسه‌ی بازرگانی WUT افتخار می‌کند که 'مدرسه‌ای برای پرورش رهبران' است و به آموزش رهبرانی متعهد است که در دنیای همیشه در حال تغییر امروز، واقعاً به آن‌ها نیاز است. دانشکده‌ی بازرگانی WUT که توسط برخی از درخشان‌ترین ذهن‌های جهان تاسیس شده، همچنان از پیشرفت در هر کاری که انجام می‌دهد، اطمینان دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ کشور لهستان
ویزا استارت آپ کشور لهستان

ویزا استارت آپ کشور لهستان به شما اجازه سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در این کشور را می دهد و از این طریق می توانید اقامت دائم و کارت آبی اتحادیه اروپا را بگیرید. ...

بیشتر بخوانید
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر

دو مزیت ویزا استارت آپ لهستان به سایر کشورها هزینه بسیار پایین آن و عدم نیاز به سابقه مدیریتی است. ...

بیشتر بخوانید
شرایط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان
شرایط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان

تنها شرط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان، انتخاب کسب و کاری مرتبط با رشته تحصیلی یا زمینه کاری شما است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: