مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل رایگان در لهستان

تحصیل رایگان در لهستان

لهستان یکی از قدیمی‌ترین کشورهای جهان است. در طول قرن‌ها، این کشور شهروندان خود را همیشه در اولویت قرار می‌داده، به درخواست‌های آن‌ها برای تغییر توجه می‌کرده و سیستم اجرایی را برای بهبود کشور سازگار ساخته است. به همین دلیل، در دوره‌ی فعلی، سیستم آموزشی لهستان آموزش رایگان در اختیار شهروندان لهستانی قرار داده است. اگرچه دانشجویان خارجی همچنان باید چندین هزینه‌ی تحصیلی را در لهستان پرداخت کنند، اما روش‌هایی نیز برای دریافت کمک هزینه‌های تحصیلی وجود دارد. برای داشتن تحصیلات رایگان در لهستان، این نکات را به‌خاطر بسپارید.

تحصیل رایگان در لهستان

تحصیل رایگان در لهستان - فُرم درخواست خوبی تهیه کنید

ارسال درخواست‌های مناسب، بلیط شما برای تحصیل رایگان در لهستان است. در مورد تمام نکات خوب خود از جمله موفقیت‌های‌تان بنویسید. اطمینان حاصل کنید که در درخواست‌تان، نمونه‌ کارهای خود، پیشرفت‌های تحصیلی‌تان، نمرات آزمون و معدل بالای‌تان را برجسته می‌کنید تا مقامات پذیرش را متقاعد سازید که شما سرمایه‌ی خوبی برای کشور آن‌ها خواهید بود. البته، شما باید دارای سابقه‌ی خوبی در تحصیلات قبلی خود باشید. فُرم‌های درخواست شما باید نشان‌دهنده‌ی این باشد که شما یک شهروند خوب و قانون‌مدار با رفتار خوب و حُسن اخلاق هستید. با این شرایط، شانس پذیرش شما در لهستان بالا خواهد بود. بنابراین، تمام تلاش خود را انجام دهید.

تحصیل رایگان در لهستان -  درخواست خود را زود ارسال کنید

در صورتی‌که درخواست خود را دیر ارسال کنید، در پذیرش‌تان دچار مشکلاتی خواهید شد. ممکن است به‌عنوان فردی غیرمسئول یا حتی تنبل مورد ارزیابی قرار بگیرید و احتمالاً این فرصت برای‌تان از دست خواهد رفت. بنابراین، بهتر است در ارسال درخواست‌‌های خود، مسئولیت‌پذیر و فعال باشید، چون حتی یک اشتباه، می‌تواند باعث شکست‌تان شود. با ارسال زودهنگام درخواست خود، احتمال قبولی‌تان در لهستان افزایش پیدا خواهد کرد.




تحصیل رایگان در لهستان -  به چندین دانشگاه در لهستان درخواست دهید، نه‌فقط یک دانشگاه

پس از آماده کردن درخواست‌های خود، حال باید دانشگاهی را پیدا کنید که 2 تا 4 سال آینده‌ی زندگی دانشجویی خود را در آن بگذرانید. درباره‌ی دانشگاه‌های منطقه یا شهری که می‌خواهید تحصیلات خود را در آن انجام دهید، سوال کنید. تحصیل در یک مکان آرام و راحت می‌تواند برای سلامت عاطفی، روحی و جسمی شما مثبت باشد، خصوصاً که شما در یک کشور خارجی حضور دارید.

دو دانشگاه معروف در لهستان، دانشگاه صنعتی ورشو و دانشگاه جاگلونی هستند. بنابراین، در مورد آن‌ها در وب‌سایت‌شان تحقیق کنید.

تحصیل رایگان در لهستان -  برای دریافت بورسیه‌های دانشگاه‌های لهستان اقدام کنید

جدا از دانشجویان داخلی، دو دانشگاهی که به دانشجویان خارجی، بورسیه‌ی تحصیلی می‌دهند، دانشگاه ورشو و دانشگاه علوم اجتماعی و انسانی SWPS هستند. بورسیه‌ی تحصیلی برای دانشجویان خارجی، بهترین روش تحصیل رایگان در لهستان است. بنابراین، سعی کنید کمک هزینه‌های تحصیلی دریافت کنید و ببینید آیا واجد شرایط دریافت بورسیه هستید یا نه.

تحصیل رایگان در لهستان -  برای دریافت بورسیه‌های دولتی، ثبت‌نام کنید

دولت لهستان به دانشجویان خارجی، بورسیه‌ی تحصیلی با عنوان برنامه‌ی بورسیه‌ی Ignacy Łukasiewicz  می‌دهد. برای گرفتن این بورسیه‌ی تحصیلی، چندین شرایط وجود دارد و اگر واجد شرایط هستید، باید برای گرفتن این بورسیه‌ی تحصیلی اقدام کنید. دولت شما نیز ممکن است بورسیه‌های تحصیلی به شما پیشنهاد دهد که می‌تواند به هزینه‌های تحصیل شما کمک کند. الان تمام کشورها برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور خود هستند، کمک‌های تحصیلی ویژه‌ای در نظر می‌گیرند. کشورها بر این باورند که این کمک‌ها، سرمایه‌ی خوبی برای آن‌ها خواهد بود، چون دانشی که دانشجویان در کشور دیگری بدست می‌آورند، در نهایت به نفع خودشان خواهد شد. گرفتن بورسیه‌های تحصیلی دولتی، چه از کشور خودتان و چه از لهستان، یک روش عالی برای تحصیل رایگان در این کشور است. بنابراین، از این امتیاز حتماً استفاده کنید!




تحصیل رایگان در لهستان - سازمان‌های خصوصی ارائه‌ی بورسیه‌ی تحصیلی را شناسایی و از آن‌ها درخواست کمک تحصیلی کنید

سازمان‌های زیادی در لهستان به دانشجویانی که دوره‌ی تحصیلی‌شان متناسب با شغل یا کار آن‌هاست، کمک‌های مالی می‌کنند. برای مثال، شرکت‌های مهندسی در لهستان، در ازای اشتغالِ پس از تحصیل، کمک‌های مالی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. اگر کار در لهستان بعد از پایان تحصیل‌تان، بخشی از برنامه‌ی شما باشد، این یک فرصت عالی برای‌تان خواهد بود.

تحصیل رایگان در لهستان -  در دانشگاه‌های ارزان قیمت لهستان ثبت‌نام کنید

وقتی دانشگاه‌های مورد نظرتان را انتخاب کردید تا از بین آن‌ها، یکی را انتخاب کرده و در آن‌ها ثبت‌نام کنید، اگر توانایی تحصیل در چنین دانشگاه‌هایی را دارید، به فکر محدودیت‌ها و توانایی‌های مالی خود باشید. هزینه‌های زندگی و محیط پیرامونی آن دانشگاه‌ها را نیز در نظر بگیرید و ارزیابی کنید و ببینید که آیا بعد از اقامت در آنجا، با مشکل اساسی مواجه خواهید شد یا نه و همیشه ارزان‌ترین دانشگاه را نسبت به دانشگاه‌های دیگر انتخاب کنید. هزینه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های لهستان به طور متوسط از 2400 تا 4800 دلار آمریکا در سال است.

تحصیل رایگان در لهستان -  اگر دانشگاه‌تان اجازه می‌دهد، در شغل‌های نیمه‌وقت کار کنید

بدست آوردن یک شغل پاره‌وقت، می‌تواند راه مناسبی برای تحصیل رایگان دانشجویان خارجی در لهستان باشد. لهستان برای حمایت از تحصیل دانشجویان خود، آن‌ها را به داشتن شغل هنگام تحصیل تشویق می‌کند. مسئولان لهستانی معتقد هستند که کار هنگام تحصیل، می‌تواند دانشجویان را از نظر مدیریت زمان و سازماندهی، به بلوغ برساند. با این حال، دانشجویان خارجی ابتدا باید در یک دانشگاه ثبت‌نام کنند و برای کار نیز باید مجوز اقامتی معتبری داشته باشند. حداکثر 20 ساعت کار در هفته در طول دوره‌ی تحصیل و انجام کار تمام‌وقت حین تعطیلات در لهستان مجاز است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ کشور لهستان
ویزا استارت آپ کشور لهستان

ویزا استارت آپ کشور لهستان به شما اجازه سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در این کشور را می دهد و از این طریق می توانید اقامت دائم و کارت آبی اتحادیه اروپا را بگیرید. ...

بیشتر بخوانید
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر

دو مزیت ویزا استارت آپ لهستان به سایر کشورها هزینه بسیار پایین آن و عدم نیاز به سابقه مدیریتی است. ...

بیشتر بخوانید
شرایط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان
شرایط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان

تنها شرط گرفتن ویزا استارت آپ کشور لهستان، انتخاب کسب و کاری مرتبط با رشته تحصیلی یا زمینه کاری شما است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: