مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
چرا تحصیل دندانپزشکی در چین

چرا تحصیل دندانپزشکی در چین

معرفی لیسانس جراحی دندانپزشکی در چین

 لیسانس جراحی دندانپزشکی یک مدرک تحصیلی کارشناسی است که برای یک دوره یا رشته در زمینه دندانپزشکی اعطا می شود که در بین مردم با نام B.D.S. یا BChD یا BDentS ، مخفف Bachelor of Dental Surgery شناخته می شود. در برخی از کشورها ، دکتر جراحی دندان (DDS = Doctor of Dental Surgery) یا دکتر دندانپزشکی (DMD = Doctor of Dental Medicine) نامیده می شود ، DDS و DMD مشابه مدرک کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS هستند. جراحی دندانپزشکی BDS یکی از رشته های ترجیحی در علم پزشکی است ، BDS به شما این امکان را می دهد تا تبدیل به یک دندانپزشک واجد شرایط شوید و به طور کلی در بسیاری از دانشگاه های پزشکی چین بین 5-6 سال طول می کشد که سال آخر آن کارآموزی در بیمارستان است. پس از گذراندن دوره کارآموزی، دانشجویان بین المللی امتحان نهایی را گذرانده و در صورت قبولی در امتحان، گواهینامه مدرک کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS دریافت می کنند. دوره درسی BDS در چین در حال حاضر یکی از دوره های جذاب برای دانشجویان بین المللی است، این دوره به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه های پزشکی چین تدریس می شود. تحصیلات عالی پزشکی با تقاضای روزافزون دانشجویان بین المللی برای پیوستن به دوره جراحی دندانپزشکی BDS چینی ارتباط مستقیم دارد.

امروزه رشته دندانپزشکی چین مطابق با استانداردهای بین المللی مورد بررسی قرار گرفته است. دوره های اصلی درسی BDS در چین شامل آناتومی عمومی، بافت شناسی و جنین شناسی، فارماکولوژی عمومی، فیزیولوژی، آسیب شناسی عمومی، شیمی، میکروبیولوژی دهان و مورفولوژی دندان، پزشکی عمومی ، پروتزهای دندانی، جراحی عمومی، جراحی دندان، آسیب شناسی دهان ، جراحی دهان و فک و صورت ، علم مواد و وسایل دندانپزشکی، دندانپزشکی عمومی و پیشگیرانه ، پریودنتولوژی دهان و دندان ، ارتودنسی است که این دوره ها به زبان انگلیسی توسط معلمان برجسته تدریس می شوند. 

دلایل تحصیل لیسانس جراحی دندانپزشکی در چین

موارد زیر از جمله دلایل اصلی تحصیل در دوره BDS در چین است:

  • کیفیت دوره BDS (لیسانس جراحی دندانپزشکی)
    • دانشگاه های پزشکی دارای دوره جراحی دندانپزشکی BDS در چین در رتبه بندی بهترین دانشگاه های پزشکی جهان قرار دارند. این شهرت بخاطر کیفیت دوره انگلیسی متوسط جراحی دندانپزشکی BDS و استفاده از فناوری مدرن در دندانپزشکی است. از زمانی که دوره انگلیسی جراحی دندانپزشکی BDS در چین آغاز شد، بسیاری از دانشجویان بین المللی در چین فارغ التحصیل شده اند و اکنون مشاغل خوبی در کشور خود و سایر کشورها دارند. موفقیت و تحسین فارغ التحصیلان قبلی دوره BDS که اکنون به عنوان دندانپزشک یا در حوزه های مرتبط دیگر مشغول به کار هستند یکی از دلایل عمده ای است که باعث می شود دانشجویان بین المللی جدید به دوره BDS در چین بپیوندند. 
  • اساتید عالی در دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS
    • دارای معلمان و اساتید مجرب / دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS، چین را برای دانشجویان بین المللی به بهترین انتخاب تبدیل کرده است. امروزه دانشکده های پزشکی در چین برای جذب اساتیدی با توانایی بالا و شهرت خوب در سراسر جهان سرمایه گذاری می کنند و این باعث شده است که چین به مطلوب ترین مقصد برای دانشجویان بین المللی در زمینه های پزشکی تبدیل شود. 
  • زیرساخت ها و آزمایشگاه های خوب با استاندارد بالا
    • تقریباً همه کالج های پزشکی در چین دارای زیرساخت های آموزشی مدرن هستند ، دوره های پزشکی به آزمایشگاه های بسیار خوبی نیاز دارند که در آن دانشجویان آنچه را که در کلاس آموخته اند تمرین کنند. همه کالج های پزشکی دارای دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS در چین از نظر محتوای آموزش - پرورش دارای تمامی الزامات هستند.




هزینه کم تحصیل دندانپزشکی در چین

در حال حاضر، هزینه تحصیل پزشکی مقرون به صرفه در چین، این کشور توسط والدین و دانشجویان به عنوان یکی از دلایل انتخاب برای تحصیل در دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS تبدیل شده است. در مقایسه با سایر دانشگاه های پزشکی جهان ، دانشکده های پزشکی چین با توجه به هزینه های کم شهریه و سایر هزینه های مرتبط در بین دانشکده های پزشکی رتبه بندی می شوند. این امر باعث می شود والدین فرزندان خود را برای تحصیل به چین بفرستند چون مطمئن اند که آنها توانایی تامین هزینه تحصیل پزشکی را در چین نسبت به جاهای دیگر دارند.هر دوره دارای کتاب مخصوص خود است که به زبان انگلیسی نوشته شده است.

محیط زندگی و یادگیری خوب در چین

مدارس پزشکی چین دارای کتابخانه هایی با کتابهای پزشکی کافی به زبان انگلیسی، آزمایشگاه های رایانه ای هستند که توسط دانشجویان در مطالعات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد و در آنجا به کتابهای الکترونیکی اضافی دسترسی دارند. در دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS، دانشجویان دوره های رایانه ای دارند که در آن از برنامه های رایانه ای استفاده می کنند. خوابگاه برای دانشجویان بین المللی مطابق با استانداردهای بین المللی است که در آن فقط دو دانشجو در اکثر دانشگاه ها در یک اتاق مشترک هستند. همه مزایایی که به دانشجویان بین المللی در دانشکده های پزشکی چین ارائه می شود باعث شده که دوره انگلیسی حراحی دندانپزشکی BDS به گزینه منتخب برای تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی تبدیل شود.

شرایط پذیرش دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS در چین

شرایط لازم برای پذیرش در دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS در چین:

  • متقاضی (A) باید حداقل از دبیرستان با سلامتی خوب و بدون سابقه کیفری فارغ التحصیل شده باشد. 
  • (B) متقاضی باید دبیرستان را تا مقطع 12 ام پشت سر گذاشته باشد.
  • (C) متقاضی باید دارای حداقل نمره 60% در انگلیسی و سایر دروس علمی از جمله فیزیک، شیمی و زیست شناسی باشد.
  • (D) متقاضی باید راست دست باشد.

مدارک مورد نیاز دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS چین

مدارک مورد نیاز برای ارسال درخواست دوره کارشناسی جراحی دندانپزشکی BDS چین:

  1. اسکن نسخه انگلیسی ترجمه شده تمامی مدارک زیر به همراه ضمیمه ایمیل
  2. اسکن کارنامه یا مدرک تحصیلی دبیرستان یا بالاتر
  3. همراه با تمامی ریزنمرات و برگه نتیجه
  4. اسکن کپی گذرنامه (یا شناسنامه درصورت عدم دسترسی)
  5. اسکن یک قطعه عکس در سایز پاسپورت یا گذرنامه
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022
بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022

شما می توانید بدون آیلتس در کشورهای خارجی تحصیل کنید. هدف بورس تحصیلی دولت هنگ کنگ جذب بهترین و باهوش ترین دانشجویان است و هیچ هزینه ای برای ارسال درخواستتان دریافت نمی کند. بورس تحصیلی هنگ کنگ تمام هزینه ها را برای مدت زمان کامل پوشش می دهد. همچنین دانشگا ...

بیشتر بخوانید
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022

هم اکنون امکان ارسال درخواست برای بورس تحصیلی شوارتزمن Schwarzman وجود دارد. این بورسیه کامل است و تمامی هزینه ها را پوشش می دهد و برای تحصیل در دانشگاه چینهوا Tsinghua پکن ارائه داده می شود. بورسیه Schwarzman یکی از مشهورترین و معتبرترین بورسیه هایی است ک ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های چین 2022
برترین دانشگاه های چین 2022

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تعداد موسسات آموزشی این کشور در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهان مجله‌ی تایمز، تحصیلات عالی در چین رو به افزایش بوده است. طرح‌هایی همچون پروژه‌ی 211، پروژه‌ی 985 و Double First Class University Plan که هدف آن‌ها، بهبود اس ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: