مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دوره ی زبان انگلیسی در استرالیا

دوره ی زبان انگلیسی در استرالیا

تحصیل در رشته‌ی زبان انگلیسی در استرالیا، چیزی بیش از بیان کلمات در کلاس درس است. رویکرد آموزشی ما، بر تفکر انتقادی و همچنین کار گروهی و پروژه‌ای متمرکز است که از تجربیات زندگی واقعی ناشی می‌شود و بدان معناست که شما نه ‌تنها زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت، بلکه خواهید آموخت که چگونه از آن، در زندگی روزانه‌ی خود استفاده کنید.

با مطالعه‌ی زبان انگلیسی در استرالیا، شما طیف وسیعی از مهارت‌های زندگی را بدست می‌آورید که نمی‌توانید در خانه، آن‌ها را کسب کنید. مهارت‌های ارزشمندی چون فرایند حل مسئله، هدایت گروه‌های متنوعی از افراد و استفاده از زبان انگلیسی خود در موقعیت‌های واقعی، همه توانایی‌هایی هستند که تا آخر عمر، به آن‌ها نیاز خواهید داشت. با ترکیبی از دانشجویان با فرهنگ‌های مختلف در مراکز آموزشی ما، شما زبان جهانی انگلیسی را در یک محیط واقعاً بین‌المللی یاد خواهید گرفت.

آموزش زبان انگلیسی ما، کیفیت کاملاً بالایی دارد- مهم نیست در کجا تحصیل می‌کنید یا چه دوره‌ای را انتخاب کرده‌اید. با استانداردهای الزامی ملی و یک چارچوب پشتیبانی با کیفیت بالای صنعتی، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین آموزش زبان انگلیسی را در استرالیا دریافت می‌کنید.

انواع آموزش زبان انگلیسی

استرالیا طیف وسیعی از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را متناسب با طیف وسیعی از نیازهای تحصیلی ارائه می‌دهد. سازمان‌های آزمون‌گیر زبان انگلیسی بسیاری در استرالیا وجود دارد که نتایج آن‌ها در استرالیا و سراسر جهان، به‌رسمیت شناخته می‌شود.

زبان انگلیسی عمومی

  • هدف شما- بهبود مهارت‌های عمومی برای دستیابی به دوره‌های سطح بالاتر؛ بهبود زبان انگلیسی خود برای استفاده‌ی روزانه؛ بهبود زبان انگلیسی خود برای سفر؛ بهبود زبان انگلیسی خود برای اهداف کاری یا انجام کارهای معمول در یک کشور انگلیسی زبان.
  • شرح دوره- تمرکز بر مهارت‌های ارتباطی با تاکید بر اسپیکینگ و لیسنینگ.
  • انگلیسی برای اهداف دانشگاهی
  • هدف شما- شما می‌خواهید در یک مدرسه‌ی استرالیایی، کالج شغلی یا دانشگاه تحصیل کنید.
  • توصیف دوره- آماده کردن شما برای تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان، یک موسسه‌ی آموزش عالی یا موسسه‌ی شغلی.

انگلیسی برای اهداف خاص (ESP)

  • هدف شما- شما می‌خواهید زبان انگلیسی گفتاری و نوشتاری را برای یک دلیل خاص یاد بگیرید و شاید می‌خواهید یک دوره‌ی کارآموزی را بگذرانید.
  • شرح دوره- تمرکز بر روی انگلیسی عملی برای شاخه‌های خاصی چون تجارت، هوانوردی یا گردشگری.

آمادگی برای آزمون

  • هدف شما- برنامه‌ریزی برای شرکت در امتحانی همچون آیلتس، تافل، TOEIC یا Cambridge First Certificate.
  • شرح دوره- آمادگی برای امتحانات مهارت زبان انگلیسی.

انگلیسی برای تدریس

  • هدف شما- شما می‌خواهید انگلیسی را در مدارس کشور خود آموزش دهید.
  • شرح دوره- این دوره‌ها شامل TESOL (آموزش زبان انگلیسی به اسپیکرهای سایر زبان‌ها)، EFTC (انگلیسی برای آموزش کودکان) است.


تورهای مطالعاتی

  • هدف شما- شما می‌خواهید یک تعطیلات کوتاه‌مدت داشته باشید، به زبان انگلیسی تحصیل کنید یا آموزش‌های مربوط به حرفه و شغل را انجام دهید.
  • شرح دوره- این دوره‌ها ترکیبی از انگلیسی عمومی با فعالیت‌های آموزش مهارت‌های ورزشی، اجتماعی، توریستی، فرهنگی یا حرفه‌ای است.

تضمین کیفیت ما

استرالیا دارای آژانس‌های نظارت بر کیفیت ملی، برای آموزش‌های بین‌المللی است: آژانس کیفیت و استاندارد آموزش عالی (Tertiary Education Quality and Standards Agency) (TEQSA) و اداره‌ی کیفیت مهارت‌ها در استرالیا (Australian Skills Quality Authority) (ASQA). این نهادها برای نظارت بر کیفیت آموزش، توسط دولت استرالیا تأسیس شده‌اند و مجموعه‌ای از استانداردهای تدوین‌شده‌ی مستقل را برای موسسات آموزشی دانشگاهی و غیر دانشگاهی تنظیم می‌کنند و بر کیفیت این موسسات نظارت می‌کنند تا استانداردهای کیفیت ملی رعایت شود. این دو نهاد، مسئولیت نظارت بر استانداردهای ملی دانشکده‌های زبان انگلیسی را نیز به‌عهده دارند.

علاوه بر این، حقوق دانشجویی زیر، تحت قانون پوشش خدمات آموزش دانشجویان خارج از کشور (ESOS) محافظت می‌شود:

  • سلامتی تمام دانشجویان بین‌المللی.
  • کیفیت تجربه‌ی تحصیلی دانشجویان.
  • ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق.

English Australia

English Australia، یک نهاد ملی برای بخش آموزش بین‌المللی زبان انگلیسی در استرالیاست. English Australia دارای بیش از 100 کالج عضو در سراسر استرالیاست که دوره‌های با کیفیت بالای زبان انگلیسی را به دانشجویان و متخصصان سراسر جهان ارائه می‌دهند.

تمرکز English Australia بر روی این موضوعات است:

  • ارائه‌ی دوره‌های زبان انگلیسی با کیفیت بالا.
  • ارائه‌ی طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی برای یک محیط یادگیری امن.
  • تضمین پشتیبانی آموزشی از دانشجویانی با ویزاهای گوناگون.

NEAS، یک سازمان پیشروی جهانی در تضمین کیفیت برای جامعه‌ی آموزش زبان انگلیسی است. NEAS دارای بیش از 160 مرکز عضو در استرالیا و 57 مرکز عضو یا عضو وابسته به استرالیا در سطح بین‌الملل است.

NEAS متعهد است که خدماتی را فراهم کند که از جامعه‌ی آموزش زبان انگلیسی (ELT) پشتیبانی می‌کند، از جمله:

  • تضمین و تائید کیفیت برای مراکز ELT.
  • توسعه‌ی حرفه‌ای معلمان، مدیران و کارمندان حرفه‌ای.
  • تأیید صلاحیت‌های معلمان ELT.
  • موسسات آزمون زبان انگلیسی

در حالیکه موسسات آموزشی، شرایط لازم برای ورود به یک دوره‌ی زبان انگلیسی را تعیین می‌کنند، نمره‌ی مهارت زبان انگلیسی لازم برای دوره‌ی شما، ممکن است با نمره‌ی مورد نیاز برای گرفتن ویزای‌تان، متفاوت باشد. شما باید شرایط ورود را هم برای درخواست ویزا و هم برای دوره‌ی آموزشی خود بررسی کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: