مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه ملبورن استرالیا

دانشگاه ملبورن استرالیا

دانشگاه ملبورن که در سال 1853 تاسیس شده است یک نهاد اجتماعی محور است که در تحقیقات، آموزش و یادگیری و اشتغال سهم مشخصی در جامعه ایفا می‌کند. این دانشگاه همواره در میان دانشگاه های مطرح دنیا با رتبه ی بین المللی اول در استرالیا و 31 در دنیا قرار دارد (رتبه ‌بندی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی تایمز 2021)

از برخی از هوشمند ترین ذهن های جهان الهام بگیرید، با آنها رقابت کنید و توسط آنها حمایت شوید. شما در ملبورن یاد می گیرید که به طور دقیق، خلاقانه و یاری گرانه بیاندیشید. سپس برای تحصیل در خارج از کشور، داوطلبانه عرضه داشتن یا ارتباط با پیشگامان رشته خودتان پا فراتر از سالن‌های کنفرانس بگذارید.

تحصیل در دانشگاه ملبورن استرالیا

از آنجایی که برنامه آموزشی ما به شما اجازه ترکیب بیش از 100 زمینه تحصیلی را می‌دهد شما آزادانه می‌توانید مدرکی بگیرید که نهایتاً دنیایتان را شکل می دهد. می توانید روانشناسی را با هوش مصنوعی، نوشیدنی سازی را با ارتباطات بین‌ الملل، موسیقی را با زیست ‌پزشکی ترکیب کنید. شما با چنین حق انتخاب زیاد و آزادی عملی، می‌توانید به شخصی تبدیل شوید که تفاوتی ایجاد می‌کند. شخصی باسواد و دارای مهارت های متعدد که در سطح جهانی متقاضیان زیادی دارد. کسی که می‌تواند به دقت و خلاقانه بیندیشند، متقاعد گرانه صحبت کند ،خودش را با چالش‌ های جدید وفق دهد و با هم رتبه‌های خودش همکاری کند.

چگونگی درخواست برای تحصیل کارشناسی در دانشگاه ملبورن

مدرک لیسانس ملبورن که انعطاف پذیر و در عین حال متمرکز است شما را آماده حل مشکلات آینده میکند. چه شما قبل از مسیر شغلی تان را برنامه ریزی کرده باشید و چه پذیرای پیشامدهای جدید باشید می توانید تحصیلات خود را متناسب با علایق و اهداف تان تنظیم کنید. تحصیل کارشناسی در دانشگاه ملبورن استرالیا، طیف گسترده‌ای از زمینه ها و رشته های تحصیلی را پوشش می دهد.

گزینه های مدرک کارشناسی در دانشگاه ملبورن

مدارک کارشناسی

مدارک کارشناسی دوره‌های سه ساله ی کارشناسی هستند و برنامه تحصیلی منعطفی را ارائه می‌دهند که شما می توانید موضوعات مختلف را امتحان کنید و در رشته مورد علاقه خود تخصص پیدا کنید. 

مدرک افتخاری (honours degree)

مدرک افتخاری یک سال دوره اضافی تحصیلی علاوه بر دوره سه ساله کارشناسی است و برای کسب صلاحیت شما برای مدارک بالاتر( دکتراو  کارشناسی ارشد تحقیق) طراحی شده است. این دوره به شما مهارت های پیشرفته تحقیقی، تحلیلی و ارتباطات به علاوه تجربه کاری بیشتر در پروژه های مستقل را می‌دهد. همچنین می تواند مدت زمان برخی از دوره های کارشناسی ارشد ارائه شده توسط ملبورن را تا یک سال کاهش دهد. اگر این مدرک را می‌خواهید باید اندکی قبل از پایان دوره لیسانس درخواست خود را ارائه دهید.


مدرک دروس عمومی

اگر به یک سال زمان نیاز دارید تا تصمیم بگیرید در آینده چه کنید و می خواهید این دوره برای تان محسوب شود دوره دروس عمومی را انتخاب کنید. این دوره نمونه برداری شده از دوره کارشناسی ملبورن است شما می توانید در یک رشته خاص تحصیل کنید یا یک مدرک تحصیلی شناخته شده دریافت کنید.

اتمام موفق دروس در طول دوره میتواند به شما کمک کند تا پیش نیازهای درسی را برآورده کنید و همچنین می تواند تضمین کند که شما وارد دوره کشاورزی، زیست‌ پزشکی، تجارت، طراحی یا علوم می‌شوید.

مدارک همزمان

اگر می‌خواهید دانش دقیق خودتان را در زمینه خارج از رشته اصلی خودتان ارتقا دهید می‌توانید گرفتن مدارک همزمان را دنبال کنید. این مدرک هم سطح مدرک دانشگاهی است و معمولا شامل یک سال تحصیل تمام وقت اضافی می شود. شما می‌توانید این دوره را همزمان با دوره اصلی‌تان دنبال کنید.

نحوه درخواست برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ملبورن

ما بیش از 340 برنامه تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا را در طیف گسترده‌ای از زمینه ها و رشته های تحصیلی ارائه می‌دهیم. تحصیل در دوره کارشناسی ارشد می تواند موجب شود شما در رشته خودتان پیشتاز شوید و فرصت های بیشماری شغلی و پتانسیل درآمدی بالا را برایتان فراهم می کند

گواهینامه کارشناسی ارشد

مدرک کارشناسی ارشد یک دوره 6 ماه است که شما می توانید از بیش از25 رشته ان راانتخاب کنید . این دوره یک سکوی پرتاب عالی برای کمک به شما است تا پس از مدتی فاصله گرفتن بتوانید به تحصیلات دانشگاهی برگردید.

مدرک کارشناسی ارشد

 مدرک کارشناسی ارشد مشابه یک رشته کارشناسی است و کاملاً مناسب یک معرفی برای یک رشته جدید می باشد. این دوره برای پیشرفت کاری و دوره آمادگی برای تحصیلات کارشناسی ارشد عالی است.

 کارشناسی ارشد با کار عملی 

این دوره عموماً شامل یک یا دو سال تحصیل است و آموزش تخصصی پیشرفته یا حرفه‌ای را در یک رشته خاصی یا میان رشته ای ارائه می دهد و می تواند موجب اعتبار بخشی حرفه‌ای شود. برخی هم راه هایی به تخصص های دکترا ارائه می دهند.

دکترای حرفه‌ای

دکترای حرفه‌ای شما را قادر می سازد تحصیلات آموزشی پیشرفته و حرفه‌ای را انجام دهید که مستقیماً به نقش شغلی مرتبط است.

تکمیل دوره نیازمند کار عملی و یک پایان‌ نامه است.

کمک هزینه ی تحصیلی دانشگاه ملبورن استرالیا

ما آرزوها و علایق متفاوتی داریم برخی از ما می‌خواهیم فراتر از ستاره ها را ببینیم و برخی هم در تلاش برای ذخیره آنچه اینجا در زمین با ارزش است هستیم. بعضی ها مان تلاش می کنیم دنیا های جدیدی در هوا بسازیم یا روشی را در ورزش ایجاد کنیم. تنها چیزی که در همه ما مشترک است علاقه تغییر ممکن هاست و می دانیم تنها با همدیگر می توانیم انجامش دهیم. به همین دلیل است که دانشگاه ملبورن کمک هزینه های بسیار گوناگونی را ارائه می دهد. در اینجا چند ایده برای شروع جستجوی شما قرار داده ایم.

اگر سال آخر دبیرستان هستید و توقع رتبه قبولی ورود به دانشگاه را دارید از Melbourne Chancellor’s Scholarship حداکثر استفاده را ببرید. مشکلاتی در دبیرستان داشتید که روی رتبه تان تاثیر گذاشت؟ بورسیه تحصیلی و مکان های  ورودی خاص در دسترس هستند. Access Melbourne را بررسی کنید.

دانشکده های اقامتی ما سالانه حدود شش و نیم میلیون دلار کمک می کنند. شاید برای دریافت کمک هزینه نقل مکان در صف باشید. Melbourne National Merit Scholarship دانشگاه ملبورن از 8 هزار دلار به دانشجویان واجد شرایطی پرداخت می‌کند که از مناطقی از استرالیا در خارج از ویکتوریا به ملبورن نقل مکان می‌کنند.

از سال اول تحصیل در مقطع کارشناسی، طی کارآموزی و تا پایان دوره دکترا می توانید جوایزی را کسب کنید که به شما کمک می کنند بر مطالعات خود تمرکز کنید. این جوایز فقط هنگام تحصیل کمکتان می‌کند بلکه بخشی اساسی از رزومه شما می شوند.

زندگی همیشه آسان نیست اما این نباید شما را متوقف کند کمک هزینه ها برای انواع نیاز ها در دسترس هستند و می توانند فشارهای مالی دانشگاه را کم کنند بنابراین شما می‌توانید فقط روی تحصیل تمرکز کنید. شما می توانید برای مسکن، خرید کتاب ها و دیگر موارد ضروری کمک بگیرید. Melbourne Humanitarian Access Scholarship مخصوص فارغ التحصیلان دبیرستان است که به دنبال پناهی در استرالیا هستند.

هزینه و شهریه های تحصیل کارشناسی در دانشگاه ملبورن استرالیا

شما به عنوان یک دانشجوی خارجی با پرداخت کامل هزینه وارد دوره خود می شوید. شهریه شما بر اساس دروسی که مطالعه می‌کنید هستند نه دوره‌ای که می‌گذرانید. هر سال که ثبت نام کنید برای تمام دروسی که برمی‌دارید از شما هزینه گرفته می‌شود. همچنین هزینه‌های اضافه یا وجود دارند که باید در نظر بگیرید از جمله پوشش سلامت دانشجویان خارجی، مواد درسی، سکونت و دیگر هزینه‌های زندگی.

برای تایید پذیرش پیشنهادتان باید حداقل ودیعه 10 هزار دلار استرالیا را تا تاریخ مشخص شده در نامه پیشنهادی تان پرداخت کنید. ده هزار دلار به عنوان اولین قسط شهریه تان وارد می شود. پس از ثبت ‌نام فاکتوری برای مانده شهریه شما برای ترم یا دوران تحصیل از طریق حساب دانشجویان در دسترس خواهد بود و باید تا تاریخ مشخص شده در فاکتور آن را پرداخت کنید.

هزینه های درسی جهانی کارشناسی در 2021

هزینه های شما بر اساس تعداد دروسی که هرسال میخوانید محاسبه می شوند.

نحوه محاسبه دروس

هزینه هر درس بر اساس گروه هزینه رشته ای که در آن است و میزان مطالعه تعیین می‌شود. این گروه های هزینه‌ای بر اساس محتوای درس تعیین می‌شوند نه دوره.

ظرفیت مطالعاتی درس× شهریه درس= هزینه درس

اغلب درس های ارائه شده در مقطع کارشناسی به گونه ایی تعریف شده اند که باید در بیش از یک موضوع درسی ثبت نام کنید و شهریه بپردازید  تا بتوانید امتیاز100 را در سال  کسب نمایید. ( میزان کافی دروس گذرانده شده).

هزینه های تحصیل شامل چه مواردی است؟

هزینه های تحصیل شامل هزینه شهریه می شوند. آنها مستقیما به آموزش، ارزشیابی برای یک دوره یا رشته‌ای که در دانشجو در آن ثبت ‌نام کرده مرتبط هستند. شهریه برخی هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد از جمله هزینه های جزئی که ممکن است به عنوان بخشی از ثبت ‌نام لازم باشند.  

هزینه های مخصوص و سرویس‌های دیگرمثل: کتاب و ابزار آموزشی، برخی عضویت در گروه ها، خدمات ورزشی دانشگاه ملبورن یا فعالیت انجمن دانشجویی.

دانشجویان ممکن است به خاطر برخی فعالیت‌های خاص یا دستیابی به سرویس‌های مخصوص مشمول شهریه رایگان شوند. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: