مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دوره های پرطرفدار در اسپانیا

دوره های پرطرفدار در اسپانیا

تعداد کمی از دوره های کالج محبوب در اسپانیا وجود دارد. این که آیا می خواهید لیسانس یا فوق لیسانس بگیرید، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار دارد. علاوه بر این، مدارک دکتری را می توان در این کشور در رشته های مختلف دریافت کرد. اگر از نوع مدرکی که می خواهید کسب کنید مطمئن نیستید، اطلاع از محبوب ترین مدارک تحصیلی در اسپانیا می تواند کمک بزرگی به شما بکند. به نظر می رسد رشته حقوق یکی از محبوب ترین رشته ها در اسپانیا است، اما هنوز یکی از هزاران گزینه های مختلف موجود است. بیایید نگاهی به رشته حقوق در اسپانیا و سایر مدارک محبوب در این کشور بیندازیم. 

رشته حقوق در اسپانیا

یکی از محبوب ترین رشته هایی که جوانان وارد آن می شوند، رشته حقوق است. بنابراین تعداد کمی از دوره های محبوب  کالج به طور ویژه در اسپانیا و مادرید وجود دارد که دوره های مختلف حقوق را برای افرادی که مایل به ورود به نیروی کار قانون هستند ارائه می دهند.  مادرید و اسپانیا مکان های عالی برای مطالعه در زمینه حقوق هستند و مهم نیست هدف شما تبدیل شدن به یک وکیل، یک مقام دولتی یا هر چیزی است که به قانون مربوط می شود، باشد.

همانند بسیاری از کالج های هر کشوری که در آن شرکت می کنید، نتیجه نمره شما در مقطع اول بر اساس نمره نهایی آزمون است. یکی از جالب ترین و ضروری ترین دوره ها در صورتی که به دنبال مدرک حقوق باشید، درسی به نام سیستم حقوقی اتحادیه اروپا است. دانشجویان از سراسر جهان این دوره را می گذرانند زیرا این دوره چارچوب و عملکرد سیستم حقوقی در کشورهای اروپایی را ارائه می دهد، با شرکت در این کلاس دانشجویان نه تنها نحوه عملکرد سیستم حقوقی در اسپانیا را یاد می گیرند، بلکه فرایند تصمیم گیری در سیستم حقوقی را نیز فرا می گیرند. این کلاس به دانشجو مبنای محکمی در مورد نحوه عملکرد کل مراحل قانونی در کشورهای اروپایی می دهد.

یکی دیگر از دوره های محبوب کالج در اسپانیا، حقوق جزای بین المللی است. این دوره جنایات بین المللی اصلی را مورد بررسی قرار می دهد زیرا تعداد جنایات بین المللی بسیار زیاد است. در پایان این دوره، دانشجو از توسعه آیین دادرسی کیفری بین المللی و اساساً سیستم عدالت کیفری به طور کلی آگاهی خواهد داشت. در نهایت، هر دانشجویی که وارد رشته حقوق در اسپانیا یا هر کشور اروپایی دیگر می شود، باید دوره ی خاصی را بگذراند. این دوره به دو بخش مختلف تقسیم می شود که با معرفی شیوه ای خاص از رویکرد قانون، همراه با روش منحصر به فردی برای توصیف سنت های قانون مدنی در مقابل فرهنگ های آن قانون عادی نیز آغاز می شود. این دوره به فرد کمک می کند تا نحوه و چرایی این مسیرهای قانونی را درک کند. بخش دوم این دوره بر مقایسه قوانین قانون اساسی تمرکز دارد. 

سایر دوره های محبوب در اسپانیا

هنر و علوم انسانی یکی دیگر از مقاطع محبوب مردم اسپانیا برای کسب درآمد است. با داشتن این نوع مدرک خاص می توانید در هر تعداد از زمینه های هیجان انگیز کار کنید و مطمئن باشید که شغلی مادام العمر دارید. برخی از محبوب ترین رشته ها برای کار با این مدرک عبارتند از زبان انگلیسی، تاریخ و زبان، هنرهای تجسمی و سایر موارد. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره های هنر و علوم انسانی و اتمام امتحانات با موفقیت، پایان نامه تحقیقاتی نهایی باید انجام و تکمیل شود. این آخرین مرحله است و بعد از آن مدرک به شما اعطا می شود. دانشجویانی که این مدرک را کسب کرده اند می توانند در هر تعداد از صنایع شغلی مفید داشته باشند.

پس از تحصیل در رشته هنر و علوم انسانی، افراد مهارت های متعددی دارند که می توانند در بسیاری از زمینه ها به عنوان حرفه خود مورد استفاده قرار دهند. اگر دوست دارید در پروژه ها با دیگران همکاری کنید و از کمک به دیگران لذت می برید(که اغلب اوقات این همکاری ها در زندگی هر دو نفر تغییر ایجاد می کند و چیزهای جدیدی به آنان می آموزد)، این موضوعی است که باید به آن توجه کنید. دوره های محبوب ارائه شده برای کسانی که به دنبال مدرک در رشته های هنر و علوم انسانی هستند عبارتند از:

  • ادبیات آمریکای غربی
  • ادبیات اسپانیایی
  • مبانی فلسفه
  • اخلاق محیطی
  • موسیقی معروف

به خاطر داشته باشید که دوره های دقیق تحصیل شما با توجه به دانشگاهی که برای تحصیل انتخاب می کنید و همچنین رشته ای که در آن مشغول به تحصیل هستید متفاوت است. 


بازاریابی و امور مالی  در اسپانیا

این روزها برای بسیاری از افراد داشتن یک کسب و کار و یا اداره کسب و کار آپشنی رویایی است. با داشتن مدرک بازاریابی و امور مالی، حقیقی شدن این امر بسیار ساده تر است. همچنین گفته می شود یکی از محبوب ترین دوره ها در اسپانیا است. هر دو مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در بازاریابی و تامین مالی در دسترس اند و با داشتن مدرک تحصیلی، یک فرد مجموعه ای از فرصت ها را پیش روی خود دارد.

مشاغل متداول که افراد دارای مدرک بازاریابی و امور مالی پس از فارغ التحصیلی برای کار انتخاب می کنند عبارتند از: مشاوران بازاریابی، تحلیلگران مالی، مدیر اجرایی تبلیغ Exec، جدیر اجرایی محاسبه و شمارش Exec، مدیر اجرایی محصولات و بسیاری از مشاغل دیگر. 

مدرک رشته های علوم تجربی در اسپانیا

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با داشتن مدرک در زمینه های مختلف علوم تجربی انجام دهید، همچنین با داشتن آن مدرک شما امکانات نامحدودی برای آینده ای شگفت انگیز و شغلی خواهید داشت که بسیار لذت بخش خواهد بود. میکروبیولوژی، شیمی، فیزیک، ریاضیات و تعدادی انتخاب دیگر همه برای مدرک شما در دسترس است. مجدداً، رشته های زمینه علوم تجربی دارای هر دو مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی هستند و با داشتن این مدارک همیشه جایی برای رشد وجود دارد. 

دوره های زبان اسپانیایی

کجا بهتر از خود اسپانیا، زبان اسپانیایی یاد می گیرید؟ دانشگاه های اسپانیا دوره های درسی خود را به زبان اسپانیایی تدریس می کنند، اما اگر ترجیح می دهید، می توانید دوره ای را که به طور خاص زبان را به شما آموزش می دهد، بگذرانید. این دوره ها بسته به نیازها و خواسته های شما می تواند در بازه های زمانی مختلف انجام شود. بسیاری از افرادی که برای تحصیل از کشورهای غیر اسپانیایی زبان به اسپانیا می آیند، غالباً قبل از تحصیل در مقطع تحصیلی خود، این دوره را انتخاب می کنند. همچنین می توانید اسپانیایی را یاد بگیرید تا بتوانید خودتان این زبان را آموزش دهید. 

مدیریت مهمانداری در اسپانیا

یکی دیگر از دوره های محبوب برای کسانی که در دانشگاه های اسپانیا تحصیل می کنند مدیریت مهمانداری است. مدیریت مهمانداری می تواند شامل هتل ها و متل ها، رستوران ها و موسسات مشابه باشد. با این مدرک می توانید مطمئن باشید که همیشه شغلی خواهید داشت که دارای پتانسیل زیادی برای رشد است. همچنین می توان مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در زمینه مدیریت مهمانداری دریافت کرد، مدت زمانی که طول می کشد این مدرک را به دست آورید بسته به مدرک دقیقی که میخواهید و دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید متفاوت است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: