مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

تحصیل در رشته های علوم بهداشتی علوم اجتماعی و حقوق، مهندسی، معماری و علوم انسانی در برخی از دانشگاه های اسپانیا به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ممکن است. مزیت تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا موضوع قابل توجهی می باشد که دلیل جذب سالانه تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از ایران است. تسلط نسبی به زبان اسپانیایی برای ارتباط گرفتن با دانشجویان و محیط اجتماعی این کشور برگ برنده شما نسبت به سایر متقاضیان می تواند باشد.

اگر زبان اسپانیایی را نمی دانید ، دوره های زیادی وجود دارد که می توانید قبل از ثبت نام در کلاس های واقعی که می خواهید بگذرانید، شرکت کنید. مدت زمان این دوره ها متفاوت است ، بستگی به محل تحصیل شما و همچنین رشته دقیق انتخابی شما دارد. به خاطر داشته باشید که شرکت در این کلاس ها هزینه هایی دارد با این حال، آنها شما را تا حد زیادی برای آینده پیش رو آماده می کنند. به خاطر داشته باشید که گذراندن دوره زبان اسپانیایی اجباری نیست ، با این حال ، بدون اطلاع از زبان اسپانیایی، یادگیری موضوعی که برای یادگیری آموخته اید بسیار دشوارتر است. به هر حال شما در یک کشور اسپانیایی زبان هستید و یادگیری زبان چیزی است که باید انجام دهید. هیچ چیز هیجان انگیزتر از یادگیری یک زبان از استادان بومی و کسانی نیست که به بهترین شکل ممکن صحبت می کنند. تصور کنید که به خانه برگردید و بتوانید با همه اعضای خانواده و دوستان خود به این زبان جدید صحبت کنید. همه اطرافیان شما را شگفت زده خواهد کرد - از جمله خودتان!

مزیت تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا در 2022

دانشجویان خارجی که در 2022 به کشور اسپانیا مهاجرت می کنند در اولین مرحله که زمان انتخاب رشته است می توانند با بررسی دوره های تحصیلی، رشته مورد نظر خود را در مقطع کارشناسی تا دکترا به زبان انگلیسی انتخاب کنند. لازم به ذکر است که امکان انتخاب تمام رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی در حال حاضر در کشور اسپانیا وجود ندارد و هنوز بعضی از رشته ها فقط به زبان اسپانیایی در مقطع کارشناسی ارائه می شوند. تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی به شما فرصت می دهد با آداب و رسوم و فرهنگ این کشور آشنایی پیدا کنید و از یک مدرک تحصیلی معتبر و با ارزش در سطح بین المللی برخوردار شوید.

لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در دانشگاه های اسپانیا به زبان انگلیسی گران تر از زبان اسپانیایی خواهد بود و دانشجویان باید این نکته را در نظر داشته باشند. ارائه مدرک آیلتس با نمره حداقل 6.5 برای تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در اسپانیا مورد نیاز متقاضیان خواهد بود و توسط سفارت و دانشگاه های اسپانیا از متقاضی درخواست می شود. ارائه رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی در تمام دانشگاه های اسپانیا قابل انجام نیست و تنها برخی از مراکز رشته های تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های اسپانیا

در لیست زیر چند مورد از دانشگاه های انگلیسی زبان اسپانیا را به ترتیب رتبه های بین المللی عالی معرفی خواهیم کرد:


تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا - UNIVERSITAT AUTONOMA DE BARCELONA

 یک دانشگاه دولتی که از بهترین دانشگاه های اسپانیا محسوب میشود و 140 دوره آموزشی در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی را به انگلیسی ارائه میدهد. این دانشگاه در رشته های زبان شناسی و ادبیات انگلیسی، مهندسی کامپیوتر، علوم سیاسی، نانو و بیو تکنولوژی، مدیریت اقتصاد و گردشگری و رشته مدیریت کسب و کار فعالیت میکند.

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا - UNIVERSITY OF BARCELONA

قدیمی ترین دانشگاه اسپانیا برای دانشجویان خارجی که بیش از 1000 برنامه تحصیلی و فوق برنامه به زبان انگلیسی در این دانشگاه ارائه میشود. این دانشگاه یک مرکز تحقیقاتی مهم در قاره اروپا محسوب میشود و در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکترا اکثر رشته های تحصیلی را در دانشکده های خود ارائه میکند.

تحصیل به زبان انگلیسی - UNIVERSITY OF POMPEU FABRA

 این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ اسپانیا میباشد که برنامه هایی به زبان انگلیسی برای دانشجویان در پردیس این دانشگاه در شهر بارسلونا برگزار میشود. این دانشگاه بیشتر در بخش فعالیتهای تحقیقاتی و رشته های پزشکی و علوم اجتماعی فعالیت میکند.

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا - POLYTECHNIC UNIVERSITY OF CATALONIA

 یکی از بزرگترین دانشگاه های فنی و حرفه ای در اسپانیا برای دانشجویان بین المللی است که اساس آموزشهای خود را بر مفهوم بین المللی قرار داده است. دانشجویان در مقاطع کارشناسی تا دکترا به زبان انگلیسی و اسپانیایی میتوانند در تمام رشته های مهندسی و فنی حرفه ای مشغول به تحصیل شوند.


تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا - ABAT OLIBA CEU UNIVERSITY 

یکی از دانشگاه های معتبر خصوصی اسپانیا است که دانشجویان بین الملل بسیاری پذیرش میکند و بعضی از رشته ها را به زبان انگلیسی به متقاضیان ارائه میکند. سالانه بیش از %30 فارغ التحصیلان این دانشگاه از دانشجویان بین المللی میباشند که بعد از فارغ التحصیلی موفق به یافتن شغل میشوند.

هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

هزینه تحصیل دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا با دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا در کشور اسپانیا تفاوت زیادی دارد؛ برای مثال تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی، زمین شناسی، مهندسی شیمی و مهندسی معدن سالانه 7100€ (یورو) هزینه خواهد داشت. تحصیل در رشته های روانشناسی بالینی و جامعه شناسی، ارتباطات تخصصی، مدیریت فرهنگی، مدیریت اقتصادی، و ادبیات اسپانیایی سالانه 6580€ (یورو) هزینه دارد. تحصیل در رشته های اقیانوس شناسی و مدیریت محیط زیست می تواند برای دانشجویان تا 8200€ (یورو) سالانه هزینه در بر داشته باشد.

تحصیل در اسپانیا در رشته حقوق بین الملل و تجارت بین الملل، مالیات و حسابداری در مراکز معتبر €9520 (یورو) به صورت سالانه هزینه خواهد داشت.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: