مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
نگاهی به بیمه خصوصی در آمریکا

نگاهی به بیمه خصوصی در آمریکا

نمایی کلی از بیمه خصوصی سلامت

بازار خدمات درمانی ایالات متحده در بخش خصوصی گزینه‌های بیمه سلامت متعددی را به افراد ارائه می‌دهد. طرح‌های بیمه سلامت از نظر پوشش و قیمت متفاوت هستند و هر فردی می‌تواند طرح مناسب خود را پیدا کند. با وجود این، بسیاری از طرح‌هایی که پوشش کامل را ارائه می‌دهند گران هستند و بیشتر مردم از عهده قیمت آنها برنمی‌آیند.

بیمه خصوصی سلامت در ایالات متحده چگونه کار می‌کند؟

در صورتی که واجد شرایط بیمه سلامت دولتی نباشید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بیمه سلامت دریافت کنید:

  • اشتغال در شغلی که شما را تحت پوشش قرار می‌دهد (شما، همسر یا والد شما).
  • خرید بیمه سلامت از طریق بازار بیمه سلامت.
  • خرید مستقیم بیمه سلامت از شرکت بیمه سلامت.

معمولاً خیلی از کارکنان تحت پوشش شکلی از بیمه کارگری هستند. با وجود این، طرح‌ها همیشه کافی نیستند و بعضی از مردم برای دریافت پوشش بهتر پرداخت حق بیمه را انتخاب می‌کنند.

اگر شغل آزاد دارید، می‌توانید خودتان بیمه درمانی را از بازار یا مستقیماً از یک شرکت بیمه خریداری کنید.

انواع طرح‌های بیمه سلامت در ایالات متحده

همان‌طور که قبلاً گفته شد، در زمان انتخاب طرح می‌توانید

  • طرح‌های بیمه‌ای را انتخاب کنید که از استانداردهای دولتی تبعیت می‌کنند (گاهی به آن Obamacare یا Affordable Care Act هم می‌گویند)؛
  • طرح‌های کوتاه‌مدت ارائه‌شده از طرف بیمه‌گرها را انتخاب کنید.

اگر طرح‌های تحت نظارت دولتی را انتخاب کنید، می‌توانید از بین این شبکه‌های بازار گزینه مناسب خودتان انتخاب کنید:

  • (Preferred Provider Organizations (PPO: به اعضا امکان می‌دهد تا در داخل و خارج از شبکه پیش دکتر مورد نظر خود بروند. ممکن است هزینه متخصصان خارج از شبکه بالاتر باشد. به اعضا امکان می‌دهد تا بدون ارجاع پیش هر دکتری بروند.
  • (Point of Service Plan (POS: به اعضا امکان می‌دهد تا در داخل و خارج از شبکه پیش دکتر مورد نظر خود بروند. هزینه متخصصان خارج از شبکه بالاتر است. اعضا برای رفتن به پیش تأمین‌کنندگانی که در خارج از شبکه قرار دارند به ارجاع احتیاج دارند.
  • (Health Maintenance Organizations (HM): خدمات درمانی ارائه‌شده توسط متخصصان و بیمارستان‌ها در بخش‌های اورژانس داخل و خارج از شبکه را پوشش می‌دهد. اعضا معمولاً یک دکتر اصلی دارند که آنها را به متخصصان ارجاع می‌دهد.
  • (Exclusive Provider Organizations (EPO:خدمات درمانی ارائه‌شده توسط متخصصان و بیمارستان‌های معین که بخشی از شبکه هستند را پوشش می‌دهد.

از آنجا که بیمه‌گرها زیادی در بازار هستند، واژه اختصاری هر یک از شبکه‌ها که در توضیح طرح‌های پیشنهادی آنها آمده است را مشاهده می‌کنید.

همچنین بسیاری از بیمه‌گرها در بازار امکان انتخاب طرح‌ها بر اساس انواع فلزها را به شما می‌دهند:

نوع طرح پرداختی شما پرداختی بیمه گر
برنزی ۴۰٪ ۶۰٪
نقرهای ۳۰٪ ۷۰٪
طلایی ۲۰٪ ۸۰٪
پلاتین ۱۰٪ ۹۰٪

معمولاً به افرادی که به مراقبت دائمی یا داروهای تجویزی نیاز ندارند توصیه می‌شود تا طرح برنزی را انتخاب کنند. پرداختی‌های ماهانه (حق بیمه ماهانه) برای طرحی این شکلی پایین هستند و این طرح در صورت بیماری جدی از شما حمایت می‌کند. با وجود این، چون مبالغ کسرپذیر بسیار بالا هستند، باید هزینه خیلی از چک‌آپ‌های روتین را از جیب خودتان بدهید.

طرح نقره‌ای تنها به افرادی توصیه می‌شود که واجد شرایط پس‌انداز بیشتر هستند، چرا که بدون آنها همان نوع پوشش طرح برنزی را با قیمتی بالاتر ارائه می‌دهد.

طرح‌های طلایی و پلاتینی برای افرادی که به مراقبت پزشکی زیادی احتیاج دارند بهترین گزینه هستند. حق بیمه ماهانه در این طرح‌ها بالاتر است، اما پوشش آنها جامع‌تر است.

بیشتر طرح‌های اولیه برای پوشش دادن هزینه‌های بستری و درمان سرپایی و اورژانس، همچنین مراجعه به متخصصان و هزینه داروهای تجویزی از نظر مالی به شما کمک می‌کنند.

میانگین قیمت بیمه سلامت در ایالات متحده

حق بیمه ماهانه (دلار)
ارزش بیمه مرد مجرد سالم بین سی و چهل سال زوج سالم بین سی و چهل سال که به زودی صاحب فرزند می شوند خانواده 4 نفره سالم (فرزندان نابالغ)
برنزی 250-400 550-800 1000-1500
نقره ای 400-550 650-1000 1300-2000
طلایی 500-600 900-1200 1800-2400


بیشتر طرح‌های بیمه‌ای تخفیف‌های اضافی را در نظر گرفته‌اند. رایج‌ترین آنها مراقبت‌های چشم و دندان هستند و می‌توانند ماهانه برای هر فرد ۵۰ دلار هزینه بیشتر در بر داشته باشند. همچنین اگر بیمه کارگری شما به اندازه کافی خود و خانواده‌تان را پوشش ندهد می‌توانید برای تخفیف‌های اضافی با بیمه‌گر خود قرارداد ببندید.

(The Affordable Care Act (Obamacare 

(The Affordable Care Act (Obamacar به منظور در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات درمانی به عامه مردم آغاز شد. مهم‌ترین تغییراتی که توسط (The Affordable Care Act (Obamacare ایجاد شد به این شرح هستند:

  • برداشتن محدودیت‌های پوشش مادام‌العمر و سالانه
  • امکان خرید بیمه درمانی از طریق بازار بیمه درمانی تحت مقررات دولتی
  • اجازه به افراد بالغ زیر ۲۶ سال برای ماندن در طرح بیمه خانواده خود.
  • خودداری از پوشش بر مبنای جنسیت یا شرایط از قبل موجود.

این طرح همچنین برای افرادی که هیچگونه بیمه‌ای خریداری نمی‌کنند جریمه‌ای سالانه در نظر گرفت و مفهوم ده مزیت اساسی خدمات درمانی که باید تحت پوشش طرح‌های درمانی واجد شرایط قرار بگیرند را عرضه کرد.

با وجود این، تغییرات سیاستی اخیر خواهان حذف این بندها و ایجاد اصلاحاتی دیگر در این طرح شده است.

آیا در ایالات متحده به بیمه درمانی خصوصی نیاز دارید؟

روی‌هم‌رفته بله. نه فقط به این دلیل که طبق قوانین فعلی ممکن است به علت عدم داشتن بیمه جریمه شوید، بلکه به این علت که چون خدمات درمانی در ایالات متحده گران است و هر صورت حساب غیرمنتظره‌ای می‌تواند برای خود و خانوادتان بسیار گران تمام شود، بیمه شدن به نفع شما است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش اول)
ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش اول)

فرصت‌های شغلی در بریتانیا بی‌شمار است و حقوق‌ها آنقدر بالا هستند که خواسته‌های مالی شما را برآورده کنند. اما اگر نمی‌دانید کدام شغل برای شما درآمد بیشتری به‌همراه دارد، در این مقاله، پُردرآمدترین شغل‌ها را در بریتانیا بر اساس حقوق هفتگی معرفی می‌کنیم. 10 ...

بیشتر بخوانید
ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش دوم)
ده شغل با حقوق بالا در انگلستان (بخش دوم)

اگرمهندسان تکنولوژی اطلاعات و مخابرات در بریتانیا، می‌توانید انتظار داشته باشید هفته‌ای حدوداً 1380 پوند درآمد داشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: